انواع کاربردهای کناف در ساختمان | panelgachikanaf

انواع کاربردهای کناف در ساختمان | panelgachikanaf

نحوه اجرای سقف کاذب چوبی اینه که کار رو، اول کلاف کشی می‌کنن. کلاف کشی عمدتاً با فولاد انجام میشه؛ بعدش هم نصب قسمت چوبی و یا همان قسمت فرعی سقف انجام میشه. سقف کاذب رابیتسیکی از قدیمی‌ترین انواع سقف کاذب در کشورمان است. این نوع سقف از رایج‌ترین انواع سقف کاذب موجود در بازار نیز هست.

  • ۴- کناف به شکل عایق عمل می کند و از این حیث شاهده صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم.
  • در مورد کاغذ دیواری، باعث می‌شود که در زمان جداسازی کاغذ دیواری به منظور نوسازی یا تعویض، به روکش پنل کناف آسیب جدی برسد.
  • استفاده از پنل‌های کناف بی‌کیفیت از دیگر معایب اجرای panelgachikanaf.com کناف سقف می‌باشد.
  • در طراحی سقف کناف رنگ سقف بسیار مهم است زیرا بروی ظاهر کلی دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارد.

پس سعی کنید با توجه به فضا و کاربری اش طراحی کناف را انجام بدهید. بنابراین سقف پی وی سی مناسب ترین گزینه برای استخرها، حمام و سرویس‌های بهداشتی محسوب میشه، چراکه آب و بخار آب روی اون هیچ تأثیری نداره. اگه فضای پشت سقف کاذب پی وی سی نشتی آب داشته باشه و یا حتی غرق در آب هم بشه، هیچ مشکلی برای سقف بوجود نمیاد و آب هم از اون رد نمیشه! انواع فلکسی کناف به دو شکل مات و درخشان در بازار موجود است و افراد می توانند نسبت به نیاز و دکوراسیون خود اقدام به خرید نمونه دلخواه نمایند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این سقف مقاومت بالای آن در برابر رطوبت می باشد و به همین دلیل بهترین نوع کناف سقف برای آشپزخانه بوده و بیشترین میزان استفاده آن مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد.

مدل کناف کاری سقف و دیوار

با خلق ایده های مختلف می توان طرح های مختلفی را برای زیبایی بیشتر ایجاد کرد. برای آنکه یکنواختی در فضا را از بین ببریم هم خوب است که از سقف کاذب کناف استفاده کنیم. اجراو نصب کناف در سقف بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است، قابلیت انعطاف پذیری کناف باعث شده تا بسیاری از مخاطبین به این نوع سقف جذب بشوند و از آن در دکوراسیون منازل، ادارات و … از کناف می‌توان در واحد های اداری و تجاری استفاده کرد و قابلیت نورپردازی این سقف باعث شده تا زیبایی منحصر به فردی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد شود. به دلیلی سبک بودن سقف کناف، نصب و راه اندازی آن بسیار آسان و راحت می‌باشد و جا به جایی این سقف می‌تواند در مدت کوتاهی انجام شود.

ارز دیجیتال چیست؟ بررسی کاربرد ارزدیجیتال یا پول الکترونیکی به زبان ساده

سقف‌های کاذب کناف در دو نوع یکپارچه و مشبک ساخته و در بازار ارائه می‌شوند. آیا نمیخواین یک نقطه از منزل، مثل میز نهارخوری رو بزرگنمایی کنین؟ اگه شما روی این آیتمها دقت نظر بیشتری داشته باشین، به راحتی میتونین سقف کاذب مورد نظرتون رو انتخاب کنین و از مزایای اون بهره مند بشین. در نهایت متذکر میشیم که “حداقل کیفیت ماندگار” اصل اولیه هر انتخاب مدبرانه می‌باشد. به بیان دیگه باید زیرسازی متناسب با طرح ترکیبی خودتون رو پیدا کنین، تا در طول زمان مشکلی برای اتصالات سقف شما بوجود نیاد. سقف کاذب پی وی سی با پنل‌های نواری یا سقف نواری پی وی سی که زیرسازی اون، پروفیل فولادی است. با نصب سقف کاذب شما می‌تونین سیم کشی و اتصالات سقف اصلی رو پنهان کنین.

سقف کاذب مشبک یا همان سقف کاذب شبکه 60*60 کناف

مراکز زیادی در تهران و اصفهان به کناف کاری مشغول هستند که با مراجعه به آن ها می توانید نسبت به کناف کاری سقف منزل خود اقدام نمایید و نمونه مورد نظر را سفارش دهید. در تعریف کلی از اینکه کناف چیست؟ باید بگوییم که در حقیقت کناف نوعی صفحه روکشدار گچی می باشد که سال ها پیش توسط برادارن کناف در شرکت کناف تولید شده است. قدمت این نوع مصالح ساختمانی به بیش از 80 سال پیش برمی گردد و از پرطرفدار ترین مصالح ساختمانی تا به امروز شناخته شده است. شرکت کناف توسط برادارن کناف در سال 1932 میلادی بنیان گذاری شده است و تا به امروز از جمله شرکت های کناف و تولید کننده مصالح ساختمان سازی در جهان می باشد. کناف، صفحاتی روکش دار و غالبا گچی هستند که امروزه در صنعت ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند که عمده دلایل آن زیبایی ظاهری، سرعت نصب و اجرای بالا، تنوع فوق العاده و …