ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم آکادمی کوین نیک مارکت

با وجود اینکه ارز متیک و شبکه آن در حال حاضر بیشتر از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند، اما قرار شده است که جامعه هدف پشتیبانی این شبکه به چیزی بیشتر از اتریوم گسترش پیدا کند. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، پالی گان به یک سیستم غیر متمرکز با برخورداری از دو لایه بلاک چین تبدیل خواهد شد. نرخ کارمزد پایین، بیش از 4 سال تجربه فعالیت، امنیت بالا، پشتیبانی پاسخگو و همراه، از مهم‌ترین دلایلی هستند که صرافی ارزپایا را به مکانی مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله ارز ماتیک تبدیل کرده‌اند. پلتفرم پالیگان، با تکیه بر بلاکچین اتریوم کار می‌کند و پروژه‌های مبتنی بر شبکه اتریوم را به یکدیگر متصل می‌کند. استفاده از شبکه پالیگان، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و خودمختاری یک پروژه بلاکچینی را افزایش می‌دهد.

  • این توکن‌ها برای خدمات پرداخت در Polygon و به عنوان ارز بین کاربرانی که در اکوسیستم Polygon فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شوند.
  • امکان خرید ماتیک با قیمت دلخواه نیز در بخش خرید و فروش حرفه‌ای فراهم شده است.
  • یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند.

در حالی‌که هنوز از امنیت، قابلیت همکاری و مزایای ساختاری بلاکچین اتریوم پشتیبانی می‌کند. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد.

تبدیل ارز دیجیتال ماتیک (MATIC) به سایر ارز های دیجیتال :

این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند. ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است. از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود.

با توجه به توسعه عظیم شبکه Polygon، انتظار می رود قیمت ماتیک در آینده با رشد چشمگیری رو به رو شود. در حال حاضر تعداد کل واحد های قابل عرضه ماتیک 10,000,000,000 است که مقدار 6,289,220,000 از آن توکن های در گردش می باشد. طبق آمار و محاسبات، عرضه تمامی توکن های ماتیک تا سال 2022 متوقف خواهد شد. برای ذخیره رمز ارز ماتیک می‌توانید از انواع کیف‌پول های معتبر استفاده کنید.

خرید متیک (MATIC) • فروش Polygon • قیمت لحظه ای متیک

برای اینکار به صفحه اصلی مراجعه کنید و از قسمت خرید و فروش آسان اقدام به خرید نمائید. شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را وی چین انتخاب کرده و وی چین خود را دریافت نمائید . شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی ما در کمترین زمان ممکن اقدام به فروش ارز دیجیتال کنید و وجه ریالی خود را طریق سیکل پایا و کارت به کارت دریافت نمائید . پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به فروش ارز های خود نمائید . شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را تومان انتخاب نمائید و وجه ریالی شما از طریق سیکل پایا و کارت به کارت واریز خواهد شد . بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد.

ارزدیجیتال ماتیک(MATIC)چیست؟

شما می‌توانید در صرافی والکس ارز متیک را به‌صورت ریالی (در پایه بازار تومان) به فروش رسانده و تبدیل به ارز فیات کنید. این وب سایت، با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی پیش بینی کرده است که ارز MATIC در اواخر سال ۲۰۲۲ با قیمت ۴.۵ دلار معامله خواهد شد. WalletInvestor نوسانات زیادی را در قیمت ماتیک پیش بینی می‌کند اما معتقد است که در نهایت این ارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد نسبتا خوبی را تجربه کند.

برای خرید ارزهای دیجیتال مختلف به صورت ریالی و با استفاده از کارت‌‌های شتاب، همچنین خرید تتر با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید از پلتفرم معاملاتی کوین نیک مارکت استفاده کنید. با سرعت بالا و هزینه کارمزد پایین‌تر، ماتیک کوین به انتخاب اول توسعه دهندگان و ارائه دهندگان سرویس‌های بلاک چینی تبدیل می‌شود. توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید . چنانچه در امر خرید ارز ماتیک با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید .

فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد. شما می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر به‌عنوان امن‌ترین گزینه نگهداری ماتیک استفاده کنید. هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید. در زمان نوشتن این مقاله ارزش کل بازار پالی گان به حدود 86 میلیون دلار میرسه و با قرار گرفتن در رتبه 113 مارکت سهم 0.01 درصدی از کل بازار ارز های دیجیتال رو به خودش اختصاص داده.

پالی‌گان، پلتفرمی است که به تمام توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا شبکه بلاک چین اختصاصی خود را ایجاد کنند. پالی گان ترکیبی از ویژگی‌های یک بلاک چین مستقل مانند انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری در کنار ویژگی‌های شبکه اتریوم مانند امنیت و قابلیت همکاری است. زمانی که یک فرد به عنوان سهام‌گذار، ارز دیجیتال ماتیک را در شبکه پالیگان قفل می‌کند، به عنوان یک تولید کننده بلاک شناخته می‌شود. به این معنی که با ورود یک کاربر، توکن‌های جدید استخراج می‌کنند و با خروج آن کاربر، توکن‌ها را نابود می‌کنند. بر اساس پیش‌بینی‌های سایت Wallet Investors، انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۱ این ارز دیجیتال به ۱٫۵ دلار برسد، در حالی که برای سال ۲۰۲۵، ممکن است از مرز ۷ دلار عبور کند.

مجموعه پی ام ایکسچنج هیچ گونه کارمزد دلاری و کارمزد خدمات از کاربر دریافت نمیکنید و تمامی قیمت ها با قیمت مارکت جهانی محاسبه میگردد. ارز ماتیک کار خود را با قیمت 0.003 شروع کرد و تا سال 2021 به قیمت تقریبی2.63$ دست یافت. رایان‌شان آدامز، سرمایه گذار و کارافرین در حوزه ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در Bankless مشغول به کار است. شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر کنید .