کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان

پس برای هر گونه کار‌های زیبایی و پوستی، به خوبی و با دقت تحقیق و بررسی کنید. برگزار کننده بیش از 1000 همایش در داخل و خارج از کشور،مشاوره و مجری برندینگ سالنهای برتر کشور،مشاوره تبلیغاتی حرفه ای در زمینه تبلیغات و افزایش درآمد سالن ها،برگزار کننده کلاس های آموزشی حرفه ای با مدرک بین المللی،مشاوره و مجری برندینگ محصولات برندهای داخلی و خارجی. این تکنیک یک روش کاملا امن و بی‌خطر است اگر به درستی، توسط کارشناس و با موادی با کیفیت عالی انجام شود. تعداد جلسات مراجعه برای انجام آن توسط کارشناس تعیین می‌شود ولی معمولا در 3 جلسه در ماه به فاصله‌ی 10 روز انجام می‌شود. ابتدا ژل کربوکسی روی صورت زده شده و با ماسک فعال کننده پوشیده می شود.

این دارو بیشتر برای افرادی که پوستشان به‌شدت تیره شده است و یا به‌طور طبیعی پوستی تیره دارند و دوست دارند پوستشان روشن‌تر باشد و افرادی که به دلایل مختلف مثل آفتاب، آلودگی، پیری و … دچار کک‌ومک و لک‌های پوستی ناشی از آکنه و … شده‌اند توصیه می‌شود. بعد این ‌که برای اولین جلسه خود برای تزریق تاتو کرم پودر دائم مراجعه کردید تا جلسه‌ی بعد نیاز به استراحت دارید که رنگ‌ها کامل نظیر پخش شود و رنگ واقعی خود را نشان دهند و زمانی‌که برای جلسه دوم تشریف می‌آورید رنگ‌ها ترمیم می‌شود تا تمام پوستتان رنگی یکدست داشته باشد. انسان ها ذاتاً زیبایی را دوست دارند و زیباترین چهره هر فرد در طول سال های جوانی او می باشد.

  • باید در نظر داشت که خون می‌تواند بسیاری از بیماری‌های خطرناک همچون هپاتیت، ایدز و … را منتقل کند.
  • درست همانند کرم پودر اما قوی تر و ماندگارتر ماندگاریاز چندین هفته تا چندین ماه و بعضا ماهها ماندگاری دارد.برای ماندگاری بیشتر توصیه میشود تزریق و تمدید انرا در طی 2 تا 3 جلسه انجام دهید.
  • سال 2014 به یک انقلابی واقعی در بازار زیبایی جهان تبدیل شد ، در آسیا با عنوان BB GLOW ~ GLASS راه اندازی شد .
  • پوست صورت انسان از سه لایه‌ی اصلی اپیدرم، درم و هیپو درم تشکیل شده‌است که به ‌ترتیب این لایه‌ها از بیرونی‌ترین تا درونی‌ترین لایه‌های پوست را پوشش می‌دهند.

یکی دیگر از مزایایی که بر روی پوست دارد از بین بردن رفع تیرگی های پوست در مناطق مختلف بدن از جمله زیر بغل، زیر چشم، تیرگی زلنو و یا آرنج می باشد. در مرحله بعدی از سرم تقویت کننده و همچنین احیا کننده پوست استفاده می شود. زیرا شما از خنثی سازی توسط بهینه سازی و همچنین از لایه بردار استفاده کرده‌اید توسط تقویت کننده شما مجدداً آبرسانی شده و مورد ماساژ قرار می‌گیرد در مرحله بعدی تزریق سرم می باشد مه رابطه نزدیکی به تزریقی که قرار است بر روی پوست شما تزریق شود دارد .

بهترین زمان مصرف مولتی ویتامین برای چاقی چه زمانی است؟

تزریق کرم پودرهای مختلف با طیف وسیعی از رنگ ها به لایه های پوست می کنند. مدت زمان ماندگاری مزووایت از bb glow بیشتر می‌باشد و کمتر ایجاد حساسیت پوستی می‌کند. در این مقاله به طور کامل در رابطه با کرم پودر دائمی را توضیح دادیم.امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. این نور خطوط ،چین و چروک ها را کم کرده و به تولید کلاژن ، کاهش قرمزی و التهاب کمک میکند و آسیب آفتاب را درمان میکند. نور قرمز سرعت گردش خون را افزایش داده ، خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می بخشد ، بیحالی پوست را برطرف می کند و زخم ها را بهبود می بخشد. از سوی دیگر لازم است بداید که این کرم پودرها برای پوست های مختلف تولید نمی شود، لذا ممکن است به دلیل ناسازگاری، پوست بسیاری از افراد به آن حساسیت نشان دهد.

موارد منع استفاده از کرم پودردائم

کرم پودر دائم نوعی دیگر از ارایشهای دائمی صورت است که توسط میکروپیگمنت ها در لایه های سطحی پوست انجام میشود. انجام این روش باعث یکدست شدن رنگ پوست، صاف شدن و لز بین رفتن لکه های تیره پوستی انجام میشود. درست همانند کرم پودر اما قوی تر و ماندگارتر ماندگاریاز چندین هفته تا چندین ماه و بعضا ماهها ماندگاری دارد.برای ماندگاری بیشتر توصیه میشود تزریق و تمدید انرا در طی 2 تا 3 جلسه انجام دهید. اخیرا در آمریکا انجام میگیرد و بیشتر در کشورهایی نظیر یرزیل، روسیه و کشورهای آسیایی انجام میشود و محبوبیت زیادی دارد.

دکتر لیدا شفیعیان

این مراقبت چنین نتایج شگفت انگیزی را در یک جلسه 60 دقیقه غیر تهاجمی بدون درد برای تمام پوست ها به عمل می آورد . حباب های فعال کننده بدون تزریق به پوست جذب می شوند تا اکسیژن افزایش یافته و توانایی پوست در جذب مواد مغذی ضروری و کاهش سموم مخرب افزایش بیابد . در طول مراقبت بی بی گلو یا کرم پودر دائمی، از آرام ترین حالت قلم استفاده میشود تا ناراحتی برای بیمار ایجاد نشود . سوزن های نانو خیلی کوچک هستند و طول آنها 0.15 میلی متر و به ضخامت مو هستند . آنها کانالهای نانو را برای تحویل ترانس درمال مواد فعال ایجاد کرده و برای درمان لایه های بالایی اپیدرم به کار میروند .

استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد . افزایش کراتینه شدن سلول های این لایه باعث شده تا این اسم را به او بدهند . این لایه مرده جلوی نفوذ میکروب ها و بی ابی بافت های داخل را میگیرد. همینطور به صورت مکانیکی در برابر سایش از سایر لایه ها محافظت میکند. سلول های این لایه مدام کنده شده و با سلول هایی که در لایه گرانولوسوم وجود دارند جایگزین میشوند . افرادی نیز که نسبت به ترکیبات سازنده این دارو حساسیت دارند نباید از آن استفاده کنند و این نکته نیز دلیلی بر اهمیت نظارت پزشک متخصص می‌باشد.