ارزدیجیتال ماتیکMATICچیست؟ ارزجو-تاپ ابرو

این سطح از آشنایی می تواند برای شما هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال مفید باشد. این برنامه ها به راحتی می توانند مقیاس بندی شوند و به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند. پلاسما، یک گام اصلی در جهت دستیابی به مقیاس پذیری بیشتر اتریوم به شمار می رود.چارچوب پلاسما متشکل از چندین زنجیره است و همه ی این زنجیره ها یک زنجیره اصلی دارند.به زنجیره های کوچکتر، زنجیره های پلاسما گفته می شود. واقعیت اینه که در چنین شرایطی بی تفاوتی نسبت به این بازار و جذب نشدن بهش ممکنه پشیمانی و حسرت در آینده رو در پی داشته باشه.

  • برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد.
  • در نتیجه شاید بهتر باشد بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود را به این رمز ارز اختصاص بدهید.
  • در مقاله آموزش ساخت و انتخاب کیف پول بصورت مفصل به بررسی و مقایسه انواع کیف پول ها پرداخته و بهترین، امن ترین و سریع ترین کیف پول برای Matic Network را معرفی کرده ایم که میتوانید مطالعه نمایید.
  • با خرید پالی گان (ماتیک نتورک) اولین قدم در سرمایه گذاری را میتوانید بردارید.

در این صورت کاربران می‌توانند شبکه‌های بلاکچینی ایجاد کنند که دیگر کاملاً از یکدیگر جدا نیستند بلکه بین آنها ارتباط وجود دارد. این بهبود عملکرد در حالی حاصل شده است که هیچ خطری امنیت معاملات انجام شده در شبکه را تهدید نمی‌کند. افزایش ظرفیت همراه با یک لایه امنیتی اضافی شبکه پالیگان را تا آنجا که می‌تواند امن می‌کند. گذشته از این وضعیت اقتصاد توکنی، پالیگان قصد دارد از طیف گسترده‌ای از انواع برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای) خارج از اکوسیستم اتریوم پشتیبانی کند. در حال حاضر، پالیگان فقط از فناوری پایه اتریوم پشتیبانی می‌کند اما قصد دارد به یک پلتفرم بلاکچین تعامل‌پذیر لایه ۲ تبدیل شود. پالیگان که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد توسط تیمی از توسعه دهندگان بلاکچین متشکل از جاینتی کانانی، سندیپ نایلوال و یک مشاور تجاری به نام آنوراگ آرجون ایجاد شد.

پس برای خرید MATIC پیگیر اخبار فاندامنتال این ارز باشید و با اطلاعات و دانش کافی اقدام کنید. این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند. بر خلاف قیمت‌های ثابت توکن شبکه قبلی، انتظار داریم که توکن Polygon بتواند سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را به خود جلب کند. ارز دیجیتال Polygon روی عملکرد بی‌نقص، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و ساده‌سازی تجربه کاربری تمرکز کرده است.

در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد.

از ارز دیجیتال ماتیک برای پرداخت کارمزدها، حاکمیت و استیکینگ استفاده می‌شود. بنابراین ارائه دهندگان راه‌حل که از شبکه پالیگان استفاده می‌کنند با داشتن استقلال کامل می‌توانند از این لایه‌ها با توجه به نیاز خود استفاده کنند. در صورت نیاز یک توکن ماتیک بین زنجیره اصلی و زنجیره جانبی (سایدچین) منتقل می‌شود. این انتقال با کمک زنجیره‌های پلاسما که در شبکه پالیگان به کار رفته است صورت می‌گیرد. از آنجایی که بلاکچین اتریوم با حجم بالایی از تراکنش‌ها مواجه است بار سنگینی بر روی شبکه ایجاد شده و این موجب باعث کاهش عملکرد و افزایش کارمزد تراکنش شده است. پالیگان به‌عنوان یک راه حل مقیاس‌پذیری لایه دو از یک سیستم اثبات سهام متشکل از گره‌های اعتبارسنج برای تامین امنیت دارایی‌ها استفاده می‌کند و استیک کردن (سهام‌گذاری) بخش جدایی ناپذیری از این اکوسیستم است.

خرید پالی گان (ماتیک نتورک) ارزان، فروش پالی گان (ماتیک نتورک) MATIC، قیمت پالی گان (ماتیک نتورک)

در این روش، معامله پس از اینکه کاربری دیگر با این قیمت حاضر به خرید یا فروش بود؛ صورت می‌گیرد. کیف پول‌هایی گه مورد اشاره قرار گرفت، از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کیف پول‌هایی هستند که شما می‌توانید از آن‌ها برای ذخیره ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ استفاده کنید. تمام این موارد امنیت بالایی دارند و از این ارز پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. دارندگان ارز دیجیتال ماتیک در سال ۲۰۲۱ شاهد رشد بی‌سابقه قیمت دارایی خود بودند. سایدچین پالیگان پلتفرمی است که به کمک آن می‌توان شبکه‌های بلاکچین به هم پیوسته ایجاد کرد. شبکه پالیگان که کوین ماتیک بر روی آن کار می‌کند از سایدچین کردن برای بهبود مقیاس‌پذیری استفاده می‌کند.

درباره ارز ماتیک چندضلعی

در ادامه ویژگی‌های رمز ارز ماتیک را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با آن آشنا شوید و تصمیم درستی برای استفاده از آن بگیرید. ماتیک در ماه فوریه 2021 افزایش قیمت حدود 33 برابر قیمت قبل خود را داشته است. این افزایش بدلیل اینکه ماتیک در حل مشکلاتی که اتریوم با آنها روبرو بود دست داشته است اتفاق افتاد. استفاده از ماتیک در صنعت بازی، توکن های غیر متمرکز و دیفای در این موضوع تاثیر گذار بوده است.

جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند. همانطور که میدانید، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که در جهان عرضه شد و سازنده آن، ساتوشی ناکاموتو بوده که به همراه آن، شبکه بلاک چین نیز متولد شد. پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد. به این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین اتریوم نیز داده شده چرا که ماموریت اصلی پالیگان، ایجاد راه‌ حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در شبکه اتریوم است. می‌توانید رمز ارز پالیگان (ماتیک)، توکن اصلی این پلتفرم را از یک صرافی معتبر خریداری کنید.صرافی‌ ارز دیجیتال ارزپایا، امکان خرید پالیگان به‌صورت آسان، با کارمزدی کم و در محیطی کاملا امن را فراهم آورده است.

از آن زمان با به حال این پروژه به طور گسترده در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و به یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری در بازار تبدیل شده است. این لایه نقش «اعتبارسنج‌ها به‌عنوان یک سرویس» را ارائه می‌دهد و یک لایه امنیتی بیشتر را برای زنجیره‌ها تأمین می‌کند. Kanani یک توسعه دهنده و مهندس بلاکچین است که در حال حاضر به عنوان مدیر عامل Polygon فعالیت می کند. لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت.