پالیگان ️ ماتیک ارز ماتیک ️ ارز دیجیتال ماتیک ماتیک کوین کافه ارز-تاپ ابرو

این نام‌گذاری ممکن است بسیار گیج کننده باشد زیرا هنوز از عنوان «ماتیک» برای توکن این پروژه استفاده می‌شود. هر سه سازنده ماتیک قبل از ورود به حوزه رمز ارزها در شرکت‌های فناوری فعالیت داشتند و قبل از ایجاد شبکه پالیگان نقش بزرگی در اکوسیستم اتریوم داشتند. این پروژه در ابتدا با نام شبکه ماتیک شناخته می‌شد، اما بعداً با گسترش دامنه پروژه به پالیگان تغییر نام داد. در حالی که ماتیک یک راه حل ساده مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای اتریوم بود، پالیگان زیرساخت شبکه‌ای از بلاکچین‌های مشارکتی و به شدت مقیاس‌پذیر است که حاکمیت خود را حفظ می‌کند. بسیاری از کارشناسان تحلیل قیمت ارز دیجیتال یک روند صعودی را برای قیمت ارز دیجیتال متیک پیش بینی کرده اند.

با این حال، پالیگان ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر پروژه‌های رمز ارزی متمایز می‌کند. توسعه دهندگانی که قبلاً اپلیکیشن‌های خود را بر روی بستر اتریوم توسعه می‌دادند می‌توانند بدون نگرانی به بستر پالیگان منتقل شوند. به دلیل افزایش کاربرد قرارداد های هوشمند و افزایش نیاز به یک پلتفرم ارائه دهنده زیر ساخت برای افزایش مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم در نظر گرفته اند. صرافی اینانس بستر مناسب خرید پالی گان (ماتیک نتورک) و فروش پالی گان (ماتیک نتورک) است. رمز ارزی هستش که با هدف حل یکسری از معضلات و مشکلات کریپتوکارنسی طراحی و ارائه شد و تا حدودی تونسته به اهدافش برسه تا اینجا. تو این مقاله قصد داریم براتون بیشتر از ارز ماتیک نتورک بگیم و روش های خرید MATIC همچنین فروش MATIC رو براتون شرح بدیم.

  • نکته بسیار مهم دیگر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این رمز ارز صرافی بایننس می باشد.
  • آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است.
  • با این حال، توسعه دهندگان و سرمایه گذاران باید برای رفع نیازها و سودآوری خود روی این فناوری سرمایه گذاری کنند نه صرفاً به دلیل تبلیغات و جو ایجاد شده در پیرامون آن.
  • الان که داریم این مقاله رو نگارش می کنیم قیمت Polygon حدودا 50 درصد پایین تر از اوج قیمتی خودش قرار گرفته.
  • بسیاری از کارشناسان تحلیل قیمت ارز دیجیتال یک روند صعودی را برای قیمت ارز دیجیتال متیک پیش بینی کرده اند.

در این مقاله به بررسی ارزدیجیتال مجله خبری میکاپ MATIC که توکن ارائه شده پلتفرم پالی گان می باشد پرداختیم. پلتفرم پالی گان از جمله پلتفرم هایی می باشد که هدف آن افزایش مقیاس پذیری می باشد. رمز ارز ماتیک MATIC از جمله توکن های مبتنی بر استاندارد ERC-20 است و از این توکن به عنوان یک واحد پرداخت در شبکه استفاده می شود.

ارز دیجیتال ماتیک (Matic) یا پالیگان (Polygon) چیست؟ از رفیق نیمه راه اتریوم چه می دانیم!

بعد از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) توسط شما، ارسال بلافاصله و بصورت اتوماتیک انجام میشود. ارز اِکس، مقایسه کننده قیمت های لحظه ای صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است. این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است.

موانع احتمالی شامل سایر شبکه‌های بلاکچین و اتریوم ۲.۰

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس که یک کیف پول سخت افزاری است که از ارز ماتیک پشتیبانی میکند علاوه بر پشتیبانی از ارز ماتیک از ارزهای مانند بیت کوین , اتریوم و پولکادات نیز پشتیبانی میکند. از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. با استفاده از پالی گان، می توان زنجیره های رول آپ آپتیمیستیک، زنجیره های رول آپ ZK ، زنجیرهای مستقل یا هر نوع اطلاعات دیگر را که مورد نیاز توسعه دهندگان نرم افزار های مبتنی بر بلاک چین است ، ایجاد نمود.

الگوریتم اثبات سهام رمز ارز ماتیک، این امکان را در اختیار مکانیزم اجماع قرار می‌دهد تا هر کدام از بلاک‌های شبکه را به صورت جداگانه اعتبار‌سنجی کند. به عبارت دیگر، اعضای شبکه میزان مشخصی از رمز ارز ماتیک را به عنوان وثیقه در شبکه سپرده‌گذاری می‌کنند. سپس شبکه پالیگان در ازای این کار، امتیاز اعتبارسنجی تراکنش‌های موجود را در اختیار اعضا قرار می‌‌دهد و هرکدام که بتوانند به درستی یک تراکنش را اعتبارسنجی کنند، از شبکه پاداش دریافت می‌کنند. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد. به زبان ساده، دورنمای این رمز ارز این است که صرف نظر از اپلیکیشن و شیوه ای که هر کاربر با آن به فعالیت در بازار بزرگ ارزهای دیجیتال می پردازد، در نهایت با استفاده از کانال ارز دیجیتال ماتیک وارد شبکه اصلی معاملات شود.

همچنین اگر قصد خرید ماتیک با تتر یاخرید تترو معامله با این استیبل کوین را داشته باشید می‌توانید از بازار تتر موجود در این صرافی استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را بر مبنای تتر معامله کنید. صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است. برایخرید ماتیکدر بخش خرید و فروش آسان، کافی است مقدار ارز متیک موردنظر را مشخص کنید تاقیمت ماتیکبرای شما محاسبه شود. امکان خرید ماتیک با قیمت دلخواه نیز در بخش خرید و فروش حرفه‌ای فراهم شده است. در این قسمت می‌توانید قیمت موردنظر خود را برای خرید متیک وارد کرده و ارزهای دیجیتال را بر اساس استراتژی شخصی خود معامله کنید.

این توکن همچنین به دارندگان خود امکان شرکت در برنامه‌های حاکمیتی را هم می‌دهد تا در بهبود شبکه و تعیین بودجه در آن تصمیم‌گیری کنند. پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است. Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. این پروژه حالا یک شعار جدید دارد و آن «اینترنت بلاکچین مستقر در اتریوم» است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است. به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است.

هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت. فرآیند خرید پالی گان (ماتیک نتورک)یا فروش پالی گان (ماتیک نتورک)در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد. قبل از خرید matic کیف پول با پشتیبانی از ارز دیجیتال Matic Network را بسازید تا هنگام خرید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید. ارز دیجیتال پالی گان قصد دارد هم مقیاس پذیری در بلاکچین را افزایش دهد و هم مشکل عدم همکاری متقابل بین شبکه‌های بلاکچین را حل کند. اگر موفق به انجام این دو هدف شود می‌تواند پیشرفت بزرگی در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین ایجاد کند. در فوریه 2021، راه‌حل مقیاس پذیری لایه 2 Ethereum Matic Network با نام تجاری Polygon ارائه شد.