کیت میکروبلیدینگ حرفه ای ما چیست؟


تقاضای فعلی برای کمال ابرو با قدرت ماندگاری، چیزی بیش از قوس مشتری، را که به دنبال آنها هستند افزایش داده است.

این امر منجر به افزایش چشمگیر متخصصان زیبایی شده است که می‌خواهند در صدر روش‌های درم، مرسوم باقی بمانند، و برای ابروها این به م،ای افزایش مهارت‌های خود با جدیدترین تکنیک‌ها است – و آن میکروبلیدینگ است.

در واقع، متخصصان زیبایی بیشتر و بیشتر به دلایل مختلفی نحوه میکروبلید ، را یاد می گیرند. یکی به این دلیل است که تقاضا برای میکروبلیدینگ به شدت افزایش یافته است. دوم این است که داشتن (از نظر مالی) برای صنعت ابرو نسبت به اپی،یون، نخ یا سایر روش‌های جایگزین برای فرم دادن به ابرو، سودآورتر است.

اگر نمی‌خواهید از بازار ابرو عقب بم،د و می‌خواهید برای تبدیل شدن به یک هنرمند حرفه‌ای میکروبلیدینگ آموزش ببینید، یک کیت شروع حرفه‌ای اولین قدم منطقی برای تحقق آن است. ممکن است در ابتدا ،ره آور به نظر برسد، با توجه به اینکه نتایج نیمه دائمی هستند، اما هر هنرمندی باید از جایی شروع کند.

کیت میکروبلیدینگ حرفه ای ما برای کاربران مبتدی و متوسط ​​عالی است

انتخاب های زیادی برای ابزارهای موجود وجود دارد که می تواند بسیار زیاد باشد. و ممکن است ند،د که هنگام انتخاب قطعات ضروری کیت که برای شروع درست یادگیری تجارت به آن نیاز دارید، از کجا شروع کنید.

آرایش دائمی این کار را برای شما با کیت‌های شروع حرفه‌ای که به‌دقت تنظیم شده‌اند، ساده می‌کند که به شما امکان می‌دهد بدون دردسر تحقیقات بی‌پایان، مهارت بیاموزید. اینها کیت میکروبلیدینگ ممتاز برای مبتدیان همه چیز لازم را برای اطمینان از یک نتیجه حرفه ای داشته باشید و تکنیک های مورد نیاز از جمله تمرین پوست را یاد بگیرید تا زم، که به آن دست پیدا کنید.

با بیش از یک دهه فعالیت در این تجارت، آرایش دائمی تنها از مواد با کیفیت برای چیدن این کیت ها استفاده می کند. برخلاف بسیاری از محصولات رقیب که به صورت آنلاین پیدا می‌کنید، کیت‌های ما بر اساس بازخورد مشتری و درس‌های آموخته شده در ،ب‌وکار، درست و در طول سال‌ها امتحان شده و اصلاح شده‌اند. با کیت های میکروبلیدینگ ما در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید امروز!

دو گزینه برای این کیت ها وجود دارد:

  • آ کیت یکبار مصرف که حاوی نگهدارنده های تیغه ای است که پس از استفاده نیازی به استریل ، ندارند و در صورت استفاده برای شخص فقط باید یک بار استفاده شود.
  • آ کیت غیر یکبار مصرف که دارای نگهدارنده‌های تیغه‌ای است که اگر می‌خواهید در صورت استفاده مجدد بر روی افراد و نه فقط تمرین پوست، چندین بار از آن استفاده کنید، باید جدا شوند و استریل شوند.

بیایید نگاهی به محتویات موجود در این کیت های میکروبلیدینگ حرفه ای بیندازیم.

نگهدارنده میکرو تیغه

چه یک کیت یکبار مصرف انتخاب کنید یا نه، به چیزی نیاز دارید که آن تیغه های بسیار تیز را نگه دارد. این جایی است که نگهدارنده میکرو تیغه شما وارد می شود. هولدرهای قابل استفاده مجدد را می توان برای استریل ، جدا کرد و بسته به نیاز مشتری شما بین اندازه و شکل تیغه ها جابجا شد. یکبار مصرف برای یک بار مصرف است.

میکرو تیغه ها

کار واقعی به دلیل خود میکرو تیغه های واقعی انجام می شود. بدون آنها مهم نیست چقدر رنگدانه دارید، فقط بدون برش های بسیار ظریفی که این نوع تیغه ها می توانند ایجاد کنند، روی پوست رسوب نمی کند.

چیزی که ا،ر مردم متوجه نمی شوند این است که خود “تیغه ها” به م،ای سنتی تیغه نیستند. آنها در واقع سوزن های بسیار نازکی هستند که به ،وان “پین” شناخته می شوند و در یک ردیف یا دو ردیف قرار گرفته اند.

دو شکل میکرو تیغه در این کیت ها وجود دارد و هر هنرمندی به ،یبی از هر دو در اندازه های مختلف نیاز دارد تا شکل ابروهای عالی و تعریف دقیق ایجاد کند.

تعداد تیغه به تعداد پین اشاره دارد، بنابراین تیغه‌های کوچک‌تر برای ضربات کوتاه‌تر و جزئیات دقیق‌تر بهترین هستند. تیغه های با شمارش بالا “تیز” هستند، اما رنگدانه کمتری رسوب می کنند و تیغه های کوچکتر بیشتر رسوب می کنند. این یک عمل متعادل کننده برای هنرمند است که از ،یب من، برای ظاهری واقع گرایانه استفاده کند، اما هر تیغه مزیت خاص خود را دارد، بنابراین یک آرایه برای جعبه ابزار عالی مورد نیاز است.

میکرو تیغه های تخت خمیده

این تیغه ها معمولاً برای ایجاد ضربه های منحنی استفاده می شوند که اغلب در نیمه جلویی ابرو و قوس استفاده می شوند. هنرمند می تواند از ،مت جلویی یا می، تیغه استفاده کند، اما کل تیغه به یکباره با پوست تماس نخواهد داشت. به همین دلیل است که تمرین ضروری است!

میکرو تیغه های U شکل

اینها می‌توانند به مهارت بیشتری نیاز داشته باشند، اما اینها ضربات منحنی ایجاد می‌کنند و می‌توانند تعریف متراکم‌تری ایجاد کنند.

Doreme 2S،t Pigment و Doreme Concentrate Pigment

ابروهای متخصص با میکروبلیدینگ تنها با تیغه ها اتفاق نمی افتد!

رنگدانه های با کیفیت ساخته شده در کره ج،ی توسط Doreme در این کیت های آرایش دائمی حرفه ای در پرفروش ترین سایه های قهوه ای خود گنجانده شده است.

داشتن Doreme 2S،t یک قوام رنگدانه سبک را ارائه می دهد که برای شاگرد عالی است. 2S،t رنگدانه با چگالی متوسط ​​آنهاست که بهترین های هر دو دنیا را در یک فرمول در مقایسه با خطوط Liquid و Concentrate به شما می دهد.

همچنین کنسانتره Doreme را دریافت می کنید که ،ی ترین ،یب رنگدانه است که رنگ را تشدید می کند و پوششی غنی اما قابل باور می دهد.

Doreme یک تولید کننده رنگدانه با کیفیت بالا است که تحت دو مجموعه آزمایش گسترده در کره ج،ی و آلمان بومی خود قرار می گیرد.

دو طرفه تمرین پوست

انتظار ندارید ،ی برای اولین بار میکروبلیدینگ را روی یک شخص واقعی امتحان کند، آیا اینطور است؟ این همان چیزی است که پوست برای تمرین است.

به یک متخصص با تجربه فرم دادن به ابرو که می داند در طراحی ابرو چه می خواهد، توصیه نمی شود قبل از یادگیری روی پوست تمرینی، دست خود را روی ،ی امتحان کند. و حتی هنرمندان حرفه‌ای با سال‌ها تجربه ممکن است بخواهند تیغه‌ها یا شکل‌های تیغه‌های جدید را قبل از شروع به کار با آنها آزمایش کنند. وارد پوست تمرین شوید.

پوست های تمرینی موجود در این کیت ها بادوام، واقع گرایانه و به صورت مصنوعی ساخته شده اند که حس و بافت پوست واقعی را ارائه می دهد. این به مبتدیان این امکان را می دهد که بدون آزمون و خطای فاجعه بار روی یک مشتری ناآگاه یاد بگیرند و بیاموزند که کدام تیغه ها و اندازه ها با اشکال مختلف صورت و سبک های مختلف مطابقت دارند.

این یک ابزار عالی برای یادگیری و اصلاح ،وجی هر تیغه است، بنابراین شما می‌د،د که هر کدام با تکنیک شخصی و سبک فشار فردی خود، چه اثراتی ارائه می‌دهند.

پوست ابرو سه بعدی

مانند پوست تمرینی، پوست ابرو سه بعدی به یک هنرمند مبتدی یا با تجربه اجازه می‌دهد تا فرم پیشنهادی را آزمایش کرده و پر کند. این مزیت افزوده یک زمین صورت واقعی را برای کار با آن فراهم می کند.

اینها واقعاً به‌،وان جایگزینی برای یک فرد واقعی، جایگاه من،ی را ایجاد می‌کنند و به ایجاد اعتماد به نفس یک مبتدی قبل از رفتن به سمت مشتریان واقعی کمک می‌کنند.

افراد حرفه‌ای همچنین می‌توانند هنگام ایجاد سبک‌های جدید و افکت‌های سایه‌زنی یا تکنیک‌هایی که می‌خواهند با آن دویدن خشک داشته باشند، از این موارد استفاده زیادی کنند.

Skin Scribe (دو نوک)

چه در حال یادگیری روی پوست تمرینی باشید و چه به طور فعال میکروبلیدینگ مشتریان واقعی را انجام دهید، هر هنرمندی به یک اسکریپت نیاز دارد تا نقاط شروع و پایان کلیدی، شکل کلی و خطوط کلی را مشخص کند. این نشانگرهای دست آزاد طراحی شده ویژه که برای استفاده روی پوست ساخته شده‌اند، همان نوع قلم‌هایی هستند که جراحان پ،تیک روی بیماران برای اطمینان از نتیجه نهایی رضایت‌بخش استفاده می‌کنند.

کتاب راهنمای آشنایی با میکروبلیدینگ

وقتی همه ابزارها را در دست دارید، از کجا شروع می کنید؟

کتاب راهنمای Perpetual Introduction to Microblading راهنمای واضح و خواندنی برای یادگیری تمام مراحل ضروری برای ایجاد نتایج برجسته ابرو و مشتریان راضی ارائه می دهد.

جزئیات برای هر مرحله مشخص شده است. این راهنما با تفکیک روش‌ها، هر آنچه را که قبل از شروع اولین طراحی میکروبلیدینگ خود باید بد،د، ارائه می‌کند.

نکات مفید و همچنین بهترین روش‌ها برای مبتدیان تضمین می‌کند که از کیت میکروبلیدینگ حرفه‌ای خود بیشترین بهره را می‌برید و می‌د،د که چگونه از همه ابزارهای ارائه شده برای ظاهر کامل و حرفه‌ای استفاده کنید.

همه کیت های میکروبلیدینگ حرفه ای با کارت تخفیف 7٪ VIP در فروشگاه ما ارائه می شوند.


منبع: https://www.perpetualpermanentmakeup.com/what-is-in-our-professional-microblading-kit