پالیگان ️ ماتیک ارز ماتیک ️ ارز دیجیتال ماتیک ماتیک کوین کافه ارز-تاپ ابرو

دقت داشته باشید که خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق کیف پول‌ها امکان‌پذیر است؛ اما به ‌شرط آن که کیف پول انتخابی شما ارز دیجیتال را پشتیبانی کند. در ادامه نام برخی از کیف پول‌ها که ارز دیجیتال ماتیک را پشتیبانی می‌کنند، در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا در صورت نیاز از آن‌ها برای نگهداری از این ارز استفاده کنید. یکی از ویژگی‌هایی که برای ارز دیجیتال ماتیک می‌توان در نظر گرفت این است که این ارز با استفاده از امنیت دوگانه پلاسما و ماتیک در نظر دارد که ظرفیت توان و یو ایکس را افزایش دهد. شبکه اتریوم، بستری است که امکان ایجاد پلتفرم‌های بلاک چینی و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را برای توسعه‌ دهندگان به وجود آورده است. با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند. تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است.

  • سانديپ نايوال، بنیانگذار و مدیر ارشد عملیات پالی گان، یک برنامه نویس و کارآفرین حوزه بلاکچین است.
  • در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید.
  • انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است.
  • پس از آن که معاملات تایید شدند، برای آن که در شبکه بلاک چین تفسیر و اجرا شوند، به این لایه انتقال پیدا می‌کنند.
  • پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به خرید ارز های دیجیتال نمائید .

شما می توانید این رمز ارز را در کیف پول های سخت افزاری لجر و ترزور و کیف پول های نرم از افزاری اتمیک و مای اتر ذخیره نمایید. ارزدیجیتال مجله خبری میکاپ MATIC یک توکن مبتنی بر اتریوم می باشد که با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است. درواقع یک پلتفرم بلاکچین ایده آل که شبکه Matic تراکنش های ارزان تر و سریع تری را ارائه می دهد و پیچیدگی های موجود در اکوسیستم غیر متمرکز را حذف می کند. بلاکچین اتریوم با مشکلاتی هم چون هزینه بالای کارمزد، ازدحام شبکه و مقیاس پذیری کم روبه رو است. در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به Polygon تغییر نام داد.

فروش پالی‌گان (ماتیک)

اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد. توجه کنید که قبل از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Matic Network خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال matic به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد. علاوه بر امکان خرید Matic Network در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید. با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید ماتیک لذت ببرید.

اطلاعات بازار تتری

در ابتدا لازم به ذکر است که در پایان 2021 توکن MATIC در یک کانال صعودی قرار گرفته است. توصیه می‌شود که معامله‌گران روند منتظر یک بریک اوت باشند ولی معامله‌گران سوئینگ می‌توانند در محدوده حمایتی 1.5 تا 1.75 دلار خرید کنند. این محدوده در نزدیکی میانگین متحرک 200 روزه که نمودار چندین مرتبه به آن واکنش نشان داده نیز قرار دارد. تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. Metamaskاپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان به طور گسترده‌ از کیف پول متاماسک استفاده می‌کنند.

قیمت لحظه ای پالی گان (ماتیک) + نمودار قیمت 🖥️ آذر ۱۴۰۱

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن پالیگان معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۱۸.۷۹ از حجم معاملات روزانه است. کارمزد معاملات در نوبیتکس به‌صورت درصدی از مبلغ کل معامله از خریدار و فروشنده دریافت می‌شود. شما می‌توانید تمامی اطلاعات دراین‌رابطه را در جدول کارمزدهای نوبیتکس پیدا کنید. شما می توانید با ارزهای دیجیتال داد و ستد کنید و می توانید در آینده به عنوان یک سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال نگاه کنید و از آن استفاده کنید.