کرم پودر دائم ماتریژن متوسط فروشگاه مزوتراپی

زمان معمول بین 6 تا8 ماه ماندگاریست، اما بسته به پوستتان تا 10ماه هم می‌تواند باقی‌بماند. در صورت تمایل به انجام این تکنیک بر روی پوستتان حتما از متخصص کمک‌ بگیرید و به افراد نا‌ آگاه و غیر‌ متخصص رجوع‌ نکنید که صدمات جبران‌ ناپذیری به پوستتان وارد می‌‌آورد. درمان آکنه – به طور موثری مشکلات آکنه را با فعال کردن متابولیسم چربی و گردش خون ، ایجاد تعادل تولید چربی ، تخلیه سموم پوستی و کاهش التهاب برطرف می کند. از انجاییکه در میکرونیدلینگ پزشکی به قسمت عمیق درم نفوذ میکنیم ، امکان درمان آکنه و سایز زم ها با القای بازسازی پوست ممکن است .

  • اگر دوره‌ی درمان را به طور کامل انجام دهید، پوست شما بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد.
  • اگرچه استفاده از کرم BB برای انواع پوست (چرب، خشک، مستعد آکنه و …) توصیه شده اما در این مبحث نکاتی در رابطه با استفاده از آن بعنوان ماده رنگی برای ایجاد یک آرایش تقریبا دائمی را متذکر می شویم.
  • کرم پودر دائم یا همان مزووایت یک سرم درمانی است و به عنوان یکی از روش های بی خطر سفید کننده پوست می باشد.
  • ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این روش آرایشی و احکام شرعی آن بپردازیم.
  • بااین‌حال BB کرم یک اثر تجمعی را در هر درمان، زیر پوست ایجاد می‌کند بنابراین شاید لازم باشد برای دستیابی به نتایج طولانی‌مدت، جلسات 2 تا 5 بار در فواصل 10 تا 14 روز تکرار شوند.
  • که علاوه بر تزریق رنگدانه به زیر پوست به کلاژن سازی و الاستین سازی پوست نیز کمک می نماید.

البته این روش علیرغم اسم آن دائمی نمی باشد و طول ماندگاری آن به طور معمول شش الی هشت ماه بوده و اگر فرد دوباره احساس نیاز کند باید آن را تکرار نماید. اما قبل از هر کاری بهتر است با ورزش کردن، داشتن رژیم غذایی سالم، نوشیدن آب کافی در طول روز، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر و باکیفیت و به‌طور‌کلی، با مراقبت از پوست با روش‌های طبیعی پوست سالم‌تری داشته باشیم تا دیگر نیازی به آرایش‌های همیشگی مانند کرم پودر دائم نداشته باشیم. در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند. البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد. برای ایجاد کرم پودر دائم بر روی پوست از تکنولوژی نانو استفاده می گردد.

این دارو فقط باید به شکل استعمال خارجی و موضعی مورد استفاده قرار بگیرد و به هیچ‌وجه مانند مواد بوتاکس قابل تزریق زیر پوست نیست. این نکته را گفتیم تا در برابر افراد ناشی و بدون تخصص بخصوص در برخی سالن‌ها کاملاً احتیاط کنید و فکر نکنید اگر این دارو تزریق شود اثر بهتری در پوست می‌گذارد؛ بنابراین حواستان باشد که در صورت تمایل به استفاده تنها تحت نظر پزشک و به‌صورت موضعی از آن استفاده کنید. چهره‌ زیبا و جذاب برای هر کسی می تواند باعث بالا بردن میزان اعتماد به نفس باشد و برای آن‌ها پیام آور شادی و نشاط و نیز جوانی باشد. این امر به حدی تأثیر گذار است که در دنیای علم و پزشکی روش های گوناگونی برای جوانسازی ان ابداع شده است.خانم ها در این میان بیشتر از مردان به این مسائل اهمیت می دهند. به همین دلیل برای دستیابی به پوستی شفاف و چهره ای جذاب امکان دارد دست به هر کاری بزنند. رعایت بهداشت و استفاده از کارتریج و سوزن یک بار مصرف در طی این کار، بسیار مهم است.

کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟

پزشکان مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین، با توجه به سبک زندگی، مصرف دارو، بارداری و شیردهی، نتایج آزمایشات خون (در صورت لزوم)، نوع پوست و موارد دیگر، بهترین روش های جوانسازی بی ضرر و سریع را برای شما توصیه خواهند کرد. می خوام از نگاه یک محقق کنجکاو و با توجه به منابع مطمئن علمی و میدانی درباره کرم پودر دائم باهاتون حرف بزنم. کرم پودر وارد لایه‌های سطحی پوست می‌شود و همچنین تاثیر مستقیمی بر لایه‌های عمیق پوست ندارد در نتیجه این امر باعث می‌شود که پوست آسیب نبیند و پوست صورت کاملا سالم بماند.

مراقبت های لازم پس از انجام کرم پودر دائم

از آنجایی‌که در این روش از فناوری میکرونیدلینگ استفاده می‌شود لذا سوزن‌ها به عمق پوست نفوذ نکرده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رسانند. پوست صورت انسان از سه لایه‌ی اصلی اپیدرم، درم و هیپو درم تشکیل شده‌است که به ‌ترتیب این لایه‌ها از بیرونی‌ترین تا درونی‌ترین لایه‌های پوست را پوشش می‌دهند. اپیدرم نازک ‌ترین لایه و بیرونی‌ترین لایه پوست است که از بدن محافظت می‌کند و ضخامت آن زیاد نیست و مانند یک کاغذ خیلی نازک است. انجام کارهای سنگینی که باعث عرق کردن پوست صورتتان می‌شوند حداقل تا 48 ساعت خودداری نمایید. با سرعت بخشیدن به تشکیل سلول‌های جدید، بازسازی سلول‌ها را ارتقاء می‌بخشد و ظاهری سالم‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند. ◊ تا جای ممکن از نور آفتاب و تماس با اشعه و مواد شوینده مضر پرهیز کنین.

آیا کرم پودر دائم طبیعی بنظر میرسد؟

از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند. این روش را علاوه بر صورت، روی سایر بخش‌های پوست، از جمله آرنج و زانو نیز می‌توان به کار برد. کرم پودر دائم ماتریژن متوسط محصولی بی خطر است برای تمامی گروه های پوستی حساس و معمولی، چرب و خشک توصیه می شود. برای اینکه ترکیبات مزووایت راحت تر و سریع تر در پوست نفوذ کنن، از نور درمانی استفاده می کنن. نور درمانی یه روش غیر تهاجمی و مفید هست که به بهبود گردش خون، کاهش چین و چروک ها، محو کردن کک و مک و رفع افتادگی پوست کمک می کنه.

متخصص قبل از شروع درمان به دلیل انتخاب طیف رنگی متناسب با نوع پوست مشتری، به او مشاوره می‌دهد. معمولاً 2 تا 3 کرم با هم مخلوط می‌شوند تا رنگ متناسب پوست مشتری ایجاد شود. اگر برایتان سوال پیش آمده که کرم پودر دائم چیست ، چه مزایا و معایبی دارد و برای چه کسانی مناسب است، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. یکی از بهترین کرم پودر های دائم موجود کرم پدر دائم ماتریژن متوسط است که ایده آل برای افرادی با تن پوستی متوسط می‌باشد . به عبارتی، بدون کرم پودر دایمی نیز می تونین درصد بالایی از مشکلات لک، تیرگی، سیاهی زیر چشم، جای جوش و ک و مک و این قبیل رو بر طرف کنین. یه موردش فیس آپ پوست بدون تزریق هر گونه مواد هست که اونقدر مفید بوده که جای شکی برای مراجعین باقی نگذاشته.

برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند. بعد از پایان دوره کامل تزریق کرم پودر، پوست صورت ۲ الی ۳ درجه روشن‌تر می‌شود. برند های مختلفی از کرم پودر دائمی وجود دارند که در ایران تنها دو مورد Styve و Vogue Pigmentation یافت می شود. این دو برند معتبر بوده و انتخاب بین آنها به دستگاه مورد استفاده و نوع پوست شما دارد.

این لکه‌های تیره بعضی مواقع حتی با دستگاه‌های پیشرفته مثل لیزر هم محو نمی‌شود. به همین دلیل، بهتر است قبل از تزریق مزو وایت درباره این موضوع به اندازه کافی تحقیق کنید تا با یک ذهنیت باز در مورد آن تصمیم بگیرید. هر سوالی در مورد دوره آموزش کرم پودر دائم دارید با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم.