کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی

برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. آرایش چشم جایگاه ویژه‌ای در آموزش آرایش چشم به سبک حرفه‌ای‌ها دارد. بهتر است قبل از سایه زدن، کمی از پرایمر سایه استفاده کنید. پرایمر سایه چشم کمک می‌کند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلک‌های‌تان باقی بماند.

  • چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند.
  • هنرجویان میتوانند شهریه شرکت در این دوره را طی سه قسط پرداخت کنند.
  • برای داشتن نتایج تضمین شده، ظاهری را انتخاب کنید که شامل پوست درخشان، گونه های گلگون و لب های برافروخته باشد.

بنابراین، آنها با سبک آرایش و میکاپ مخصوص سلبریتی ها ، به بیان شخصیت درونی خود میپردازند. همه مردم، آرایش های دراماتیک، جسورانه و پر جنب و جوش را بخصوص برای حالت عادی و روزمرگی دوست ندارند. سبک آرایش نچرال یا طبیعی ، با استفاده از رنگ های ظریف برای برجسته کردن ویژگی ها، رنگی یکنواخت به صورت میبخشد.

جدید ترین مدل های آرایش صورت و چهره 2022

این سبک از انواع مدل آرایش و میکاپ در معاشرت با دوستان، محل کار و یا برای یک مهمانی غیررسمی مناسب خواهد بود. از این مدل آرایش بیشتر در استایل کژوال بهره گرفته میشود. بدون شک بانوان در سراسر دنیا عاشق انواع سبک و مدل آرایش یا میکاپ هستند.

آرایش صورت ساده

مدل میکاپ برای مدل عکاسی ، معمولا برای مشتریان عکاسی، آرتیست های هنری و بازیگرها کاربرد دارد و سبک میکاپ با مدل عکاسی نامیده میشود. همچنین رنگ های نارنجی مایل به قهوه ای، توجه ویژه ای را به خود جلب کرده اند. این در حالی است که رنگ های صورتی برای آرایش از سال 2017 بسیار محبوب بودند و همچنان پر طرفدار هستند. احتمالا، رنگ های دیگری مانند نارنجی، دودی و صورتی های اسطوخودوس برای افزودن ظرافت به صورت وارد سبک آرایش شرقی یا ژاپنی شوند. هنرمندان حرفه ای در این زمینه، با حفظ تکنیک های قدیمی این سبک و در عین حال افزودن روش های مدرن و رنگارنگ، مدل کلاسیک را کامل تر کرده اند.

تکنیک های مهم برای آرایش تمیز

بعد از چند ساعت، باعث پخش شدن و خراب شدن سایه ابرو می‌شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند. بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است. برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید. برای آرایش چشم های با پلک افتاده که دارای یک لایه اضافه پوست زیر ابرو هستند که روی پلک می افتد ، فقط گوشه های پلک را سایه روشن بزنید. همچنین می توانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیره تر کنید. آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند.

اما بدون شک دنبال کردن این افراد باوجود جذابیت‌های فراوان به شما کمک شایانی در یادگیری و آموزش اصولی نمی‌کند. اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید. مثلا نواحی گود چشم را با رنگ تیره‌تر بپوشانید و پشت پلک و زیر ابرو را سایه روشن‌تر بزنید. در مجموع، نحوه استفاده از رنگ‌های تیره و روشن و سایه زدن چشم، به مدل سایه و فرم چشم و ظاهر نهایی که مد نظر دارید، بستگی دارد.