خرید ماتیک فروش ماتیک قیمت ماتیک نمودار لحظه‌ای قیمت ارز ماتیک در نوبیتکس

فروش و خرید اتریوم کلاسیک خرید و فروش اتریوم کلاسیک به عنوان یک ارز دیجیتال قدیمی و پرطرفدار در صرافی اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است. فروش و خرید ترون با شبکه بلاک چین ترون آشنا شوید و ارز اختصاصی آن را با نام TRX از طریق صرافی اوکی اکسچنج به راحتی معامله کنید. شما می‌توانید برای خرید ماتیک در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید. علاوه بر این نوبیتکس برای نگهداری تمامی رمزارزها از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند و شما می‌توانید از بابت امنیت سرمایه خود در این صرافی خاطرجمع باشید.

  • وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند.
  • ماتیک امنیت بالایی هم داره چون اپراتور های زنجیره ای Polygon در سیستم Pos نقش دارن و نماینده های یک سیستم اثبات سهام در شبکه هستن.
  • در نهایت لایه چهارم این شبکه لایه اجرایی می باشد که وظیفه آن اجرای تراکنش های توکن ارز دیجیتال ماتیک است.
  • آن دسته از اعضای این شبکه که مایل نیستند اعتبارسنج شوند، می توانند توکن های خود را به اعتبارسنج دیگری سپرده و به این طریق در روند استیکینگ آنها شرکت و پاداش کسب کنند.

هزینه‌های معامله در زنجیره‌های جانبی Polygon نیز به صورت توکن MATIC پرداخت می‌شود. Polygon به طور مؤثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای کامل (معروف به اینترنت بلاک چین) تبدیل می‌کند. قیمت متیک امروز ۱۴ آذر ۱۴۰۱ برابر با 33,827.00 تومان معادل 0.92 تتر در بازار والکس، همگام با بازار جهانی معامله می‌شود.

ایپ کوین (APE) به نوبیتکس اضافه شد

چیزی که اتریوم به‌شدت به آن نیازمند است، یک لایه دوم با فضای بیشتر است تا پاسخگوی نیاز همه کاربران باشد. این دقیقا جایی است که شبکه پالیگان و ارز دیجیتال ماتیک وارد میدان می‌شوند. اگر می‌خواهید به خرید ارز دیجیتال ماتیک فکر کنید، ابتدا باید از نقاط قوت و ضعف این پروژه آگاه باشید.

متیک

پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود. این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است. وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند. جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است.

او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد. سانديپ نايوال، بنیانگذار و مدیر ارشد عملیات پالی گان، یک برنامه نویس و کارآفرین حوزه بلاکچین است. وی قبل از شروع مشارکت با پالی گان، به عنوان مدیرعامل Scope Weaver و مدیر فنی گروه Welspun فعالیت کرده بود. وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است. MATIC، توکن بومی پالی گان، یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می شود.