پالیگان ️ ماتیک ارز ماتیک ️ ارز دیجیتال ماتیک ماتیک کوین کافه ارز-تاپ ابرو

پالیگان قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارد و به توسعه دهندگان با تجربه در توسعه برنامه‌های مبتنی بر اتریوم این امکان را می‌دهد تا از زبان برنامه‌نویسی دلخواه خود استفاده کنند. در فوریه ۲۰۲۱ شبکه مجله خبری میکاپ به پالیگان تغییر نام داد و مجدداً به‌عنوان بستری برای ایجاد شبکه‌های متصل به هم بر اساس اتریوم راه‌اندازی شد. پالیگان همچنین آن‌قدر انعطاف‌پذیری دارد تا بتواند علاوه بر راه‌حل‌های معمول مانند زنجیره‌های پلاسما با راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری دیگر سازگار شود. یک گروه متخصص و کارشناس در بازارهای مالی میتواند به کاهش ریسک و افزایش سود در سرمایه گذاری کمک شایانی کند.

هر کدام از این لایه‌ها به طور خاصی ایفای نقش میکنند که در ادامه به توضیح آن می پردازیم. ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد. شخص دوم تیم پالیگان، سندیپ نیلوال است که در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد پروژه فعالیت دارد.

  • نرخ بازده بسیار بالای این ارزها در کنار نبود محدودیت های قانونی در خصوص معاملات آن ها این ارزها را به یکی از اصلی ترین مقاصد سرمایه گذاری در دنیا تبدیل نموده است.
  • توصیه می‌شود که برای ثبت‌نام در نوبیتکس از رمز عبور غیر تکراری و قدرتمندی استفاده کنید تا امنیت اولیه حساب کاربری‌‌ شما تضمین شود.
  • اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد.
  • اگرچه با ریزش ارزش بازار ارزهای دیجیتال در کل قیمت ماتیک هم شاهد کاهش چشمگیری بود و در حال حاضر (۱۵ مهر ۱۴۰۰) در محدوده قیمتی ۱/۳۰ دلار معامله می‌شود.

لایه شبکه‌ها به‌عنوان یک اکوسیستم شبکه‌های بلاکچین عمل می‌کند که روی پالیگان توسعه یافته است. هر شبکه دارای جامعه طرفداران خاص خود است و امور مربوط به تولید بلوک‌ها و رسیدن به اجماع محلی را بر عهده دارد. راه‌حل‌های لایه ۲، از جمله پالیگان، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و نقش مهمی در پذیرش گسترده رمز ارزها دارند.

برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل تبدیل ارز را طی کنید . در این مرحله به نوع شبکه ارز مبدا و مقصد دقت کنید و چنانچه آدرس اشتباهی وارد کنید ارز شما قابل برگشت نمی باشد و در شبکه گم میشود. در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . بنا به گزارش رسانه‌های محلی، سم بنکمن فرید، بنیان‌گذار زندانی صرافی ورشکسته FTX، پس از درخواست وثیقه ناموفق قبلی خود، درخواست وثیقه جدیدی به دادگاه عالی باهاما ارائه کرد. قاضی، ‌ظرف مدت کمی بیش از یک ماه در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۷ دی) به این درخواست رسیدگی خواهد کرد. پیش از این، وکلای بنکمن فرید، خواستار آزادی او با وثیقه ۲۵۰٬۰۰۰ دلاری شده بودند، با این استدلال که او سابقه محکومیت نداشته است و از افسردگی و بی‌خوابی رنج می برد.

ارزدیجیتال ماتیک Matic چیست؟

بالاترین قیمت پال گان رو در May سال 2021 شاهد بودیم که به عدد 2.68 دلار رسید. الان که داریم این مقاله رو نگارش می کنیم قیمت Polygon حدودا 50 درصد پایین تر از اوج قیمتی خودش قرار گرفته. اینکه قیمت MATIC چه مقداری رو در آینده به خودش میبینه بستگی به این داره که توسعه دهنده هاش چه سیاستی رو در پیش بگیرن و تا چه اندازه نظر فعالان بازار کریپتوکارنسی رو جلب کنن.

تحلیل تکنیکال پالی گان

ماتیک ارزدیجیتال شبکه پالیگان است که وظیفه تامین امنیت و تایید تراکنش ها را از طریق استیکینگ را به عهده دارد. رمز ارز ماتیک در سال 2017 توسط دو برنامه‌نویس بسیار مجرب در بمبئی هندوستان پایه‌گذاری شد. نفر اصلی پروژه به نام جینتی کنانی بود که در زمره حرفه‌ای‌ترین برنامه‌نویسان بلاکچین قرار دارد و در حال حاضر به عنوان مدیرعامل شبکه پالیگان، در توسعه پروژه‌های نسل سوم اینترنت (Web.3) نیز فعالیت دارد.

خرید رمزارز ماتیک

فروش و خرید پولکادات پولکادات یکی از شبکه‌های پرسرعت است که می‌توانید رمز ارز بومی آن را با سمبل DOT به صورت آنی معامله کنید. پاتریک مک‌هنری، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده، با ارسال نامه‌ای از خزانه‌داری خواسته تا اجرای بخشی از قانون مشاغل و سرمایه‌گذاری زیرساخت را به تعویق بیندازد. مک‌هنری در نامه‌اش خواستار شفاف‌سازی در مورد بخش مرتبط با مالیات بر ارزهای دیجیتال شد که قرار است در سال ۲۰۲۳ اجرایی شود و به‌طور بالقوه حریم خصوصی را به‌ خطر می‌اندازد. او گفت که این بخش قانون از دولت می‌خواهد که برای مقاصد مالیاتی، ارزهای دیجیتال را معادل پول نقد در نظر بگیرد و این می‌تواند تأثیر منفی بر نوآوری داشته باشد و حریم خصوصی آمریکایی‌ها را به خطر بیندازد.