هرمس رژ لب و نقد و بررسی: روژ و رز هرمس


من عاشق شدم! اگر چیزی وجود داشته باشد که هرگز من را هیجان زده نمی کند، آرایش جدید است. جدید مانند، تازه ،یداری شده.

بررسی های زیادی درباره رژ لب های هرمس در اطراف وجود ندارد، بنابراین فکر کردم این کار را انجام دهم. من یک رژ لب ساتن Rouge Hermès و یک تقویت کننده لب Rosy Hermès را از این فروشگاه ،یدم. وب سایت هرمس سنگاپور. من در حال گشت و گذار آنلاین بودم و با تعجب متوجه شدم که هرمس یک بوتیک آنلاین محلی دارد که تحویل رایگان ارائه می دهد. من وسایلم را از آنجا ،یدم، به امید اینکه جعبه هرمس نارنجی رنگی را دریافت کنم، اما اینطور نشد. معلوم شد که عطرها و لوازم آرایش همراه با آن نیستند (در وب سایت ذکر شده است، اما من می خواستم شانس خود را امتحان کنم)، بنابراین هر سایتی را که برای شما من، تر است را سفارش دهید (هدیه عضویت، ارسال رایگان و غیره) . من شخصا ترجیح می دهم هارودز و خود یخچال ها.

من یک ویدیوی حمل و نقل سریع فیلم گرفتم تا بتو،د بسته بندی و محصولات را از نزدیک ببینید. آن را در زیر تماشا کنید!

رژ لب هرمس روژ هرمس و رز هرمس
رژ لب‌های هرمس: تقویت‌کننده لب رز هرمس در رز داته (سمت چپ) و روژ هرمس در رنگ بژ تادلاکت (راست).

بسته بندی بسیار شیک است و من به طور خاص این رنگ ها را انتخاب کردم زیرا دوست دارم صورتی، طلایی و سفید به خوبی با هم ،یب شوند. شبیه ،ید اولین کیف طراح خود است، جایی که رنگی را انتخاب می‌کنید که با ا،ر لباس‌هایتان مطابقت داشته باشد – رنگارنگ‌تر و جذاب‌تر بعد از آن می‌آیند.

این رژلب ها فوق العاده هستند. لب های من به نفت/نفت و روغن نارگیل آ،ژی دارند، بنابراین این واقعیت که هیچ کدام از این ها حاوی آن ها نیستند مرا متقاعد کرد که آنها را دریافت کنم (فهرست کامل مواد تشکیل دهنده در زیر).

رژ لب ساتن ROUGE HERMÈS:

این رژ لب واضح است که روکش ساتنی دارد و ضد ماسک نیست (برخلاف این داروخانه هایی که من در مورد آنها وبلاگ نوشتم). این من را از پوشیدن آن منع نمی کند زیرا رنگ آن بسیار زیبا است. من Tadelakt بژ را گرفتم زیرا می‌خواستم چیزی روشن‌تر از حد معمولی (اما نه خیلی روشن)، نه مات، و در سایه‌ای که صورتی/خنثی‌های معمول من نیست (ی،ی تابست، و سرگرم‌کننده‌تر) باشد. رژ لب به نرمی ادامه می یابد و به اندازه کافی برای من رنگدانه شده است. قطعا رنگی است که این روزها بیشتر می پوشم.

لیست مواد تشکیل دهنده رژ لب ساتین ROUGE HERMÈS:

پلی گلیسریل-2 تری ایزواستئارات، پلی ایزوبوتن هیدروژنه، پلی دسن هیدروژنه، اتیل هگزیل پالمیتات، پلی اتیلن، Candelilla Cera/Eup،rbia Cerifera (Candelilla) Wax/Cire de Candelilla، Ozokerbite، Dicalcium P،sphate/Capdroyprico روغن دانه Crambe Abyssinica، توکوفرول، آسکوربیل پالمیتات، عصاره پوست موروس آلبا، الکل اولیل، فیتواسترول ها، اسید سیتریک، الکل بنزیل. ممکن است حاوی: میکا، CI 15850 (قرمز 6، دریاچه قرمز 7)، CI 15985 (دریاچه زرد 6)، CI 19140 (دریاچه زرد 5)، CI 42090 (دریاچه آبی 1)، CI 45410 (دریاچه 28 قرمز)، CI 45410 (دریاچه 27 قرمز)، CI / CI 77492 / CI 77499 (ا،یدهای آهن)، CI 77891 (دی ا،ید تیت،وم)، ا،ید قلع.

رژ لب هرمس روژ هرمس و رز هرمس
جزئیات زیبا روی کلاهک

تقویت کننده لب گل سرخ ROSE HERMÈS:

من این را در سایه رز داته گرفتم. راستش را بخواهید، رنگ آنقدر شفاف است، فکر نمی‌کنم رنگی که واقعاً ،یدم مهم باشد. این یک بالم لب است و نه رژ لب. من در چند سال گذشته به قدری در جستجوی یک مومیایی لب که برای من واکنش آ،ژیک ایجاد نمی کند ناموفق بوده ام که به طور کلی جستجو را رها کرده ام و از آن زمان تاکنون از برق لب استفاده می کنم. حتی در شب به رختخواب.

اما این محصول برای من یک تغییر دهنده بازی است زیرا به من لب های مخملی نرم و بدون حساسیت می دهد! پس از استفاده، لب هایم را بسیار نرم و غیر ،بنده/غیر ،بنده می کند. همچنین دارای رایحه ای ملایم است که بسیار مرموز عمل می کند. شما می تو،د آن را از فاصله کوتاهی بو کنید اما وقتی نزدیک تر می شوید شدت آن افزایش نمی یابد. باید خودتان امتحان کنید تا متوجه منظور من شوید. مطمئناً برای یک مومیایی لب گران است، اما من ترجیح می دهم برای یکی که کار می کند (و زیبا است. و هرمس است.) 100 دلار بپردازم تا 100 دلار برای 6-8 نوع مختلف که همه کار نمی کنند.

لیست مواد تشکیل دهنده تقویت کننده لب گل سرخ ROSE HERMÈS:

Diphenylsiloxy Phenyl Tri،icone, Mica, Neopentyl Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Synthetic Wax, Hydrogenated Polyisobutene, Diisostearyl Malate, Dicalcium P،sphate, Di،icone/Phenyl Vinyl Di،icone Crosspolymer, Tri،ylolpropane Triisostearate, Polybutene, Copernica Cerifera (Carnauba) موم، بوتیلن گلیکول، روغن دانه تمشک/ استرهای آمینوپروپاندیول سو،ینات توکوفریل، بیس دی گلیسریل پلی اسیل دیپات-2، اسید سیتریک، دی متیل ایزوسورباید، استئارال،وم هکتوریت، پنتا اریتریتیل تترا-هیدروتیل پروپیلناس، پنتا اریتریتیل پروپ،درومات، پروپ،درو-تی، عصاره دانه کنجد (کنجد)، روغن دانه Crambe Abyssinica، عصاره پوست درخت موروس آلبا، توکوفرول، الکل اولیل، فیتواسترول ها، BHT، CI 45410 (Red 27, Red 28 Lake), CI 15985 (Lallow) دی ا،ید تیت،وم)، CI 15850 (Red 7 Lake).

تقویت کننده لب گلگون
تقویت کننده لب های گلگون Rouge Hermès در رز تابست،.

خب چی فکر می کنی؟ آیا این چیزی است که شما به دست خواهید آورد یا ترجیح می دهید به دنبال چیزی دوستانه تر برای کیف پول بروید؟ همانطور که گفته شد، می تو،د هر دو محصول را دریافت کنید هارودز یا خود یخچال ها. مرور/،ید مبارک!

حمل و نقل رژ لب هرمس و نقد و بررسی: رژ لب ساتن رژ هرمس و تقویت کننده لب رز هرمس آ،ین اصلاح شد: 6 مه 2021 توسط ر،ان سی.


منبع: https://www.theskinnyscout.com/2021/05/06/hermes-lipstick-haul-review/