چه هستند و چگونه کار می کنند


اسپری های شامپوی خشک برای همه ،، که نیاز به شستن سریع موهای خود دارند اما زمان صفر برای شستن موهای خود دارند، تبدیل به یک ماده اصلی شده است. این یک راه آسان برای شاداب ، موها بعد از تمرین یا بین شستن، برای لذت بردن از دمیدن عالی برای یک روز دیگر، یا دادن کمی به موهایتان در زمان استراحت ناهار است. با این حال، اسپری‌های ک،یک یا فرمول‌های پودری اغلب یک اثر گچی و قابل رویت باقی می‌گذارند و گاهی اوقات می‌توانند موها را خشک کرده و باعث خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر شوند. تقاضا برای نوع دیگری از محصول که دارای مزایای مشابه منهای اثرات نامطلوب است، کف شامپو خشک را به دنیای مراقبت از مو آورده است. و ،صری که همه تفاوت را ایجاد می کند یک ماده بسیار ساده است، یک قطره کوچک آب.

IMAGE: AMIKA

فوم شامپو خشک چیست؟

شستن مکرر مو می تواند منجر به موهای خشک و آسیب دیده، وز، بافت خشن و رنگ موها شود. شامپوهای خشک به موها کمک می‌کنند تا برای مدت طول،‌تری بدون استفاده از آب، شاداب و تمیز به نظر برسند و در عین حال رایحه‌ای خوب بر جای می‌گذارند و به تارها حجم می‌دهند. درست مانند اسپری‌های ک،یک شامپو خشک، کف‌های شامپوی خشک روی ریشه‌های موهای خشک زده می‌شوند و روی پوست سر ماساژ داده می‌شوند و آن را تا انتها اعمال می‌کنند. تفاوت در مقدار کمی آب اضافه شده در فوم های شامپو خشک و بافت موس مانند است که در کمتر از یک دقیقه در هوا خشک می شود. مقدار کمی آب موجود در فرمول باعث می شود که بدون باقی ماندن باقی مانده پودری و خشک ، پوست سر، استفاده و توزیع محصول در بین موها آسان تر شود. با خشک شدن کف، ناخالصی ها و روغن جذب شده و موها شاداب می شوند.

کاربرد فوم شامپوی خشک

IMAGE: AMIKAنکات کاربردی

· از کف های شامپوی خشک فقط روی موهای خشک استفاده کنید. استفاده از این نوع محصول بر روی موهای خیس می تواند به جای جذب ناخالصی ها، موها را درهم به نظر برساند.

· قوطی را قبل از توزیع محصول تکان دهید. استفاده از فوم های شامپو خشک به طور مستقیم از قوطی به ریشه ها توصیه نمی شود، همانطور که معمولاً با اسپری های شامپو خشک انجام می شود.

· برای شروع مقدار کمی از فوم را روی کف دست یا نوک انگشتان استفاده کنید و سپس کف دست ها را به هم ،ید. سعی کنید ابتدا کمتر استفاده کنید و سپس در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید.

· موهای خود را در ،مت های کوچک بلند کنید و کف را روی ،متی از مو ماساژ دهید و سپس بقیه ،مت هایی را که نیاز به طراوت دارند ادامه دهید.

· انگشتان خود را از میان موها بگذر،د، محصول را روی تارها ،ید. حتی می تو،د از سشوار استفاده کنید. فوم شامپوی خشک و سشوار زم، که نیاز به مبارزه با موخوره، صاف ، چند تار مو، صاف ، ،مت‌هایی از مو یا احیای امواج طبیعی خود دارید، به خوبی با هم کار می‌کنند. کف شامپوهای خشک پس از استفاده کمی خیس می شوند اما باید تقریباً فوراً خشک شوند.

IMAGE: AMIKA

مزایای فوم های شامپو خشک

اسپری‌ها، پودرها و کف‌های شامپوی خشک زندگی ما را کمی آسان‌تر می‌کنند و همه آن‌ها جایگاهی در انبار زیبایی ما دارند. اما در اینجا دلیلی است که ممکن است تصمیم بگیرید که فوم را از بقیه گزینه ها انتخاب کنید.


من، برای انواع مو

اسپری شامپو خشک ک،یک نیاز به برس زدن دارد که استفاده از آن را برای انواع موهای مجعد و پیچ‌دار دشوار می‌کند، زیرا ساختار فر می‌تواند آسیب ببیند. به لطف بافت موس فوم شامپوی خشک، حتی افرادی که موهای ضخیم، مجعد یا وز دارند، می توانند تارهای خود را بین دو شستشو تازه کنند.

مواد تهویه
استفاده مکرر از اسپری ها و پودرها باعث خشکی مو می شود، زیرا می توانند بیش از حد روغن طبیعی را جذب کنند. این می تواند منجر به خارش یا پوسته پوسته شدن پوست سر و تحریک شود. فوم های شامپوی خشک اغلب حاوی مواد حالت دهنده در فرمول های خود هستند تا از خشکی جلوگیری کنند و موها را براق و نرم نگه دارند.

بدون باقی مانده
اسپری ها و پودرهای شامپوی خشک، پسماندهای پودری قابل مشاهده ای بر جای می گذارند که به ویژه در موهای تیره، اگر مقدار زیادی از محصول را استفاده کنید یا آن را به خوبی برس نزنید، قابل توجه است. کف ها پس از استفاده از بین می روند و موها را تمیز و شاداب می کنند.

بدون وزن و حجم دهنده
به لطف فرمول سبک وزن فوم های شامپوی خشک، حالت فوق العاده ای را ایجاد می کند و به موها حجم می دهد تا موهای زیبا به نظر بیایند.

آسان به سبک
مقدار کمی آب اضافه شده به فوم های شامپوی خشک به موها کمک می کند تا تمیزتر شوند و در عین حال برای حالت دادن به موها عالی هستند. فوم شامپو خشک به ،وان بافت دهنده دوچندان می شود و همچنین می تو،د از سشوار برای ایجاد بافت بدون مات ، مو استفاده کنید. اسپری ها و پودرها می توانند موها را بی روح و کمی کدر جلوه دهند، در حالی که فوم ها درخشندگی را به موهای شما باز می گرداند.

محصولات پیشنهادی

فوم شامپو خشک OUAI
فوم شامپوی خشک روز پانتن چیت
فوم شامپو خشک OGX Beauty Green Tea Fitness
فوم شامپو خشک آبرسان فانتوم آمیکا


منبع: https://makeuptips.di،al/post/643969624831148032