کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی

شاید این سؤال در ذهنتان باشد که زیرسازی آرایش صورت برای چیست؟‌ زیرسازی آرایش صورت کمک می کند، کرم پودر به خوبی و صاف و یکدست روی صورت قرار بگیرد. همچنین، منافذ باز بسته شود و پوست پس از زدن کرم پودر به شکل پرتقالی درنیاید. درادامه، مراحل زیرسازی آرایش صورت را به طور حرفه ای بررسی می کنیم. برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید. اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید.

  • این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را حذف کنیم.
  • کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • برای ترمیم لب ها روی آن ها برق لب یا کرم بزنید و پس از 15 الی 20 دقیقه ، لب ها را پاک کنید سپس با یک خط لب همرنگ رژتان یک خط کج از کمان سمت راست بالای لب تا وسط آن بکشید.
  • انتخاب رنگ قهوه ای تیره به جای مشکی می تواند هم آرایشتان را متفاوت و حرفه ای تر سازد، هم آرایشی تمیزتر ایجاد کند.

در حالی که از کانتور برای ایجاد سایه استفاده می‌شود، برنزر نیز یک درخشش طبیعی ایجاد می‌کند که استخوان گونه و سایر ویژگی‌های طبیعی را برجسته‌تر می‌کند. در سوی مقابل، رژگونه برای اضافه کردن رنگ به گونه‌ها، کاربرد دارد. رژگونه نیز با فرمولاسیون‌های مایع، پودر و کرم موجود است. اما شما برای تثبیت آرایش خود به یک تثبیت کننده یا فیکساتور آرایش نیاز دارید تا خطوط ریز و منافذ صورت را محو کنید. البته بهتر است از این محصول فقط در نواحی مانند ناحیه T (پیشانی، بینی و گونه‌ها) و زیر چشم‌ها استفاده کنید.

پاک کردن ریمل ضد آب با روش های کاربردی

سپس یک خط چشم نازک که با توجه به فرم چشم، کشیده میشود. بعد از کشیدن خط لب، داخل لب را با همان مداد لب پر نمایید. استفاده از یک برق لب می تواند موجب برجسته تر شدن لب هایتان شود. در ترتیب صحیح آرایش صورت، نخستین گام، زیرسازی آرایش صورت است.

چگونه در منزل رژ لب طبیعی درست کنیم؟ آموزش ساخت دو مدل رژ لب طبیعی در خانه

اما وقتی صحبت از آرایش صورت به میان می‌آید، استفاده ماهرانه از لوازم آرایشی، تفاوت اصلی را رقم می‌زند. از این رو، می‌توانید با دانستن مقدار و روش صحیح استفاده از محصولات زیبایی، بیشترین بهره را از آرایش خود ببرید. بهتر است اگر از سایه چشم استفاده می کنید، رنگ آن را با رنگ رژ لبتان ست کنید. نکته ای که در آرایش صورت به شدت مورد توجه قرار می گیرد این است که در هنگام زدن رژ لب توجه داشته باشید که خیلی بالاتر و یا خیلی پایین تر از خط لبتان رژ نزنید. لب های غیر طبیعی ظاهر بسیار بد فرمی در چهره شما ایجاد می کنند.

برای آرایش چشم هایی که انتهایشان به سمت پایین است ، زیر استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید. اگر صورت کشیده دارید باید با آرایش مناسب صورتتان را کوتاه تر و پهن تر نشان دهید بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید. همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه تر به نظر بیاید.

كرم پودر میبلین مدل Super Stay 30H در چند رنگ ا Maybelline Super Stay 30H Foundation

اما از سبک های مختلفی با توجه به شرایط و موقعیت، بهره گرفته شود. در این مقاله قصد داریم تمام سبک و مدل های آرایش مهم و شناخته شده در جهان را معرفی کنیم. پرایمرها ژل ها و کرم‌هایی هستند که خطوط و منافذ روی صورت شما را پر کرده و بافت‌های ناهموار را صاف کرده و بوم ایده آلی برای آرایش شما ایجاد می‌کنند.

خط چشم برای تقویت فرم چشم‌ها و ایجاد ظاهری متفاوت، گزینه‌ مناسبی است. شما می‌توانید از خط چشم ژله‌ای، مایع یا مدادی برای جذاب‌تر کردن چهره خود استفاده کنید. از سوی دیگر، فونداسیون که در اغلب مواقع کرمپودر است، برای زیباسازی رنگ پوست و پوشش عیوب آن استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که این محصول نیز به صورت مایع، کرم یا پودر عرضه می‌شود. اگر مطمئن نیستید که کدام فرمولاسیون برای شما مناسب است، باید با توجه سطح پوشش مورد نظر خود، یک محصول را انتخاب کنید. از سایه هایلایتر بر روی استخوان ابرو به عنوان حسن ختام و فوت کوزه گری استفاده کنید تا چشمان شما کشیده و برجسته شوند.

اگر دارای رنگ چشم سبز هستید ، بنفش روشن،بژ ، قهوه ای و خاکستری را امتحان کنید . همچنین ته رنگهای غروب آفتاب، مانند کهربایی پر رنگ، چشمهای سبز رنگ را بیشتر نشان می دهد زیرا دو رنگ سبز و نارنجی مکمل هم هستند، بنابراین بدون برخورد، یکدیگر را تقویت می کنند. اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید. مقداری کانسیلر به قسمت هایی مانند اطراف چشم که نیاز به پوشش دارد ، بزنید و با پد یا دست آن را پخش کنید.

برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید به کمک مداد ابتدا فرم ابرو را بکشید و سپس داخل آن را به صورت هاشوری پر کنید. اگر دوست دارید آرایش چشم جذاب و بولدی با سایه‌های متنوع داشته باشید، باید از یک رنگ ملایم برای رژتان استفاده کنید تا مخاطب به چشم‌های شما جذب شود. اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید.