هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان-تاپ ابرو

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد. سری هیدوردم که به صورت تیغه الماسی شکل است پوست را می تراشد و صاف می کند.

  • هرگز به مراکز نا معتبر اعتماد نکنید و فریب قیمت های خارج از عرف را نخورید.
  • وقتی پوست سبوم و سلولهای مرده پوست روی آن جمع می شود ، پوست شما به نظر می رسد کسل کننده و ناهموار است.
  • سرم های درمانی حاوی ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و پپتیدهای ضد پیری سپس در پوست ماساژ داده می شوند.
  • اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.
  • ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است.

تمیز کردن با استفاده از ورتکس- به این منظور از هیدروپیل جهت آبرسانی پوست استفاده می‌شود. این کار با استفاده از محلولی انجام می‌شود که با وارد شدن در منافذ پوستی سبب رفع آلودگی‌ها و در عین حال نرم شدن پوست می‌شود. هیدروفیشیال یک روش ایمن و مؤثر جهت بهبود وضعیت کلی پوست محسوب می‌شود. این روش با وارد کردن ویتامین‌ها ضروری، رطوبت و آنتی‌اکسیدان در پوست، به رفع نشانه‌های سالخوردگی و محافظت در برابر آلودگی محیط و رادیکال‌های آزاد زیان‌آور کمک می‌کند. در روش هیدروفیشیال از تزریق و یا سایش پوست استفاده نمی‌شود و به همین جهت این روش سبب ایجاد خراشیدگی و یا بروز درد نمی‌شود.

هیدروفیشیال 9 کاره وگنر (2 سال گارانتی اصلی)

همچنین حرفه ای های شلوغی که به ظاهر خود اهمیت می دهند ، یک انتخاب محبوب است. این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود. برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد. همچنین این روش درمانی مجله خبری میکاپ باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. از آنجا که روش هیدرو فیشال منجر به لایه برداری سلول های مرده پوست کمک می کند پس از پاک شدن سلول های مرده پوست جوان سازی پوست و رفع چین و چروک پوست را شاهد خواهید بود.

هیدروفیشیال سبب جوان‌سازی پوست می‌شود

این روش ملایم است، منافذ پوست را تمیز می کند و باعث جوان سازی می شود. هیدرودرمی روشی چند مرحله ای است که توسط دستگاه هیدروفیشیال که شامل مجموعه ای از پروب های برای انجام عملکرد های مختلف است انجام می شود و به جوانسازی پوست کمک می کند. خرید دستگاه هیدروفیشیال مناسب و استاندارد در کیفیت عمل جوانسازی پوست بسیار موثر است. هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است. در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند. سرعت بالای این روش به طور موثری سلولهای مرده پوست را در اولین تماس از بین می برد و در همان زمان پوست را لایه برداری و تسکین می بخشد.

با این روش سلول‌های مرده و آلودگی‌های سطحی، از روی پوست برداشته می‌شود. دسته ار اف دو قطبی با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی میتونه از طریق پوست به درون سلول های عضلانی بره و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول، سلول ها را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و حیات خود میکنه. این هندپیس دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره خیلی قوی هست و کارایی های زیادی دارد. نور قرمز، باعث افزایش گردش خون و تحریک کلاژن سازی می شود کلاژن، برای بهبود بافت پوست بسیار مفید و ضروری است که همین باعث حذف چین و چروک های پوست، روشن شدن پوست، سفت شدن و زیبایی پوست صورت می شود.

شایان ذکر است که چون این دستگاه وارداتی می باشد و برند های مختلفی دارد قیمت های متفاوتی نیز دارد . مهمترین عامل محبوبیت این دستگاه این است که هیچ ضرر و خطری ندارد . این دستگاه توانسته 6 دستگاه پرکاربرد و محبوب را در یک دستگاه جای دهد.یکی دیگر از دلایل محبوبیت این دستگاه بی خطر و غیر تهاجمی بودن آن است.