نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!-تاپ ابرو

بعد از کشیدن خط لب، داخل لب را با همان مداد لب پر نمایید. استفاده از یک برق لب می تواند موجب برجسته تر شدن لب هایتان شود. همیشه پیش از آرایش لب توصیه می کنیم از بالم لب یا نرم کننده لب استفاده نمایید تا لب ها ترک خورده نشود. ابتدا با مداد لب هم رنگ رژ‌لب خود می توانید خط لب بکشید و فرم دلخواه را برای لب هایتان ایجاد نمایید. کمی از کانسیلر بردارید و با قلم مو مخصوص زدن کانسیلر آن را پشت چشم به خوبی پخش نمایید.

رژ گونه نیز از دیگر ابزار آرایش صورت است که باعث زیباتر و برجسته تر نشان دادن گونه ها می شود. کانسیلر نیز از دیگر ابزار آرایش می باشد که باعث از بین بردن جوش و تیرگی و لک در دور چشم و دور لب می شود. هایلایتر نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش صورت می گذارد. هایلایتر ها به صورت پودری و مایع یا به صورت کرمی تولید شده اند‌. از هایلایتر ها می توانید در زیر ابرو یا بالای گونه یا در امتداد بینی یا به جای سایه چشم استفاده کنید. ریمل از پرطرفدارترین وسایل های آرایش می باشد که باعث درشت شدن چشم ها و بلند تر شدن مژه ها می شود.

برخلاف تصور عمومی، آرایش صورت برای تغییر چهره فرد و پنهان کردن خود واقعی او نیست، در حقیقت از انواع مدل آرایش صورت جهت برجسته سازی زیباییهای واقعی استفاده می‌شود. از آنجا که قدرت آرایش غیر قابل انکار است، می‌توانید از آن جهت دستیابی به زیبایی که آرزو دارید، استفاده کنید. برای استفاده از پرایمر لب لازم است ابتدا لبهای خود را آماده سازید.

  • پهن کردن بیش از اندازه ابروها یا نازک شدن آنها چهره را غیر طبیعی می کند و بهتر است حد اعتدال را برای پهنای ابروها در نظر بگیرید.
  • وقتی برای خرید یک رژ گونه به مغازه ای مراجعه می شود یکی از مهم ترین نکاتی که بایستی آن را در نظر گرفت این است که حتما این مکان، معتبر بوده و محصولات با نشان اصالت کالا را عرضه نماید.
  • بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.
  • زدن چسب مژه مصنوعی کار بسیار سختی است و نیاز به دقت زیادی دارد تا کاری تمیز به دست آید.

برای زیباتر دیده شدن چشم ها، پیش از ریمل زدن فر مژه بزنید. ریمل را نیز درست از ریشه مژه تا نوک آن بکشید تا بلندتر و پرتر دیده شود. در مرحله بعدی از کانسیلر مناسب برای اطراف چشم ها و قسمت هایی که دارای تیرگی است و نیاز به پوشانندگی دارد، استفاده کنید.

پخش شدن آرایش چشم

اگر اطمینان ندارید کدام محصول برای شما مناسب است، می‌توانید به راهنماییهای این مقاله تکیه کنید. در هنگام استفاده از رژگونه، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با رنگ زیرین پوستتان هم خوانی داشته باشد. سپس می‌توانید طبق آموزش آرایش صورت ما، از قلم مو برای ایجاد بُعدی لعل فام و طبیعی در ناحیه سیب گونه استفاده کنید. محصولات آرایشی در خلق ظاهر زیبایی که دوست دارید، برجسته سازی ویژگیهای مورد علاقه و تعریف فردیت ویژه‌ نیز به شما کمک می‌کنند.

ناحیه‌های یاد شده به عنوان ناحیه T شناخته می‌شوند و بیشترین میزان چربی را دارند. برای کانتور بینی هم اگر بینی کوتاه و پهنی دارید توصیه می کنیم خطوط تیره را روی دو تیغه بینی بکشید و آن را تا نوک ابرو ادامه دهید. با وصل کردن خطوط کانتور به نوک ابرو می توان بینی را کشیده تر نشان داد که در نتیجه از گردی صورتتان کم می شود.

در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید چشم ها و ابروهایتان را به خوبی آرایش کنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله ریز یا درشت بودن چشم ها، فاصله چشم تا ابرو، فرم چشم و مژه ها و… بهتر است تا با توجه به این موارد سبک آرایش دلخواهتان را انتخاب کنید. وقتی سایه زدن چشم هایتان به پایان رسید، برای ماندگارتر شدن آرایش چشم در این مرحله از ترتیب صحیح آرایش صورت بهتر است از اسپری فیکس استفاده نمایید و پشت پلک ها را اسپری فیکس بزنید. برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید.

سر فصل های دوره آموزش گریم و میکاپ

آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید. هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. مجله خبری میکاپ خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید.

سپس رژ متناسب با رنگ پوست بزنید و با دستمال کاغذی اطراف لب را تمیز کنید و اگر زیادی براق است یکی دوباره دستمال را روی لب ها بگذارید و بردارید. برای اینکه رژ بیشتر روی لب ها دوام داشته باشند، یا با انگشت روی لب بمالید یا لب ها را چند بار به هم بمالید تا رژ به خورد لب ها برود. بسیاری از افراد که پوست چربی دارند، گمان می کنند دیگر نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست؛ اما باید بگوییم چربی پوست هیچ ارتباطی به آبرسانی آن ندارد.

بخشی از هدف ساریسا از نگارش این آموزش آرایش صورت آن است که مبتدیها را از هرگونه سردرگمی احتمالی درآورد. پرایمر لب هم، درست مانند پرایمر صورت یا پرایمر سایه چشم، برای فیکس کردن آرایش در جای خود استفاده می‌شود. نباید در آموزش آرایش صورت خود این نکته را فراموش کنیم که مداد ابرو در دستیابی به طبیعیترین ظاهر ممکن، مفید واقع می‌شود. در واقع، مداد ابرو نه تنها خطوطی را ایجاد می‌کند که بیشترین شباهت را با موهای طبیعی دارند، بلکه بافت مومی آن از تار موهای ابرو تقلید می‌کند.