هیدروفیشیال برای پاکسازی و لایه برداری پوست چه مزایایی دارد؟ کلینیک زیبایی رازی کاشت مو و تزریق ژل و بوتاکس-تاپ ابرو

این درمان چند مرحله‌ای است و در آن از یک تکنولوژی خاص جهت پاکسازی، لایه‌برداری و درمان برخی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود.این روش درمانی با استفاده از دستگاهی به نام (قلم هیدرودرم) در چهار مرحله انجام می‌شود. این روش یک درمان پزشکی پوست است که منافذ پوست شما را کاملا پاک می کند. یکی از مزایای مهم این روش نداشتن هیچ گونه عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است. بر خلاف درمان‌های دیگر در تکنیک هیدروفیشیال فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتیجه فوری و پایدار دست یافت. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد.

اما ناراحتی های پوستی مانند اسکار و جای جوش، لکه های صورت، چین و چروک ها و .. بستگی به عمقشان ممکن است نیاز به چند جلسه درمانی در مدت زمان طولانی داشته باشند. به کسانی که می خواهند روند پیری پوستشان را به تعویق بیاندازند و پوستی سالم و شفاف داشته باشند، جلسات درمانی ماهانه توصیه می شود. روش هیدروفیشیال پوست جهت جوانسازی و پاکسازی پوست است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع رنگ پوست مناسب می‌باشد.

در این قسمت به تفصیل و با شرح کامل جزئیات توضیح داده شده است.جهت راحتی کار با دستگاه به تصاویر نیز دقت کنید. قرمزی/خارش پوست را درمان می کند، رنگدانه و سایر اثرات را برطرف می کند. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد . خیلی از بانوان از داشتن پوست چرب یا پوست خیلی خشک شاکی هستند، که روش هیدروفیشال پوست چرب یا پوست خشک را نیز درمان می کند.

  • اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است.
  • آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) دکمه LED را انتخاب کنید، کار خواهد کرد.
  • این روش با وارد کردن ویتامین‌ها ضروری، رطوبت و آنتی‌اکسیدان در پوست، به رفع نشانه‌های سالخوردگی و محافظت در برابر آلودگی محیط و رادیکال‌های آزاد زیان‌آور کمک می‌کند.
  • ابتدا صورت کاملا تمیز می‌شود سپس از پوست لایه برداری کاملا تخصصی با کمک قلم هیدرودرم صورت می‌گیرد بعد از این مرحله سری مکنده چربی‌ اضافه، آلودگی‌ها و جوش‌های سرسیاه را از منافذ عمیق پوست بیرون می‌کشد.
  • برای خرید این دستگاه هیدروفیشیال شما می توانید بصورت آنلاین از فروشگاه ملت مارکت اقدام کنید و بعد از تایید خرید همکاران نسبت به ارسال دستگاه به محل مورد نظر شما اقدام می کنند.

آبرسانی پوست، تغذیه و کلاژن سازی پوست، پایه و اساس سلامت و شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید. با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند.

جهت مشاهده نتیجه هیدروفیشیال به چند جلسه درمانی نیاز می‌باشد؟

این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد . در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید.

روشن نشدن دستگاه هیدروفیشیال

هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند. این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود. درمان با پاکسازی پوست شروع شده و سپس لایه‌برداری و برداشتن پوست با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک انجام می‌شود که هیچ‌گونه قرمزی یا عواقب بعدی را در بر ندارد. همانطور که از اسمش پیداست هیدرودرم (هیدروفیشیال) پوست را به وسیله آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک تغذیه و هیدراته می‌کند. اما چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است.

۷- هندپیس اکسیژنه

ممکن است این لرزش ها به دلیل اختلال در عملکرد موتور مجله خبری میکاپ باشد. علت دیگر را می توان شل شدگی اتصالات موتور دستگاه به صفحه‌ی پایینی آن بیان کرد. از دلایل رایج دیگر روشن نشدن دستگاه هیدروفیشیال می توان به اختلال در برد دستگاه و قطعی سیم و مسیر سیم کشی داخلی آن اشاره کرد. درست است که با جستجوی نام این دستگاه تعداد بسیار زیادی از عکس این محصول به شما نمایش داده می شود که تشخیص دقیق آن مشکل است.

هیدرودرم (هیدروفیشیال) از یک روش مکش مارپیچ استفاده می‌کند که آلودگی‌ها را از بین برده و با باز کردن منافذ سرم را به لایه‌های عمیق آن رسوخ می‌دهد. این روند درمانی بدون درد که در مطب پزشک انجام می‌شود نتایجی فوری و بلندمدت را برای همه انواع پوست‌ها در بر داشته و دوره نقاهت نیز ندارد. گرچه برخی افراد سفتی و سرخی را برای حدود یک ساعت تجربه می‌کنند اما با پیگیری کردن این درمان خواهید فهمید که عوارض جانبی و خطرات آن در کمترین حالت ممکن است.