کرم پودر دائم: رفع تیرگی زانو، آرنج، قوزک و تغییر رنگ پوست تا 3 درجه، رفع کک و مک

فقط یک پزشک باسواد می تواند واکنش های احتمالی پوست شما به انواع محصولات تزریقی-آرایشی را پیش بینی کند. پزشک با دستگاه آنالیزگر سه لایه سطحی، میانی و عمقی پوست شما و وسعت مشکلات آن را بررسی می کند. پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند.

  • مرکز دکتر تاتو ایران، با مدیریت سرکار خانم دکتر سارا زرین فر، با بیش از 10 سال سابقه و تجربه، تخصصی ترین و جامع ترین مرکز در زمینه آموزش و انجام کلیهخدمات تاتو بدنو آرایش دائم صورت در ایران می باشد.
  • میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود.
  • رنگ پوست ناهموار، برخی پوست ها دارای ناهمواری هایی از جای جوش گرفته تا هر نوع ناهمواری دارند با انجام این روش اینگونه افراد با پوستی بسیار شفاف و صاف روبرو خواهند شد.
  • بر اساس علم پزشکی در زمینه پوست با افزایش سن کم کم تولید پروتئین پوست به نام کلاژن کاهش پیدا می کند و در یک روند طبیعی پوست دچار پیری و چین و چروک می شود.

کرم پودر دائم در اصل جزیی از لوازمی است که برای آرایش کردن مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع کرم که برای صورت مورد استفاده قرار می گیرد به شکل معمول دارای رنگ های بسیار عالی با توجه به رنگ صورت است و اما آموزش کرم پودر دائم توسط کارشناسان پوست انجام می شود. کرم پودر دائم هم مانند کرم پودرهای آرایشی که از آرایشگاه‌ها خریداری می‌کنید می‌تواند با توجه به سلیقه شما پوستتان را روشن‌تر و یا تیره‌تر کند این امر کاملاً انتخابی است. کرم پودر دائم از پیشرفت های جدید در روند محصولات آرایشی می توان به کرم پودر دائم اشاره کرد، قطعا پوست موردی است که برای همه افراد دارای اهمیت است و افراد تمایل دارند روش هایی را یاد بگیرند که پوستشان را برای همیشه زیبا و جذاب کند. این نوع کرم پودر را ابتدا لهستانی ها وارد بازار محصولات آرایشی کردند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

جراح و فوق تخصص چشم

ممکن است شما روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم‌پودر، تجدید کردن آن و شست‌وشوی صورت کنید. چقدر خوب بود اگر همان ‌طور که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، می‌توانستیم با داشتن کرم‌پودر دائم (مزووایت)، صورتی همیشه آرایش شده با جلوه‌ای صاف و زیبا داشت. شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد. در مقاله زیر دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو، به عوارض و معایب این روش می‌پردازد.

اگر تمامی راهها برای کاهش چین و چروک ایرادات پوستی را امتحان کرده اید بهترین جواب دهی را برای پوست شما خواهد داشت. کرم پودر دائم حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایشی ، برای پوست سمی و خطرناک است.

۲۰ نکته دربارۀ آمار تکان‌دهندۀ مهاجرت ایرانیان

کرم پودر دائم یا مزووایت تکنیکی برای جوانسازی پوست هست که مواد رنگی طبیعی رو به زیر پوست تزریق کرده و برای چند ماه شما رو از استفاده از کرم پودر بی نیاز میکنه . این تکنیک منافذ پوست رو نمیبنده و به پوست اجازه میده تا تنفس داشته باشه . محصولات زیبایی، از جمله کرم پودر دائمی، انواع مارک مرغوب اصل و نامرغوب تقلبی دارند. هر کدام از ترکیبات رایج زیر ممکنه از مواد اولیه طبیعی و یا مصنوعی تهیه شده باشند. بهتره انتخاب ترکیبات کرم پودر رو به بهترین مرکز زیبایی و دارای متخصصین توانمند بسپارید. همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد.

میزان اثر کرم پودر دائم:

به جای استفاده از کرم پودر دائم، از روش های طبیعی برای جوان سازی پوست خود استفاده نمایید تا سلامتی را به پوست خود هدیه دهید. رنگ را به لایه اپیدرم تزریق کند که ماندگاری خیلی پایینی دارد و رنگ به‌ زودی از پوست صورت خارج می‌شود و اگر رنگ را به لایه هیپودرم پوست تزریق کند باعث ایجاد عفونت و عوارض جبران‌ناپذیر می‌شود به‌همین‌علت تمام سعی خود را بکنید تا برای تزریق کرم پودر دائم حتما به یک متخصص مراجعه نمایید. نحوه‌ استفاده ازکرم پودر دائمبه این صورت است که از طریق سوزن های بسیار ریز که اغلب کاربرد آن‌ها در میکرونیدلینگ است رنگ دانه هایی را به داخل پوست صورت تزریق می کنند که غالباً بدون درد است.مکانیسم این روش به صورت یکدست نمودن پوست از طریق نفوذ رنگ دانه ها لایه های پوستی می باشد.

روش میکرونیدلینگ در تزریق کرم پودر دائمی استفاده می‌شود که به کمک سوزن‌های ریز نانو رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شود. از آنجایی که این تزریق فقط در لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود، خونریزی رخ نمی‌دهد. اگه وبسایت های رسمی فروشنده مواد مزووایت رو نگاهی بندازین، متوجه تنوع فراوان محصولات برند مزووایت خواهید شد. به مانند ترکیبات مزوتراپی، انواع مارک و ترکیبات کرم پودر دائمی در بازار موجوده. توصیه ما اینه که حتما با پزشک متخصص و متعهد مشورت کنین تا بهترین مارک اصل و مرغوب مناسب شرایط پوستی شما رو در نظر بگیرن.

تزریق کرم پودر دائم به پوست که BB Glow یا مزووایت نیز نامیده می‌شود؛ روشی برای زیبا، روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. این روش برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در کشور لهستان ابداع شد و سپس مورد استقبال مردم در کشورهای استرالیا، رومانی و … قرار گرفت. در رنگ کرم پودر دائمی فلزات سنگین مثل زینک، آهن، سرب و کادمیوم وجود دارد.