خرید دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره 2022 اقساطی بخرید

یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد. لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید. اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد. فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست. در سراسر این فرآیند، نوک هیدرو بدون اصطکاک و آزردگی در امتداد پوست سر می خورد. این درمان سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و بدون درد جوش های سرسیاه را تخلیه می کند و پوست را با مواد مغذی ضروری و رطوبت غنی می‌کند.

قلم هیدرودرم چند سَری مختلف دارد که استفاده از هر یک از آن‌ها عمل خاصی را روی صورت انجام می‌دهد. استفاده از این درمان پس از هیدروفیشیال مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت. در این روش از انواع مشخصی از پرتوها که حاوی انرژی هستند برای تقویت رشد سلول‌ها استفاده می‌شود در حالیکه موجب می‌شود تا تولید الاستین و کلاژن پوست نیز افزایش یابد. با این کار چین و چروک‌ها کاهش یافته، پوست مستحکم‌تر شده و ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.

  • یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هيدروفيشيال می باشد که یک شیوه درمانی است.
  • 1398© تمامی حقوق برای وبسایت تجهیزات پوست و زیبایی بلپو محفوظ است.
  • شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید.
  • به همین دلیل درمان پوست با واتر جت و دستگاه هیدروفیشیال برای درمان پوست استفاده می شود.
  • همین ویژگی محصول، یعنی جای دادن 7 کاربرد متنوع در یک دستگاه، آن را به یکی از محبوب ترین دستگاه های زیبایی در دنیا تبدیل کرده است.

نور پالسی شدید یک روش درمانی برای جوان‌سازی پوست است که از پالس‌های لیزر مانند و غیرمنسجم برای درمان آفتاب‌سوختگی، پیری پوست، لکه‌ها، منافذ بزرگ و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی استفاده می‌کند. این روش سبب لیفت شدن پوست ، رفع سلولیت پوست ، جوانسازی پوست ، درمان منافذ باز ، درمان ترک های پوستی ، رفع چین و چروک های پوست می شود . در این روش از امواج بالا استفاده می شود و در نتیجه سبب افزایش کلاژن سازی پوست ، اکسیژن رسانی ، از بین بردن مواد زائد پوست ، رفع لکه های پوستی ، کاهش قرمزی و التهاب پوست ، پاکسازی منافذ و … می شود . هیدرودرم که نام دیگر هیدروفیشیال است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند. ویژگی های دستگاه هوشمند زیبایی پوستhycynis بازسازی کلاژن پوست کاهش چین و چروک لیفت کردن پوست بستن منافذ باز کاهش فعالیت غدد چربی و عرق رفع تورم پوست اکسیژن رسانی طبیعی به پوست از درون سفت کننده و جمع… روش هیدروفیشیال پوست بر روی منافذ آشکار و خطوط ظریف پوستی تأثیر فوری دارد.

دسته گرم و سرد برای جذب مواد

در نتیجه نواقص پوست از جمله جوش‌های سر سیاه در این درمان کاملاً از بین رفته و هیچ اثری از آن‌ها بر جای نخواهد ماند. درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند. هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد.

مناسب برای

بنابراین، اگر مشکلات پوستی قابل توجهی دارید یا در پی درمان های نگه دارنده برای پوستتان هستید، درمان زیبایی پوست حباب ساز فوق- ریز بهترین روش برای انتخاب است. این درمان روشی ایمن و کارآمد است و پوست را آلوده نمی کند یا موجب آسیب دیدگی پوست نمی شود. این درمان نه تنها نتایج کارآمد و فوری ارائه می دهد بلکه نتایج درازمدت نیز ارائه می دهد.

از مزایای فوق العاده هیدروفیشیال میتوان به این موضوع اشاره کرد که این روش بلافاصله نتیجه داده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد. به همین علت شما میتوانید برای روتین مراقبت پوستی خود بدون نیاز به اینکه مجبور باشید از کار یا برنامه‌های خود غافل شوید هیدرودرم صورت را انجام دهید. بله، می‌‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) در اکثر نقاط بدن استفاده کرد و معمولاً برای پشت و باسن افرادی که دارای پوست چرب هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. از به کارگیری هر گونه روش لایه‌برداری پوست (پیلینگ و لیزردرمانی) به مدت 2 هفته پیش از هیدروفیشیال خودداری کنید. کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو و لیزر در اصفهان می‌باشد.

سری هیدرودرم که با لبه ساینده ای که دارد به آرامی پوست را لایه برداری میکند. •تا 24 ساعت پس از درمان از محصولات مراقبتی و آرایشی تحریک کننده پوست استفاده نکنید و به محافظت در برابر آفتاب توجه کنید. محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید. میکرودرم ابریژن، قابل استفاده برای پوست های معمولی یا حساس، یا پوست با جوش، کومدو، آکنه و غیره. طول موج “آبی”423 نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، 1 میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند. حذف آکنه، کاهش فعالیت سموم، از بین بردن باکتری های آکنه و بهبود پوست چرب.