ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم آکادمی کوین نیک مارکت

به همین ترتیب شما می توانید با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر بلاک چین اتریوم را تنها در چند ثانیه انجام داده و از مقیاس پذیری بالای شبکه لذت ببرید. همچنین توکن ماتیک با استفاده از زنجیره های جانبی پلاسما شبکه ای امن و کاربر پسند را ارائه می دهد که همکاری بین شبکه و برنامه های غیر متمرکز Dapp را بهبود می بخشد. در واقع به کار گرفتن پلاسما در پلتفرم Polygon باعث دسترسی آسان توسعه دهندگان با برنامه های Dapp شده و ایجاد این برنامه ها را یکپارچه ساخته است. در این مقاله به بررسی ارزدیجیتال ماتیک MATIC که توکن ارائه شده پلتفرم پالی گان می باشد پرداختیم. پلتفرم پالی گان از جمله پلتفرم هایی می باشد که هدف آن افزایش مقیاس پذیری می باشد.

  • در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.
  • ارز های دیجیتال در چند سال اخیر با عملکرد مطلوب خودشون تونستن سود زیادی رو عاید سرمایه گذار ها و معامله گراشون بکنن.
  • براساس داده‌های ارائه‌شده، ۶.۹۵میلیون واحد از این توکن سوزانده شده است که ارزش آن‌ها به ۲۸میلیون دلار می‌رسد.
  • در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است.
  • در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید.

بالاخره، نبرد دو ساله ریپل و کمسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا به پایان خود نزدیک می‌شود. هر دو طرف پرونده در ۲ دسامبر (۱۱ آذر)، دفاعیه‌هایی در تقابل با یکدیگر مبنی بر درخواست حکم اجمالی به دادگاه ارسال کرده‌اند. مؤسسه حسابرسی بین‌المللی مزارس که سابقه همکاری با شرکت‌های متعلق به دونالد ترامپ را در کارنامه دارد و اخیراً نیز با بایننس وارد همکاری شده، توسط کوکوین و برای تأیید وضعیت ذخایر این صرافی استخدام شده است. کوکوین در اطلاعیه خود گفته است بررسی و تأیید ذخایر این صرافی توسط مزارس، شفافیت بیشتری را برای مشتریانش به ارمغان می‌آورد.

کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) (چگونه پالی گان (ماتیک نتورک) را نگهداری کنیم؟)

کیف پول ترزور که در سال 2018 به بازار عرضه شد دارای صفحه لمسی ، تأیید صحت معاملات ، قفل و چندین امکانات دیگر است. این کیف پول با سیستم های لینوکس و اندروید قابل اجرا است و کاربری اسانی دارد که برای افراد مبتدی یک کیف پول بسیار مناسب است. صرافی پینگی به عنوان بازار مطمئن رمز ارزها در ایران امکان خرید و فروش تمای ارزهای دیجیتال در بستر صرافی آنلاین با کارمزد مناسب را فراهم کرده است. قبل از ثبت‌نام در یک صرافی، با بررسی سایت و جستجو مطمئن شوید که معتبر است. قیمتی که جهت خرید به شما ارائه می کند بالاتر از قیمت بازار نبوده و همچنین هزینه کارمزد یا فی معامله جهت خرید را حتماً بررسی نمایید.

فروش ارز

تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود. ارز دیجیتال ماتیک MATIC، شکلی از دارایی دیجیتال می باشد که به صورت توکن بر روی پلتفرم محبوب Polygon ایجاد شده است. این پلتفرم در گذشته با نام Matic Network شناخته می شد اما اخیرا به نام پالیگان تغییر یافته. توکن ماتیک با هدف افزایش مقیاس پذیری ارز دیجیتال اتریوم به وجود آمده و در توسعه زیرساخت اتریوم نقش مهمی را ایفا می کند.

وانایی پردازش سریع تراکنش‌ها؛ مکانیزم اجماع شبکه پالیگان، تاییدیه هر کدام از بلاک‌ها را به صورت جداگانه پردازش می‌کند. فروش و خرید استلار رمز ارز استلار لومنس ارزی است که با هدف نقل و انتقالات مالی بدون مرز و سریع ایجاد شد. کارمزد معاملات در نوبیتکس به‌صورت درصدی از مبلغ کل معامله از خریدار و فروشنده دریافت می‌شود. شما می‌توانید تمامی اطلاعات دراین‌رابطه را در جدول کارمزدهای نوبیتکس پیدا کنید. بالاترین قیمت پالیگان در تاریخ ۰۶ دی ۱۴۰۰ معادل ۲.۹۲ دلار بوده که همینک %۶۷.۷۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.