خرید رژلب انواع رژ لب گوشتی و غیره 2022

کیفیت و ماندگاری بالای در کنار قیمت رژ لب های دیور باعث شده که طرفداران بسیاری به دست آورد. برند فرانسوی لورال در تولید و توزیع باکیفیت ترین لوازم آرایشی شهرت دارد. اما تنوع رنگ‌ها و مدل‌های مختلف این برند اهمیت بیشتری در جلب توجه خانم‌ها دارد.

  • بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه.
  • به‌طور معمول رژلب‌های جامد نسبت به رژلب‌های مایع از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.
  • بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود.
  • رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند.
  • خانم‌ها با داشتن یک رژ لب پالتی می‌توانند همزمان چندین رنگ رژ لب را در مقابل خود داشته باشند.
  • کافی است همین حالا سری به این فروشگاه بزنید و لیست درخشان رژلب‌های جامد آن را بررسی کنید.

حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. ولی خود رژ لب جامد انواع مختلفی مانند رژ مدادی و رژ پالتی و‌… دارد. رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند. بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه.

رژ لب جامد مات شماره M30 قرمز کالیستا

استفاده روزانه از رژ لب و تمدید آن بیش از 10 بار در روز برای لب مضر است زیرا باعث تجمع سرب روی لب می شود. این در حالی است که رژ لب های اصل و فاقد سرب سلامت لب را به خطر نمی اندازند. استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب ها می شود پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.

رژلب جامد استی مت 31 بلک دایموند مای – دارای تنوع رنگ

بنابراین خرید رژ لب پالتی برای بسیاری انتخابی مقرون به صرفه خواهد بود. رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند.

رژ لب گوشتی و کالباسی

بعد از گذشت مدتی ایده هیوا که در آن زمان برایم مثل یک رویا بود شکل گرفت و فروشگاه ما در سال 2016 با دو نفر نیروی با انگیزه به وجود آمد. امروز فروشگاه هیوا با حدود 30 نفر نیروی مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت است. این برند با تولید انواع مختلف رژ لب توانسته پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از مشتریان باشد. رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. رژ لب های براق دارای جلوه ای براق و زیبا هستند و چهره ای شاداب و جوان به افراد می بخشند.