خرید متیک MATIC فروش Polygan قیمت لحظه ای متیک والکس

شما میتوانید از 3 روش ارز دیجیتال ماتیک را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید. از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. شبکه Polygon محدودیت‌های معمول بلاکچین اتریوم همانند مقیاس پذیری، تجربه کاربری ضعیف همچون کارمزدهای بالا و تأخیر در نهایی‌سازی اثبات کار و استقلال در حاکمیت را رفع کرده است.

  • ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد.
  • توجه کنید که قبل از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Matic Network خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست.
  • وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند.
  • برای خرید ماتیک بهترین کار این است که از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده مانند نوبیتکس استفاده کنید.
  • به دلیل سرعت بالاتر صرافی‌های متمرکز و باگ کمتر، مردم زیاد به سراغ صرافی‌های غیرمتمرکز نمی‌روند.

علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است. این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است. کیف پول اتمیک والت یکی دیگر از کیف پول‌های ذخیره ماتیک است این کیف پول به جز ماتیک از 300 رمز ارز دیگر پشتیبانی میکند. پشتیبانی کیف پول اتومیک والت از تعداد زیادی ارز باعث شده این کیف پول به یک کیف پول برتر تبدیل شود.از دیگر ویژپگی های این کیف پول رابط کاربری اسان و چند امضایی بودن است که باعث شده تا امنیت بالایی را داشته باشد. پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به خرید ارز های دیجیتال نمائید .

اطلاعات بازار تتری

راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است. برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید. قبل از آنکه بهخرید ماتیک بپردازید احتمالا میخواهید بدانید ماتیک یا پالیگان چیست؟ ارز ماتیک یکی از 20 ارز برتر بازار کریپتو است. آیا خرید ماتیک گزینه خوبی برای شروع سرمایه گذاری است؟ ارزهای دیجیتال همیشه در معرض نوسانات جدی هستند؛ این به ویژه در مورد ارز متیک صادق است. شما هم برای تعامل با برنامه‌های دیفای در اتریوم گَس بالایی پرداخت کرده‌اید؟ خبر خوب اینکه شما تنها نیستید.

معرفی صرافی‌ها و کیف پول‌های ارز دیجیتال Matic

سپس دسترسی کاربر به این توکن‌ها در شبکه پالیگن آزاد می‌شود و می‌تواند از طریق آن با اپلیکیشن‌ها و امور مالی غیرمتمرکز در شبکه اتریوم تعامل برقرار کند. Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود. همچنین متصل شدن به گوشی‌های موبایل اندروید و iOS را با استفاده از کابل OTG و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. Metamaskاپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان به طور گسترده‌ از کیف پول متاماسک استفاده می‌کنند. Trust Walletیکی از مشهور‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بوده و برای دو نسخه اندروید و iOS قابل دسترس است.

در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است. به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است. در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم.