معجزه مزووایت کرم پودر دائمی برای سفید شدن پوست !

در غیر این صورت در صورتی که جوانب احتیاط رعایت نشود، انواع بیماری‌های پوستی می‌تواند بین اشخاص منتقل شود. ◊ چون از سوزن میکرونیدلینگ استفاده میشه و به هر حال کمی خونریزی دارین، بهتره از یکی دو هفته قبل و بعد، داروهای ضد جوش و رقیق کننده خون استفاده نکنین. داروهایی مانند آسپرین، هپارین، وارفارین و ضد فشار خون می تونن عوارض کبودی و زخم رو تشدید کنن. در مورد تداخلات دارویی، چون لیست این داروها خیلی طولانیه و اثراتش در مورد همه یکسان صدق نمی کنه، بهتره طبق مصرف خودتون از پزشک سوال کنین. سوزن های بی بی گلو فقط تا حد 0.15 میلی متر (خیلی خیلی کم) وارد لایه سطحی پوست شده و آسیبی به شبکه درون رگی وارد نمی کنن. همچنین از مزایای دیگر می توان به از بین بردن تمامی کک و مک موجود در پوست اشاره کرد.

اگر تزریق کرم پودر دائم در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی و توسط افراد غیر متخصص باشد، عوارض زیادی را به دنبال خواهد داشت. درمان ژل کاربکسیل یک فن آوری جدید برای اصلاح و ضد پیری پوست است . این روش درمانی باعث ایجاد حباب های فعالی می شود که حاوی یک فرمول مخصوص برای تحریک پوست برای ترمیم زیبایی ، انرژی و سلامت است .

  • تا سه روز بعد از انجام مزووایت نباید صورتتان را با آب بشویید و یا از دستمال مرطوب استفاده کنید.
  • افرادی نیز که نسبت به ترکیبات سازنده این دارو حساسیت دارند نباید از آن استفاده کنند و این نکته نیز دلیلی بر اهمیت نظارت پزشک متخصص می‌باشد.
  • در حالی که این درمانها به نتایج موقتی می رسند ، به دلیل کاهش هزینه و دوره بهبودی کمتری ، ترجیح داده می شوند.
  • خراش‌های کوچک پوست را مجبور به التیام و قوی‌تر شدن و بازسازی بیشترنسبت به قبل می‌کنند، و پوست مجبور به تولید کلاژن بیشتر میشود.

آموزش کرم پودر دائم فرمول مشابه تزریق شده در مزودرمانی با چند روش تهویه واقعی NCTF در هر درمان در کرونوسفرها جاسازی شده است. این کره های میکروسکوپی چند لایه باعث انتقال مواد در قلب پوست وارد شده و به تدریج آزاد می شوند. کرم پودر دائم ماتریژن بدلیل تزریق مولکول های رنگدانه و هایلایتر به پوست، اثر روشن کنندگی آنی و تدریجی را ایجاد می کند. این سرم به طور موثری جایگزین فونداسیون های پوشش دهنده کامل و آرایش روزانه می شود.

مراقبت‌های لازم بعد از تزریق کرم پودر دائم؟

ممکن است در روز اول کبودی یا قرمزی پوست اتفاق بیفتد، اما این امر در روز دوم و سوم کاهش می‌یابد. شما از جلسه اول تغییر را می بینید و می توانید درست قبل از مراسم مهم آن را انجام دهید. درمان ژل کربوکسی برای مراجعین بی خطر است و پوست قرمز یا تحریک نخواهد شدو خطرات شناخته شده ای وجود ندارد. مرطوب کننده – تأمین رطوبت پوست خیلی حیاتی است و علاوه بر این ، حفظ رطوبت در لایه های کراتین پوست برای حفظ خاصیت ارتجاعی اهمیت دارد. سوزن های میکرونیدل در کارتریج های سوزنی مختلف 9 ، 12 ، 36 و بیشتر نانو وجود دارند .

کنید زیرا با این روش شاهد تغییر چند درجه ای پوست خود خواهید بود. در صورت استفاده از محصولات فیک و درجه دو به پوست آسیب جدی وارد می شود. محتوای پزشکی و درمانی منتشر شده در مجله زیبا بمان، برگرفته از منابع انگلیسی و فارسی می باشد و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و جایگزین درمان پزشکی نمی باشد.

کرم پودر دائم (BB Glow) و عوارض آن

اما قبل از هر کاری بهتر است با ورزش کردن، داشتن رژیم غذایی سالم، نوشیدن آب کافی در طول روز، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر و باکیفیت و به طور کلی مراقبت از پوست با روش‌ های طبیعی، سعی کنیم پوست سالم‌تری داشته باشیم تا دیگر نیازی به آرایش‌های دائم مانند کرم پودر دائم نداشته باشیم! پیشنهاد می‌کنیم این روزها که دچار بحران آلودگی هوا هستیم مطلب «مراقبت از پوست در برابر آلودگی هوا» را نیز در ستاره بخوانید. فراموش نکنید که تجربیات، نظرات و پرسش‌های خود را با ما و خوانندگان ستاره در میان بگذارید. بعد از پاکسازی و لایه برداری از پوست ، با استفاده از میکرونیدلینگ و سوزن های نانو ، بدون درد و خونریزی ، ترکیبی از مواد رنگی طبیعی و گیاهی به لایه های زیر پوست تزریق میشه . این سوزن ها به صورت عمیق وارد نمیشه و به اپیدرم پوست آسیب نمیزنه .

نحوه ی انجام مزووایت بی بی گلو چگونه است؟

این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند. فرآیند این نوع درمان مشابه میکرونیدلینگ است که با چرخاندن سوزن های ریز روی پوست کار می کند. دستگاه میکرونیدلینگ ممکن است در ابتدا کمی دردناک بنظر برسد، اما در واقع روشی بسیار موثر برای افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست است.

هم قایان و هم خانم ها با انواع پوستی های طبعی و یا آفتاب سوخته و … میتوانند از این تکنیک در جهت درمان عیوب پوستی خود استفاده کنند. سلام نه عزیز جان مزووایت به هیچ عنوان روی پوستی که دارای جوش و اکنه می باشد هیچ مشکلی که ایجاد نمی کند و بعلاوه اینکه باعث درمان نیز می شود. استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ها از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند. استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز، احتمال انتقال بیماری‌های بسیار زیادی همچون ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی و … را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. خون و ترشحات پوستی، بستر انتقال این بیماری‌هاست که متاسفانه اکثر بیماری‌های ذکر شده، دوره‌ی خاموش طولانی حتی به مدت چندین سال دارند.