خرید رژ لب اصل Lipstick 2022 فروشگاه عسل بانو

رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … خرید اینترنتی برای شما زمانی لذت بخش می‌شه که اطلاعات کافی درباره محصول مورد نظر خود رو داشته‌ باشید. به همین دلیل کارشناسان ما تلاش کردند با ارائه اطلاعات مناسب و مفید در صفحه هر محصول شما را در تجربه یک خرید آنلاین رژ لب لذت بخش، یاری کنند.

  • جالب است بدانید که در گذشته های بسیار دور مصریان باستان با استفاده از میوه های طبیعی، خاک رس و حتی حشرات به نوعی به لب های خود رنگ می دادند و چهره خود را زیبا می کردند.
  • فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ در سال 1394 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مو و بدن آغاز کرده است.
  • استفاده روزانه از رژ لب و تمدید آن بیش از 10 بار در روز برای لب مضر است زیرا باعث تجمع سرب روی لب می شود.
  • رژلب‌های استیکی و متداول را که همه می‌شناسیم، مدل‌های مدادی همچون یک مداد با سر پهن هستند و رژلب‌های پالتی نیز مانند سایه چشم در یک پالت ارائه می‌شوند.
  • رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد.

در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

رژ لب جامد کالیستا سری Color Rich شماره L61

هیچگاه نمی توان بین این موارد یکی را بهتر دانست، بلکه باتوجه به نیاز شما و یا جلوه ای که دلخواه شماست انتخاب ها متفاوت خواهند بود. با توجه به آنکه رژ لب های موجود در مجموعه فروشگاه های سفیر از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند، بسیاری از افراد برای انتخاب رنگ دچار مشکل می شوند. اما باید گفت که انتخاب رژلب با استفاده از رنگ چهره بسیار آسان است که بر این اساس رنگ های نود که در دسته خنثی قرار دارند، جزو پرطرفدارترین رنگ های رژ لب هستند که هر خانمی می تواند از آنها استفاده کند.

رژ لب حجم دهنده

رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. با توجه به تقاضای بالا برای خرید، رژ لب ها در انواع مختلفی تولید می شود که البته خرید رژ لب جامد و خرید رژ لب مایع طرفداران بیشتری دارد.

رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. موم نخل به دلیل نقطه ذوب بالای ماده اصلی از نظر تقویت رژ لب است. از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم.