خرید ماتیک آنلاین با تحلیل و قیمت Matic پی ام ایکس چنج سایت رسمی خرید ماتیک

پالیگان چیستپالیگان یک راه‌حل مقیاس پذیری لایه دوم اتریوم است که می‌تواند صدها یا حتی هزاران تراکنش بر ثانیه را انجام دهد و به دلیل این ویژگی، سرعت تراکنش‌های اتریوم افزایش و کارمزد آن‌ها کاهش می‌یابد. مای اتر ولت برای ذخیره و مدیریت ارزهای مبتنی بر بلاک چین اتریوم یا ارزهای ERC20 به وجود آمده است. سلام بله میشه به شرطی که یک ارز همانند تتر در تراست ولت داشته باشید و تبدیل کنید اما میتوانید از طریق سایت ما هم ارز ماتیک با کارت بانکی بخرید. برای خرید متیک شما میتوانید در مجموعه ما در 3 قدم این ارز راخریداری نمائید.

  • در صورتی که ساکن ایران باشید، خرید MATIC از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌توانید به‌ راحتی با کارت بانکی خود به‌ طور مستقیم، ارز دیجیتال ماتیک بخرید.
  • ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان با نام اختصاری MATIC و معروف به ماتیک کوین در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.
  • بااین‌وجود نباید فراموش کرد که ماتیک دارای رقبای بسیار قدرتمندی است و این مسئله می‌تواند بر عملکرد آن تأثیرگذار باشد.
  • بنابراین کارشناسان معتقدند که خرید ارز ماتیک یا همان ارز پالیگان می‌تواند در آینده سود خوبی را از آن دارندگان خود کند.قیمت ارز ماتیک از ۰٫۰۱ دلار در ژانویه به ۲٫۲۱ دلار در ۹ دسامبر رسید.

در راه‌حل پیشنهاد شده، Polygon توسعه یک کلیکی، توسعه شبکه اختصاصی، پروتکل تعامل‌پذیر، طراحی ماژولار و ماژول‌های سازگار را ارائه خواهد کرد. این شبکه از شبکه‌های مستقل و خود مختار و شبکه‌هایی که از امنیت اشتراکی با اتریوم بهره می‌برند، پشتیبانی کامل می‌کند. در بازار معاملاتی پینگی می‌توانید با کارت بانکی عضو شتاب و کمترین کارمزد، اقدام به خرید رمز ارز ماتیک کنید. ارز ماتیک، در طی چهار هفته‌ حدود ۷۶۰ درصد افزایش یافت و از ۰٫۳۴ دلار در ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ به ۲٫۶۸ دلار در ۱۸ می ۲۰۲۱ افزایش یافت.

کاربرد ارز متیک (MATIC)

ونگ گفته است «این بخش‌های احتمالی هنوز در توییتر عرضه نشده‌اند و اطلاعات زیادی وجود ندارد که نشان دهد این قسمت‌ها دقیقاً چه هستند». گفتنی است پس از انتشار این مطالب صفحه توییتر ونگ از دسترس خارج شد و در حال حاضر نیز امکان مشاهده صفحه شخصی او وجود ندارد. ایلان ماسک، مالک جدید این شبکه اجتماعی نیز پیش‌تر علاقه خود به اضافه‌شدن روش‌های پرداختی از جمله امکان جابه‌جایی ارزهای دیجیتال به توییتر را ابراز کرده بود. هدف اصلی از ایجاد پلتفرم پالیگان، کاهش هزینه های بالای اتریوم و در کنار آن مقیاس بندی پروژه ها و شرکت های رمزنگاری شده است.

ایپ کوین (APE) به نوبیتکس اضافه شد

پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی ارز مورد نظر خود قرار دهید. برای خرید ماتیک از صرافی ایرانی پی ام ایکس چنج بر روی گزینه خرید ماتیک کلیک کنید و در صفحه اصلی اقدام به خرید نمائید. با استفاده از گزینه “واریز ریالی” وجوه را به کیف پول خود اضافه کنید، این گزینه در بخش حسابداری قرار دارد. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید. چنانچه قصد معامله این ارز را دارید؛ با سرعت و آنی در اوکی اکسچنج آن را معامله کنید. برای خرید ماتیک بهترین کار این است که از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده مانند نوبیتکس استفاده کنید.

برخی از تحلیل‌گران کریپتوکارنسی اذعان دارند که در حال حاضر، خرید و اضافه‌کردن رمز ارز ماتیک به سبد معاملاتی، گزینه منطقی و عقلانی به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال ماتیک هستید، با ثبت نام و احراز هویت در کافه ارز، می‌توانید به صورت آنی و با کارمزد پایین، آن را به سبد معاملاتی خود اضافه کنید. پس از انجام ثبت‌نام اولیه، برای خرید ارز دیجیتال ماتیک باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت در نوبیتکس با توجه به کاربری مالی آن، با ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و یا نرم‌افزارهای کاربردی روزمره متفاوت است و نیازمند ارائه اطلاعات هویتی درست و دقت و توجه بالا در ارسال اطلاعات است.

از این توکن برای خدمات پرداخت در پالی گان، به عنوان یک رمزارز تسویه حساب کار می کنند. کارمزدهای تراکنش در زنجیره های جانبی پالی گان نیز با توکن های MATIC پرداخت می شود. در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد. قیمت ماتیک در ششم دی ۱۴۰۰ موفق شد به بالاترین حد خود یعنی ۲.۹۲ دلار برسد.

به‌طورکلی پیش از هر خرید درباره صرافی ارائه‌دهنده خدمات تحقیقات خود را کامل کنید. البته صرافی نوبیتکس امن است؛ اما همیشه امن‌ترین مکان برای ذخیره‌سازی سرمایه شما یکی از کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری معتبری است که کلید خصوصی حساب شما را در اختیار خودتان قرار می‌دهد. پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است. با توجه به مواردی که گفته شد و در مباحث قبلی ذکر نمودیم، از جمله اهداف این پلتفرم افزایش مقیاس پذیری می باشد و همچنین قصد دارد تا هزینه های مربوط به تراکنش را کاهش دهد. در مقاله آموزش ساخت و انتخاب کیف پول بصورت مفصل به بررسی و مقایسه انواع کیف پول ها پرداخته و بهترین، امن ترین و سریع ترین کیف پول برای Matic Network را معرفی کرده ایم که میتوانید مطالعه نمایید.