خرید پالی گان ماتیک نتورک ارزان، فروش پالی گان ماتیک نتورک MATIC، قیمت پالی گان ماتیک نتورک اینانس

پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است.

  • اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است.
  • تعداد واحدهای در گردش پالیگان ۸.۷۳ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود.
  • برای ثبت نام در صرافی پینگی یک ایمیل معتبر یا شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • برای خرید متیک شما میتوانید در مجموعه ما در 3 قدم این ارز راخریداری نمائید.
  • ونگ گفته است «این بخش‌های احتمالی هنوز در توییتر عرضه نشده‌اند و اطلاعات زیادی وجود ندارد که نشان دهد این قسمت‌ها دقیقاً چه هستند».

مجموعه صرافی ایران بایننس هم در کنار شماست تا علاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعات و دانش بازار ارز های دیجیتال بستر امنی و راحتی هم برای معاملات و سرمایه گذاری های شما فراهم کنه. خرید متیک، بدون بررسی تمام جوانب و پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید MATIC، منطقی نیست. قیمت ارز ماتیک در زمان نگارش این مقاله، ۰.۴ دلار است و این ارز، طبق داده‌های سایتCoinMarketCap، هجده امین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از نظر ارزش بازار است. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس که یک کیف پول سخت افزاری است که از ارز ماتیک پشتیبانی میکند علاوه بر پشتیبانی از ارز ماتیک از ارزهای مانند بیت کوین , اتریوم و پولکادات نیز پشتیبانی میکند.

رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است. تا پایان ماه اکتبر، روند قیمت ارز دیجیتال ماتیک MATIC به بالاترین ارزش خود یعنی ۲٫۱۳ دلار رسید. این توکن از آن زمان تا حدودی ارزش خود را از دست داده است و از ۲٫۱۳ در ۲۸ اکتبر به ۱٫۵۸ دلار رسیده است. کافه ارز یک پلتفرم پرداخت ارزی بین المللی است که محیطی امن، آسان و اتوماتیک را برای خدمات مختلف ارزی از جمله خدمات پی پال، پرفکت مانی، ویزاکارت و مستر کارت و همچنین خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم کرده است. قابلیت تبدیل پالیگان به اتریوم نیز در این راستا ایجاد شده است تا تعامل‌پذیری بین این دو شبکه بهتر انجام شود.

کاربرد ارز متیک (MATIC)

شما همچنین می‌توانید برای آن مقدار ارز متیک که قبلاً از والکس خریداری کرده‌‌اید و کماکان در کیف پول این صرافیست، سفارش فروش ثبت کنید و آن را در والکس بفروشید. برجسته‌ترین ویژگی ارز متیک، متمرکز شدن روی کاهش مشکلات مربوط به مقیاس‌پذیری و تراکنش‌های کُند سیستم بلاک چین است. به عبارت ساده‌تر، ارز متیک شبیه به یک روغن عمل می‌کند که کُندی معاملات ارزهای دیجیتال در بلاک چین را رفع خواهد کرد و باعث می‌شود تا معامله‌گران یا تریدرها بتوانند با سرعت به کار خود مشغول شوند. وجود شبکه‌هایی مانند سوشی‌سواپ و آوی، به تنهایی باعث شده تا پالیگان به یک شبکه بزرگ و مهم برای اتریوم تبدیل شود و قیمت ارز دیجیتال ماتیک را افزایش دهد. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است. برای اینکه امکان خرید و فروش ارز متیک برای شما فراهم شود باید احراز هویت کنید.

پیش بینی قیمت و آینده ارز ماتیک در 2022, 2025, 2030

صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است. برایخرید ماتیکدر بخش خرید و فروش آسان، کافی است مقدار ارز متیک موردنظر را مشخص کنید تاقیمت ماتیکبرای شما محاسبه شود. امکان خرید ماتیک با قیمت دلخواه نیز در بخش خرید و فروش حرفه‌ای فراهم شده است. در این قسمت می‌توانید قیمت موردنظر خود را برای خرید متیک وارد کرده و ارزهای دیجیتال را بر اساس استراتژی شخصی خود معامله کنید. سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند. Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد.

فروش و خرید پولکادات پولکادات یکی از شبکه‌های پرسرعت است که می‌توانید رمز ارز بومی آن را با سمبل DOT به صورت آنی معامله کنید. این سؤالی است که نه تنها در خرید ماتیک که در خرید هر ارز دیگری، باید از خود بپرسید. در بازار ارزهای دیجیتال شما قطعاً به مکان امنی برای ذخیره‌سازی دارایی‌تان نیاز دارید. جین ونگ، محقق حوزه امنیت سایبری، ساعاتی قبل یک کد استخراج‌شده از یکی از نسخه‌های اخیر وب اپلیکیشن توییتر را در صفحه خود منتشر کرد که ظاهراً مربوط به یک فایل تصویری با نام «IconTwitterCoin» بوده است. او در پستی دیگر نیز اضافه‌شدن بخشی را تحت‌عنوان «Coins» به توییتر به نمایش گذاشته بود.

صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد ۰.۲ درصد، مناسب‌ترین گزینه برای خرید این رمز ارز محسوب می‌شود. SafePal S1این کیف پول بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال متفاوت را پشتیبانی کرده و یکی از کیف پول‌ های معتبر سخت افزاری ارزهای دیجیتال است. پلتفرمPolygon، نه‌ تنها با تمام زیرساخت‌های موجود و دیگر راه‌حل‌های لایه دو اتریوم سازگار است، بلکه خود را برای پذیرش پلتفرم‌هایی که در آینده بر روی این بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند نیز آماده کرده است. این پلتفرم، امکان ایجاد بلاک چین‌های جانبی و بلاک چین‌های مستقل را فراهم کرده و یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای از پلتفرم‌های بر پایه اتریوم ارائه می‌دهد. کیف پول های نرم افزاری زیادی هستند که شما میتوانید ارز های دیجیتال خود را در آنها نگهداری کنید اما ما چند کیف پول معتبر و جهانی را برای نگهداری ارز ماتیک به شما معرفی خواهیم کرد .