کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن-تاپ ابرو

در صورت کاشت ناخن برای وضو و غسل باید مانع و لو به صرف هزینه ممکن- برطرف شود و در صورتی که برطرف کردن آن ممکن نیست یا مشقت غیر قابل تحمل دارد باید وضو جبیره‌ای بگیرد. به‌طور کلی کاشت توصیه نمی‌شود چون ممکن است به رشد و کوتیکول ناخن آسیب برساند و فرد دچار انواع بیماری‌ها مانند سرطان، عفونت قارچی و یا حساسیت و آلرژی شود. درصورتی که مجبور به کاشت شدید حتما به ناخن‌کار خود پیشنهاد دهید از مواد مرغوب و یاکیفیت عالی استفاده کند. فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است. شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است.

  • برای قرار دادن ناخن مصنوعی با انجام کاشت باید روی ناخن طبیعی را با سوهان های برقی خاص صاف و ریز کنند.
  • علاوه بر مراحلی که در بالا ذکر شد نکات دیگری نیز در آموزش کاشت ناخن مهم و موثر است که در زیر به آنها اشاره می کنیم.
  • برای این منظور از پاک کننده لاک استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ نوع روغن طبیعی و غیر طبیعی روی سطح ناخنها باقی نمانده است.
  • تمام تلاش این مجموعه حفظ حداکثری رضایت مشتریان بوده و همواره برای این مهم تلاش های بسیاری صورت گرفته است.

دوباره تیپ را روی انگشتان بگذارید و سایز آن را کاملاً درست کنید. زیرا چسب ناخن بسیار قوی است و بعد از چسباندن نمی‌توانید تیپ را جابه‌جا کنید. تیپ‌ها شماره‌های گوناگونی دارند که شماره 1 بزرگ‌‌ترین سایز و شماره 10 کوچک‌ترین سایز آن محسوب می‌شود. انتخاب سایز و شماره درست اهمیت بالایی دارد و باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید. برای اینکه بدانید کدام روش کاشت نان بهتر است، لازم است تا به چند نکته دقت کنید. چرا که تردد و شلوغی آرایشگاه ها معمولا به ضرر هنرجو تمام می شود و در عین حال خیلی از مربیان که در آموزشگاه تدریس می کنند مجبور به انجام خدمات برای مشتریان خود نیز می باشند و همین امر موجب تمرکز پایین مربی می شود.

آموزش کاشت ناخن : مرحله سوم : سوهان کشی

این روزها بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که ازخدمات ناخن در منزلبهره ببرند. داشتن مشغله‌‌های زیاد کاری یا خانوادگی، فرزندان کوچک و ترس از کرونا، از اصلی‌ترین دلایلی است که دریافت خدمات ناخن در منزل را محبوب‌تر و همچنین آسان‌تر کرده است. متخصصین تمامی خدمات زیبایی ناخن بانوان در «خدمت از ما» آمادگی دارند برای انجام خدمات ناخن به منزل شما مراجعه کنند. نکته جالب اینجاست که اخیرا هزینه کاشت ناخن افزایش پیدا نکرده است. بلکه تعداد افراد فعال در این زمینه افزایش پیدا کرده اند و آنها مبالغ رقابتی‌تری را برای قیمت کاشت ناخنو ترمیم ناخن اعلام می‌کنند.

بافر زدن ناخن‌ها:

تیپ‌ها برای قد دادن به ناخن به کار می‌روند و روی لبه ازاد ناخن چسبیده می‌شود. اما ناخن‌های مصنوعی کل سطح ناخن را پوشش می‌دهد و دیگر نیازی به موادگذاری نیست. تیپ ناخن نوعی قالب پلاستیکی یا ژلی است که برای قد دادن ناخن به کار می‌رود. تیپ‌ها به وسیله چسب ناخن روی ناخن چسبیده می‌شوند و روی آن مواد کاشت مانند پودر اکریلیک و ژل گذاشته می‌شود. تیپ‌ها سایزهای متفاوتی دارند که برای انگشت‌های مختلف پا و دست به کار می‌روند.

در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست را می گذارند توی دستگاه یووی تا خشک شود. شیوه ی کاشـت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است و فقط تفاوت در مواد آنهاست. همینطور روش کاشت ژله‌ای 15درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند. روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد.

چون امکان دارد با این کار به بستر ضعیف شده و شکننده ناخن‌تان آسیب وارد کنید. یکی از مواردی که در حال حاضر بسیار مورد توجه خانم‌ها در حوزه مجله خبری میکاپ قرار گرفته، کاشت ناخن سرامیکی است. باید توجه داشته باشید که کاشت ناخن سرامیکی ممکن نیست، بلکه این نام، فقط یک نوع از طراحی به شمار می‌رود که به اشتباه چنین مطرح می‌شود. مدلی دیگر که برای کاشت ناخن از آن‌ها استفاده می‌شود، ناخن ابریشمی است که برای ساخت آن از ابریشم، کتان، فایبرگلاس و کاغذ استفاده می‌کنند. این نوع ناخن مصنوعی به دلیل سبک بودن دارای طرفداران زیادی است.

همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید. به همین دلیل است که نام دیگر روش کاشت ناخن بیبی بومر را کاشت هایلایت نیز می خوانند. عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با استفاده از پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن شروع کرده و به سمت نوک ناخن مواد گذاری می کنیم. عمق رنگ هلویی یا صورتی در این حالت نیز در ریشه ناخن ها بیشتر بوده و هرچه به سمت نوک ناخن حرکت می کند باید محوتر شود. نکته قابل توجه در کاشت بیبی بومر ادغام کردن این دو رنگ در قسمت مرز است که باید به درستی فید شده و نقطه تلاقی این دو غیر قابل تشخیص باشد، سپس به وسیله گیره مخصوص دو طرف ناخن را سفت کرده و به مدت 120 ثانیه در دستگاه UV قرار می دهیم. در نهایت سوهان کاری انجام شده و لایه ای از تاپ کت براق را بر ناخن ها می زنیم و مجددا در دستگاه قرار می دهیم.