خرید ارز ماتیک، نمودار و قیمت لحظه ای Polygan اوکی اکسچنج

راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است. برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید. قبل از آنکه بهخرید ماتیک بپردازید احتمالا میخواهید بدانید ماتیک یا پالیگان چیست؟ ارز ماتیک یکی از 20 ارز برتر بازار کریپتو است. آیا خرید ماتیک گزینه خوبی برای شروع سرمایه گذاری است؟ ارزهای دیجیتال همیشه در معرض نوسانات جدی هستند؛ این به ویژه در مورد ارز متیک صادق است. شما هم برای تعامل با برنامه‌های دیفای در اتریوم گَس بالایی پرداخت کرده‌اید؟ خبر خوب اینکه شما تنها نیستید.

  • شما می‌توانید برای خرید ماتیک در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید.
  • حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است.
  • قرار است تا صرافی کریپتو دات کام، میزبان مجموعه ۱۰٬۰۰۰ تایی NFT‌های کوکاکولا از مسابقات جام جهانی فوتبال باشد.

رمز ارز ماتیک MATIC از جمله توکن های مبتنی بر استاندارد ERC-20 است و از این توکن به عنوان یک واحد پرداخت در شبکه استفاده می شود. شما می توانید این رمز ارز را در کیف پول های سخت افزاری لجر و ترزور و کیف پول های نرم از افزاری اتمیک و مای اتر ذخیره نمایید. ارزدیجیتال ماتیک MATIC یک توکن مبتنی بر اتریوم می باشد که با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است.

ایپ کوین (APE) به نوبیتکس اضافه شد

در صورت تایید انتقال و دریافت Matic Network توسط سیستم اینانس مبلغ فاکتور شده در بازه زمانی ده دقیقه تا 24 ساعت به کارت بانکی انتخاب شده واریز خواهد شد. از مزایای فروش ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) به اینانس میتوان به دریافت کمترین کارمزد، به روز ترین قیمت دلار و تسویه در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. جهت فروش ارز matic می توانید با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال ، ابتدا قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) را بررسی و سپس اقدام به فروش ارز دیجیتال matic نمایید. پیشنهاد ما برای خرید یا فروش Polygon یا هر ارز دیجیتال دیگه معامله در بستر صرافی های آنلاین ارز دیجتال هستش، چرا که این صرافی ها تایید شده و قانونی هستن و اگر مشکلی پیش اومد امکان پیگیری وجود داره. چنان چه هم بخواین با کوین هایی مثل تتر از صرافی های خارجی خرید کنید هم باید از یه صرافی ایرانی تترها تونو تهیه کنید و به صرافی خارجی انتقال بدید. (در این زمینه هم میتونید رو صرافی ایران بایننس با قیمت مناسب و تسویه حساب فوری حساب کنید).

معرفی ارز دیجیتال میکر (Maker)؛ غیرمتمرکزترین پلتفرم دیفای

صرافی ایران بایننس با امکان خرید و فروش 600 نوع ارز مختلف و پشتیبانی 24 ساعته یکی از بهترین این صرافی هاست. بنیانگذاران پالی گان با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal شناخته می شوند که این شبکه را در سال 2017 تاسیس کرده اند. با توجه به قابلیت های مهم پالی گان، بلاک چین اتریوم تا حد زیادی شامل پیشرفت شد و شبکه آن توسعه یافت.

علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است. این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است. کیف پول اتمیک والت یکی دیگر از کیف پول‌های ذخیره ماتیک است این کیف پول به جز ماتیک از 300 رمز ارز دیگر پشتیبانی میکند. پشتیبانی کیف پول اتومیک والت از تعداد زیادی ارز باعث شده این کیف پول به یک کیف پول برتر تبدیل شود.از دیگر ویژپگی های این کیف پول رابط کاربری اسان و چند امضایی بودن است که باعث شده تا امنیت بالایی را داشته باشد. پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به خرید ارز های دیجیتال نمائید .

در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است. به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است. در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم.

این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد. دستگاه هایی کوچک و قابل حمل هستند و از اون جایی که کلید خصوصی این کیف پول ها بر روی یک تراشه امن روی سخت افزار ذخیره میشه ایمن ترین نوع کیف پول ها برای ذخیره ارز های دیجیتال به حساب میان. اکتبر سال ۲۰۱۷ بود که شبکه پالی گان راه‌اندازی شد؛ سه نفر از مجرب‌ترین توسعه‌دهندگان سیستم‌های بلاک چین و یک مشاور ارشد امور تجاری با سندیپ نیلوال ، جینت کانانی و آنوراگ آرجون این پروژه را استارت زدند. ارز متیک با توجه به اینکه بر اساس شبکه اتریوم بنا شده است، یک توکن از نوع ERC-20 است که امنیت شبکه خود را هم از همین طریق تأمین می‌کند.

نظر تحلیلگران درمورد اینجکتیو پروتکل INJ اینجکتیو پروتکل چیست؟ هدف اینجکتیو پروتکل ترکیب ویژگی های متمرکز و غیرمتمرکز برای ایجاد یک پلتفرم… تنها توجه داشته باشید شبکه و آدرس های مقصد و مبدا حتما صحیح باشند در غیر این صورت ارز شما در شبکه گم خواهد شد . در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه تابحال اینکار را انجام نداده اید و تسلط ندارید میتوانید از پشتیبانی ما در این امر کمک بگیرید .

بعد از ثبت این رکورد، مجدداً نمودار قیمت توکن متیک وارد یک فاز اصلاحی شد. با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد. ارز دیجیتال پالی گان قصد دارد هم مقیاس پذیری در بلاکچین را افزایش دهد و هم مشکل عدم همکاری متقابل بین شبکه‌های بلاکچین را حل کند. اگر موفق به انجام این دو هدف شود می‌تواند پیشرفت بزرگی در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین ایجاد کند.

برای خرید ارز متیک شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید . پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است. Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. این پروژه حالا یک شعار جدید دارد و آن «اینترنت بلاکچین مستقر در اتریوم» است.