خرید رژ لب جامد خرید از میان بیش از ۲۰ نوع رژ لب جامد متنوع روژه

رژ لب های مات ماندگاری و پوشش بالایی دارند اما استفاده زیاد آن باعث خشکی لب می شود و حتما سعی کنید از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. اولین رژ توسط یک دانشمند عرب به نام ابولکاسی اختراع شد اما گرلن نخستین شرکتی بود که موفق شد تا به صورت تجاری اقدام به تولید رژ لب نماید. این کمپانی فرانسوی رژهای خود را به وسیله موم طبیعی زنبور عسل و روغن کرچک تولید کرد که این محصول مورد استقبال بسیاری از خانم ها نیز قرار گرفت.

  • ماندگاری بالای رژ لب ها به خصوص برای استفاده در مهمانی اهمیت زیادی دارد و بهترین برندهای ایران و بین المللی چنین محصولی را در فهرست تولیداتشان دارند.
  • با بررسی مجدد همه ی عکس ها،تمام تلاش خودمون رو میکنیم تا بتونیم خرید رو براتون آسون تر بکنیم.
  • حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم.
  • رژ لب گوشتی جزو رنگ های نود به حساب می آید و طیف رنگی آن از رنگ های روشن و ملایم تا تیره متغیر است.

برندهای متنوعی مانند مای، بورژوآ، استیلا، کلارینس و لانکوم انواع رژ لب را تولید می‌کنند. هنگام خرید رژ لب باید علاوه بر نکات مهم در انتخاب بهترین رژ لب به معتبر بودن فروشگاه اینترنتی یا حضوری هم توجه داشته باشید. مادامون در راستای خریداری با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. رژ لب جامد کلاسیک‌ترین شکل انواع لوازم آرایش لب است که سال‌هاست توانسته با ماندگاری خوب خود، فرم دهی مناسب به لب‌ها و داشتن دنیایی متنوع از رنگ‌های جذاب به عضو ثابت کیف لوازم آرایش خانم‌ها تبدیل شود. اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید.

واژه ماتیک مخففی است از واژه‌ی کاسمتیک فرانسوی که از واژه‌ی کاسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است. این واژه به داروهایی گفته می‌شود که برای شادابی و زیبایی ومراقبت از پوست بدن استفاده می‌شود. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,مای,شون, …

رژ لب جامد مدل رژ ولورز 68 کاپریس

کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. بالم لب نوع پماد یا موم حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده است که باعث آب رسانی به لب‌ها می‌شود. بالم لب، بدون به وجود آوردن چسبندگی و سنگینی، از خشک شدن، ترک خوردن و پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند.

یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود. رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است. رژلب یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که لیست لوازم آرایش عروس هم ضروری می باشد. این محصول برای رنگ آمیزی، اصلاح بافت و محافظت لب ها استفاده می‌شود.

رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. جالب است بدانید که خانم‌ها بطور متوسط در کل زندگی، 4 کیلوگرم رژ لب مصرف می‌کنند.

رژ لب جامد مای مدل ستین لوکس شماره SL05

اما برای رژ لب ها سبک آرایش نامنظم لب ها به صورت کره ای با رنگ های سایه دار براق امسال مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که می دانید در هنگام آرایش، زدن رژ لب زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و از اینرو به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد. مواقعی که برای بیرون رفتن از منزل عجله دارید و زمانی کافی برای آرایش ندارید، استفاده از رژ می تواند گزینه ای بسیار کارآمد باشد زیرا با رنگی که به لب می دهد، شادابی و طراوت خاصی به چهره شما می بخشد. احتمالاً متوجه شده‌اید که رژلب‌های جامد قدرت پخش‌کنندگی بهتری دارند، آسان‌تر پاک می‌شوند و برای پاک کردن آن‌ها نیازی نیست لب‌هایتان را به‌زحمت بیندازید. در کنار این‌ها، شما با داشتن چندین رنگ از رژلب‌های جامد می‌توانید ترکیب فوق‌العاده‌ای را بیافرینید که با دیگر مدل‌های رژلب چنین امکانی را نخواهید داشت.

رژ لب جامد کالیستا مدل Matt شماره M26

با خرید از فروشگاه اینترنتی میس و مستر دیگر نگرانی بابت اصل بودن کالا و قیمت ها ندارید و می توانید با آسودگی خاطر خرید خود را نهایی کنید. فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، انواع رژ لب اصل و اورجینال برندهای مختلفی نظیر اسنس، این لی، بلور دیزاین، بورژوا، دوسه، شون، فارماسی، کالیستا، گلدن رز، مای و… پس زمانی که شما توجه و زمان بیشتری را صرف زیبا تر کردن این دو عضو از صورت خود کنید، مطمئنا نتیجه ای بهتر برایتان حاصل خواهد شد. از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است. از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد.