هر آنچه که باید در مورد ابروهای میکروسایدی بدانید


همه می دانند که داشتن ابروهای خوب برای داشتن آن فریم من، برای صورت شما ضروری است. صنعت ابرو به لطف غلبه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که فضایل کمال ابرو و نحوه دستیابی به آن را تمجید می‌کنند، به ردیف اول و مرکز صنعت زیبایی رسیده است. نتیجه افزایش غیرقابل توقف ابروهای میکروبلیدینگ و میکروسایدینگ است.

برای بسیاری، پاسخ به حذف یک مرحله سخت دیگر در روال زیبایی خود برای حفظ یک بازی عالی ابرو، این است که آن را یک درجه بالا ببرند و به «سطح بعدی» بروند.

مداخله حرفه ای و راه حل های نیمه دائمی به این م،ی است که بدون توجه به زمان روز، شما تاثیر بی عیب و نقصی در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته بر روی ابرو خواهید داشت که نیازی به تداخل آرایشی روزانه از طرف شما ندارد. آنها فقط صبح، ظهر و شب خوش طعم و آراسته خواهند بود.

بنابراین، احتمالاً همه چیز در مورد ابروهای میکروبلیدینگ شنیده اید، اما میکروسایدینگ دقیقا چیست؟ ما به طور مفصل بحث خواهیم کرد تا همه چیز را در مورد مزایا و تفاوت آن با میکروبلیدینگ پسر عموی آن به شما بگوییم.

Microshading در مقابل Microblading چیست؟

خلاصه: میکروبلیدینگ خالکوبی خطوط ظریفی است که شبیه “موهای” واقعی هستند تا ابروها پرتر به نظر برسند. میکروسایدینگ خالکوبی “نقاط” ریز برای پر ، ناحیه ابرو با سایه کامل رنگ است (از این رو به آن “میکروسهینگ” می‌گویند).

میکروبلیدینگ یک تکنیک شناخته شده برای ایجاد توهم ابروهای ضخیم تر و پرتر از طریق خالکوبی نیمه دائمی “موهای” ظریف است که در امتداد خط مو انجام می شود تا ابروهای خود را تقلید کند و شکاف های درک شده را پر کند. با این حال، به اندازه خالکوبی سنتی به عمق پوست نفوذ نمی کند، بنابراین برای انواع پوست های چرب کمتر ایده آل است و به دلیل سکته های کم عمق، کمترین آرایش دائمی را دارد.

Microshading تکنیک مشابهی است که می‌تواند حتی محتاط‌تر به نظر برسد، اگرچه فرآیند تقریباً ی،، را به کار می‌گیرد. این بدون شک جدیدترین شوق ابرو است و دلیل خوبی هم دارد.

ظرافت میکروسایدینگ به گونه ای است که تنها از نقاط رنگی کوچک برای متراکم ، ناحیه ابرو با استفاده از رنگدانه سبک تر استفاده می کند. از ضربات مو کاملاً شبیه‌سازی شده برای تعریف استفاده نمی‌کند که به آن جلوه‌ای تار و سایه‌دار می‌دهد که تقریباً غیرقابل تشخیص است.

برخی از هنرمندان از روش میکروسایدینگ به ،وان تکنیک های خالکوبی با ایربراش، پودر ombre، پودر، گرد و غبار ستاره ای یا مه خالکوبی یاد می کنند. همه اینها ی،ان هستند و شامل رسوبات ریز نقطه‌دار رنگدانه به ابروها می‌شود تا ظاهری کامل‌تر شبیه آنچه از نظر آرایشی با پودر یا مداد ابرو به دست می‌آید به ابروها بدهد. ظاهری محکم تری برای ابروها دارد.

ابزار تجارت: Microshading به قلم PMU و سوزن‌های کوچک‌تر در مقایسه با سایر روش‌ها نیاز دارد. این قلم Minerva برای میکروسایدینگ من، است – برای حمل سبک و از سوزن هایی با قطر کمتر استفاده می کند.

چگونه انجام می شود؟

Microshading در واقع برای مدت بسیار طول، وجود داشته است. در حالی که در گذشته شناخته شده بود که ظاهری بسیار اشباع ایجاد می کرد که از نظر برخی کاملاً شدید به نظر می رسید، هنرمندان میکروسایدی مدرن از تکنیک بسیار طبیعی تری با استفاده از دست سبک تر و پر، بسیار سفارشی ناحیه ابرو استفاده می کنند که ظاهری فوق العاده طبیعی و امروزی را ایجاد می کند. احساس کنید.

میکروسایدینگ می تواند بیشتر از میکروبلیدینگ دوام بیاورد، زیرا در حالی که دائمی نیست، کمی عمیق تر به لایه درم نفوذ می کند. این قطعاً برای ،، که پوست‌های چرب‌تری دارند، و همچنین ،، که زیاد شنا می‌کنند یا به طور منظم در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند، یک امتیاز است، زیرا این عوامل می‌توانند باعث محو شدن زودرس رنگدانه شوند. همچنین برای ،، که پوست حساس تری دارند ایده آل است.

معمولاً این روش با اطمینان از اینکه در 48 ساعت قبل از درمان از رقیق‌کننده‌های خون، بوتا،، الکل یا مسکن‌ها (و همچنین فهرست خاصی از داروها) استفاده نمی‌شود، آماده می‌شود. همه اینها شرایط ایده آل برای بهبودی و نتیجه رضایت بخش را مهار می کند.

در صورت ،وم ، بی حس کننده روی ناحیه اعمال می شود و پس از توافق بر روی طرح نهایی سایه زدن شروع می شود.

با استفاده از یک سوزن با نقطه بسیار ظریف، معمولاً روی یک ابزار چرخشی، دوزهای تکراری کوچکی از رنگدانه را جاسازی می‌کند تا به چیزی که بر خلاف روش استیپلینگ در نقاشی نیست، دست یابد.

ضروری است که دستورالعمل های مراقبت های پس از درمان را به طور کامل درک کرده و از آنها پیروی کنید تا اطمینان حاصل کنید که پس از بهبودی به نتیجه ای مفید می رسید.

مزایای Microshading چیست؟

از نقطه نظر زیبایی شناسی، ابروهای ریز سایه دار جلوه ایربراش بیشتری را ارائه می دهند، که اگر ظاهر ابروهای پودری یا پر از مداد را برای استایل شخصی خود ترجیح می دهید، ایده آل است.

بسته به ظاهر دلخواه شما می توان آن را به بالا یا پایین شماره گیری کرد. آیا کایلی جنر قهرمان پیش، شماست؟ یا گوئینت پالترو؟ شما می‌تو،د با یک هنرمند ماهر که می‌تواند ظاهر را جسورانه و دراماتیک جلوه دهد، به ظاهری دست پیدا کنید، یا با تعریفی ظریف، فوق‌العاده طبیعی.

برداشت مدرن از میکروسایدینگ، رنگ روشن‌تر انتهای جلویی ابرو است (که از الگوی تعریف طبیعی ابرو پیروی می‌کند) که شدت آن به سمت قوس افزایش می‌یابد و با شکوفایی یکنواخت دم به پایان می‌رسد.

مزیت اضافه شده این است که مخصوصاً برای پوست های حساس من، است زیرا استفاده از نقطه نسبت به ضربه های طول، تر مورد نیاز برای شبیه سازی موهای فردی مانند میکروبلیدینگ کمتر تهاجمی است.

باز هم، پوست‌های چرب‌تر می‌توانند مفید باشند، زیرا نسبت به میکروبلیدینگ کمتر در معرض محو شدن زودرس هستند و این باعث می‌شود که نیاز کمتری به لمس ، داشته باشید.

مراقبت های بعد از میکروسایدینگ

پس از اولین درمان خود، باید مراقبت های پس از آن را انجام دهید که معمولاً 3-4 هفته و 4-6 هفته برای بهبودی کامل است.

پس از بهبودی کامل، برای اطمینان از توزیع یکنواخت رنگ و شفاف‌سازی و اصلاح شکل‌دهی در صورت ،وم، باید یک درمان دوم انجام دهید تا نتیجه اول را لمس کنید. این بخش مهمی از فرآیند است و باید در اولین تجربه ریزشیدینگ شما در مرحله دوم در نظر گرفته شود.

مراقبت‌های بعدی نقش بسیار مهمی در نحوه نتیجه‌گیری میکروسایدینگ شما دارد. اگر توجه دقیقی به دستورالعمل های هنرمندان خود نداشته باشید، ممکن است نتیجه زیبایی را که برای آن سرمایه گذاری کرده اید ،اب کنید یا به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

اینها چند نکته کلیدی هستند که باید به آنها پایبند باشید، اما لطفاً دستورالعمل‌هایی را که پس از درمان توسط هنرمندتان به شما ارائه شده است، دنبال کنید. هنرمند شما ارزیابی های فردی انجام می دهد که ممکن است به ویژه در مورد نوع پوست و سبک زندگی شما قابل استفاده باشد.

  • ابروها را خیس نکنید. هر روش تمیز ، پس از درمان را طبق دستور هنرمند خود در طول دوره بهبودی دنبال کنید.
  • ابروهای خود را نکشید، مالش ندهید یا ،اش ندهید، این می تواند با احتباس رنگدانه ها تداخل کند و اثر نهایی را از بین ببرد.
  • هنگام دوش گرفتن بیشتر مراقب خشک نگه داشتن ابروها باشید یا برای شستن موها با دقت حمام کنید
  • ورزش یا ورزش نکنید، بیش از حد عرق نکنید، از اتاق های بخار یا جکوزی استفاده نکنید. افزایش تعریق باعث اختلال در احتباس رنگدانه می شود.
  • از آرایش یا استفاده از محصولات مراقبت از پوست روی صورت که حاوی اسید، رتینول یا سایر مواد بسیار فعال هستند که لایه برداری می کنند، خودداری کنید.
  • اجازه دهید روند طبیعی پوسته پوسته شدن به خودی خود انجام شود، بافت دلمه را نکشید زیرا این کار می تواند رنگدانه را نیز از بین ببرد و منجر به نتایج تکه ای شود.
  • شنا نروید و از قرار گرفتن در معرض آفتاب از جمله تخت‌های برنزه اجتناب کنید. در صورت ،وم برای حضور در فضای باز از کلاه یا گیره برای سایه زدن و محافظت از ابروهای خود استفاده کنید.
  • فقط در صورت توصیه از پماد شفابخش طبق دستور هنرمند خود به مقدار کم استفاده کنید.
  • از خوابیدن روی شکم یا پهلو خودداری کنید زیرا این کار می تواند رنگدانه ها را به دلیل چین و چروک شدن روی پوست از بین ببرد

برای جزئیات بیشتر در مورد یک روال مراقبت پس از درمان من،، لطفاً ما را بخو،د راهنمای مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ. روش های مراقبت پس از آن اساساً ی،ان است.

ابروهای ،یبی چیست؟

احتمالاً نهایی مطلوب در فرم دهی نیمه دائمی ابرو “Hybrid Brow” است.

این ،یبی از هر دو حرکت مو مانند میکروبلیدینگ است که با اثر پرکننده پودر آمبره میکروسایدینگ ،یب شده است تا ابروهایی فوق العاده طبیعی، مخملی، تعریف شده و با کیفیت سه بعدی ارائه دهد.

بهترین های هر دو دنیا را با هم ،یب می کند و واقعا می تواند برای ،، که به عمق بیشتری در شکل دهی خود نیاز دارند ارائه دهد. به خصوص آنهایی که زیاد ورزش می کنند، زیاد در معرض آفتاب قرار می گیرند یا پوست چرب دارند. نتایج با ،یب این دو تکنیک ظاهری طبیعی به ارمغان خواهند آورد.

اغلب، شروع ابرو درصد بالاتری از میکروبلیدینگ است، و قوس و دم ابرو میکروساید شده است، که بدون اینکه بیش از حد سنگین و چشمگیر به نظر برسد، حدا،ر تاثیر را می دهد.

تنها پس‌کش برای این فرمول نهایی که با دو نوع طراحی نیمه‌دائم تطبیق می‌کند، این است که دو رویه است و هر کدام نیاز به بررسی خاص خود دارند.

بنابراین ممکن است کمی گران تر باشد، اما اگر به دنبال کمال ابرو هستید، ممکن است جام مقدس شما باشد.


منبع: https://www.perpetualpermanentmakeup.com/everything-you-need-to-know-about-microshading-brows