ارزدیجیتال ماتیکMATICچیست؟ ارزجو

تعداد واحدهای در گردش پالیگان ۸.۷۳ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن پالیگان معامله می‌شود، صرافی CoinTiger با سهم %۲۱.۹۱ از حجم معاملات روزانه است. تمرکز پروژه پالیگان بر روی کاهش پیچیدگی مقیاس ‌پذیری و معاملات بلاکچین فوری است. در واقع پالیگان یک پلتفرم کامل است که برای راه ‌اندازی بلاک چین‌ های قابل همکاری طراحی شده است.

  • شبکه پالیگان از یک الگوریتم اثبات سهام طبقه‌بندی شده برای دست‌یابی به مکانیزم اجماع مورد نظر خود استفاده می‌کند.
  • ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند.
  • کلمه ٔ کُسمِتیک فرانسوی که از کُسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است ، به داروهایی اطلاق می گردد که برای طراوت و زیبایی و محافظت پوست بدن و صورت و گیسوان به کار برده میشود.
  • شما می‌توانید به کمک این راهنما،حساب کاربری خود را شارژ کنید.خرید ارز دیجیتال ماتیک در نوبیتکس با پول نقد یا به عبارتی ریال در بازار اصلی و با تتر در بازار حرفه‌ای، امکان‌پذیر است.

شبکه پالیگان از یک الگوریتم اثبات سهام طبقه‌بندی شده برای دست‌یابی به مکانیزم اجماع مورد نظر خود استفاده می‌کند. شبکه‌های مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام که به صورت سنتی کار می‌کنند، برای رسیدن به مکانیزم اجماع، تعدادی زیادی از بلاک‌ها را به صورت همزمان پردازش می‌کنند؛ اما در پالیگان قضیه متفاوت است. صرافی های خارجی علاوه بر امنیت و اعتبار بیشتر، این مزیت را نیز نسبت به سایت های ایرانی دارند که معامله در آنها بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند انجام شود. در نتیجه ممکن است معامله گران ایرانی به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی ماتیک در صرافی های ایرانی رو به معامله این رمز ارز در صرافی های خارجی بیاورند. اما به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم ماتیک در این صرافی ها برای معامله گران ساکن ایران مهیا نیست. در نتیجه باید از طریق روشی که گفتیم به خرید ماتیک در این صرافی ها بپردازید.

ایپ کوین (APE) به نوبیتکس اضافه شد

برای خرید و فروش ماتیک یا رمز ارزهای دیگری همچونبیت کوین،یونی سواپ،دایوچین لینک… شما به احراز هویت نیاز خواهید داشت. بهترین کار ممکن این است که پیش از هر اقدامی در موردرویه احراز هویت نوبیتکسمطالعه کنید. با خرید پالی گان (ماتیک نتورک) اولین قدم در سرمایه گذاری را میتوانید بردارید.

مزایا و معایب ارز دیجیتال ماتیک

شما میتوانید از 3 روش ارز دیجیتال ماتیک را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید. از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. شبکه Polygon محدودیت‌های معمول بلاکچین اتریوم همانند مقیاس پذیری، تجربه کاربری ضعیف همچون کارمزدهای بالا و تأخیر در نهایی‌سازی اثبات کار و استقلال در حاکمیت را رفع کرده است.

رکورد جدید شبکه پالیگان و تاثیر آن بر روی قیمت ارز ماتیک

پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است. البته رشد سطح تقاضای شبکه و اتریوم، تأثیری منفی روی عملکرد و UX این شبکه گذاشته است. حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است. ارز ماتیک روی بسترهای ERC-20 و , Polygon,BEP-20, Solana راه اندازی شده و به ترتیب کیف پول های زیر بهترین کیف پول برای نگهداری آن است. و همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد خرید رمز ارز در این نوع کیف‌پول‌ها هزینه زیادی برای کاربران خواهد داشت.

سپس دسترسی کاربر به این توکن‌ها در شبکه پالیگن آزاد می‌شود و می‌تواند از طریق آن با اپلیکیشن‌ها و امور مالی غیرمتمرکز در شبکه اتریوم تعامل برقرار کند. Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود. همچنین متصل شدن به گوشی‌های موبایل اندروید و iOS را با استفاده از کابل OTG و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. Metamaskاپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان به طور گسترده‌ از کیف پول متاماسک استفاده می‌کنند. Trust Walletیکی از مشهور‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بوده و برای دو نسخه اندروید و iOS قابل دسترس است.