خرید دستگاه هیدروفیشیال قیمت هیدروفیشیال خانگی نوآوران سلامت

از مهم ترین مزایای هیدروفیشیال این است که هیدروفیشیال یک روش کاملا غیر تهاجمی و ایمن می باشد. همچنین تمامی افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از این روش بهره مند گردند. حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند.

  • افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این دستگاه را امتحان کنند زیرا این دستگاه نتایجی بدون عوارض جانبی ارائه می دهد.
  • این نور پوست را روشن میکند و از تغییر رنگ زودری پوست جلوگیری میکند.
  • سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند.
  • یکی از مزایای میکرودرم ابریژن نسبت به هیدرودرم ابریژن این است که اثرات کشیدگی پوست را نیز کاهش می‌دهد.

از طرفی این عیب در روش میکرونیدلینگ به پزشک یا فرد مجری درمان بی ارتباط است و در هر صورت احتمال بروز این عوارض پس از درمان وجود دارد. میکرونیدلینگ برای افرادی که دارای زخم‌های آکنه عمیق و دائمی و دیگر زخم‌ها هستند نسبت به هیدرودرم (هیدروفیشیال) درمان بهتری است و برای همه انواع پوست‌ها توصیه می‌شود. گرچه که گزینه خوبی برای افرادی که احتمال بروز عفونت در آن‌ها بیشتر وجود دارد یا آستانه درد آن‌ها پایین است، نیست.

چرا از دستگاه زیبایی پوست حباب ساز فوق- ریز استفاده کنیم؟

در این مخزن آب ریخته می‌شود که بر اثر فرایند الکترولیز در کاتد داخل مخزن، اکسیژن تولید و در آب دمیده می‌شود. نتیجه آن تولید آبی غنی از اکسیژن است که در مراحل مختلف از جمله در مرحله پایانی درم ابریژن کاربرد دارد. به عنوان مثال، نور قرمز باعث تولید انرژی در سلول و افزایش متابولیسم آن می‌شود.

محلول های موجود در بازار برای استفاده از این دستگاه در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف عرضه می شوند. فروشگاه شفا بهترین محلول دستگاه هیدروفیشیال را با قیمت مناسب عرضه میکند. اما دستگاه هیدرودرمی روشی ملایم تر و غیر تهاجمی است که ساییدن و زدون آلودگی های پوست را با استفاده از یک مکنده انجام می دهد.

آکوافیشیال 12 کاره طرح جدید مجهز به هایفو وی مکس برند سایان مدل 2021 با یک سال گارانتی

آیا فواید هیدروفیشیال پوست شما را وسوسه کرده تا به کمک آن زیبایی و سلامتی را برای پوستتان به ارمغان آورید، اما با این حال نمی دانید، که این روش درمانی برایتان مناسب است یا خیر ادامه مطلب را از دست ندهید. از گذشته تا امروزه تمامی افراد راه های زیادی را برای زیبایی و سلامت پوست شان امتحان کرده اند اعم از انواع ماسک ها بالاخص ماسک ال ای دی 7کاره ، سرم های ویتامینه ، دستگاه های بخار آب و … . درما اف یا اتوی صورت با کمک امواج فرا صوتی باعث تولید یون های حبابی می شود که سبب پاکسازی عمیق پوست ، جوانسازی ، تغذیه پوست و … می شود .

تمامی این مزیت ها و کارایی های این دستگاه ، باعث شده است تا در جهان یکی از محبوب ترین ابزار های سلامت و زیبایی پوست شناخته شود . پوست شما را پاکسازی می کند و یک پوست تمیز از آلودگی و غبار به شما تحویل می دهد ، آلودگی ها و غبار بر روی پوست موجب لکه های پوستی می شود . معرفی جدیدترین و بروزترین دستگاه آکوافیشیال حال حاضر دنیا هندپیس میکرودرم هیدرودرمی یا میکرودرم آبریژن اکسیژن رسان درما اف فوق پیشرفته حسگر دار هندپیس کولینگ یا همان سرد Cooling… این نور زیبا و جذاب باعث اکسیژن رسانی به سلول های پوست می شود و از پیری زودرس به طور شگفت انگیزی جلوگیری می کند.