آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی

لیفت مژه یک روش کاملا تقویتی و ارگانیک است که به مژهای کوتاه یا بلند و رو به پایین حالت میدهد و باعث تقویت آن ها می شود. لیفت مژه باعث مشکی تر شدن مژه ها میشود و برای کسانی که مژهای بور دارند هم مناسب است. استفاده از مرطوب کننده ها، فوندیشن و پرایمرهای بدون چربی را در نظر بگیرید تا از براق به نظر رسیدن پوست به ویژه هنگام ازدواج در مکان هایی با آب و هوای گرم تر جلوگیری کنید. به عنوان یک اقدام احتیاطی اضافی، شما حتی می توانید ورقه های بلاتینگ روغن را برای از بین بردن چربی اضافی بدون ایجاد آشفتگی در آرایش خود، به همراه داشته باشید.

  • تفاوت بسیار زیادی با هم دارند که در جلسه مشاوره قبل از روز مراسم این موارد بررسی میشوند.
  • کرم فونداسیون یا همان کرم پودر، یک محصول آرایشی پودری یا مایع است که برای برطرف کردن معایب پوست صورت و یکدست کردن رنگ پوست بکار میرود.
  • ممکن است متوجه شده باشید که پس از گذشت مدت زمانی سایه چشم شما محو می‌شود یا چرب به نظر می‌رسد و یا روی چین و چروک پلک‌های‌تان جمع می‌شود.
  • جالب است بدانید که اغلب آرایشگران معروف توصیه می‌کنند که بسته به فرمول، محصولات میکاپ لب را با اپلیکاتور اعمال کرده و با انگشت پخش کنید.

اگر پوست‌تان چرب است، از پنکک مات و یا کرم پودرهای مایع فاقد چربی (oil-free) استفاده کنید. همچنین کرم پودرهایی که مواد معدنی دارند برای پوست چرب مناسب هستند؛ زیرا مانع جلوه براق پوست می‌شوند. اما اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم پودر مایع و یا استیک آبرسان استفاده کنید. به همین ترتیب اگر پوست شما مختلط و ترکیبی است، بهتر است برای نقاط چرب‌تر صورت (معمولا ناحیه T) از کرم پودر مخصوص پوست چرب و برای قسمت‌های دیگر از کرم مخصوص پوست خشک کمک بگیرید. برای استفاده از پرایمر می‌توانید از یک براش، اسفنج یا انگشت‌تان کمک بگیرید.

هر چند وقت یکبار باید موها را کوتاه کرد؟

ناگفته نماند که این سبک، هر گونه لک و تفاوت های پوستی را میپوشاند، بدون اینکه غیر طبیعی به نظر برسد. نیازی به سایه رنگی نیست، بلکه عمق بخشیدن به چشم ها اهمیت دارد. به همین علت برای داشتن آرایش هندی؛ با یک مداد سیاه داخل و بالا و پایین چشم را سیاه کنید و یک خط نه چندان بلند روی پلک بالایی در خط مژه ها طراحی نمایید. برای بهبود ظاهر و فعالیت های روزانه، مدل آرایش طبیعی و مینیمال به وجود آمده است. رویکرد میکاپ طبیعی، فقط شامل تغییرات ساده و نه عمده در ظاهر و صورت بانوان میباشد.

رژ لب

با ما همراه باشید تا ترتیب صحیح آرایش صورت را گام به گام و مراحل آرایش صورت با تصویر را در اختیارتان قرار دهیم. پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید. ولی استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود که سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد. اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود.

سه تا پنج هفته قبل از عروسی یک آرایش آزمایشی داشته باشید

برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند. رنگ رژلب را متناسب با خط لبی که زده‌اید، انتخاب کنید. اگر می‌خواهید آرایش طبیعی‌تری داشته باشید، رژ همرنگ خط لب، و برای بولدتر نشان دادن لب‌ها از رژ براق استفاده کنید. آرایش لب باریک و درشت با هم متفاوت است و هرکدام در آموزش آرایش صورت ترفندهای خاص خود را دارند. اما همان طور که گفتیم، کانتورینگ و هایلایت و رژگونه کاملا به فرم صورت شما بستگی دارند و در آموزش آرایش صورت مهم است که این مراحل را با توجه به فرم صورت‌تان انجام دهید.

معمولا زیر استخوان گونه‌ها روی چال گونه، دو طرف بینی و زیر خط فک کانتور می‌شوند. همچنین اگر پیشانی بزرگی دارید، می‌توانید از کانتورینگ این قسمت کمی نزدیک به محل رویش‌ موها استفاده کنید تا کوچک‌تر به نظر برسد. اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید. برای این کار از یک پودر و براش برنزینگ روی کل صورت استفاده کنید تا صورت‌تان درخشش طلایی گونه‌ای پیدا کند. برای زدن کرم پودر از یک براش یا اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید و اگر لازم بود آن را روی گردن و نزدیک گوش‌تان هم بزنید. کرم پودر زدن با انگشت باعث می‌شود باکتری‌های دست‌تان به پوست منتقل شوند و دچار مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه شوید.