دستگاه هیدروفیشیال 6n1 فروشگاه اینترنتی حیان طب

از آکنه، طاسی سبوره ای، فولیکولیت پیشگیری می کند و پوست را از وجود مایت ها و مواد حساسیت زا رها می کند. این درمان از ترکیبات طبیعی استفاده می کند و بنابراین، به پوست صدمه نمی زند و زمانی که به لایه داخلی پوست نفوذ می کند با پوست واکنش نمی دهد. این روش یک فرآیند ساده و آسان است؛ برای این درمان نیازی به پزشک یا افراد حرفه ای ندارید. می‌توانید این درمان را در خانه انجام دهید؛ فقط کافی است از راهنمای کاربر پیروی کنید. هیدرودرم (هیدرافیشیال) چگونه می تواند با دیگر درمان های پوستی که امتحان خود را پس داده اند رقابت کند؟ بیایید نگاهی بیاندازیم. یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هيدروفيشيال می باشد که یک شیوه درمانی است.

  • آلودگی‌ها به همراه سلول‌های مرده در چربی تولیدشده توسط پوست به دام می‌افتند و منافذ پوست را می‌بندند.
  • ① ابزار و لوازم جانبی را با احتیاط از جعبه بسته بندی خارج کنید و لوازم بسته بندی را برای حمل و نقل های بعدی نگه دارید.
  • با از بین رفتن این لایه آلودگی، پوست درخشان و صاف شده و بافت آن بهبود خواهد یافت.
  • اما شما خودتان با تهیه دستگاه هیدروفیشیال و مواد مرغوب و با کیفیت به راحتی می توانید پوست خود را درمان کنید و از داشتن پوست صاف و شفاف لذت ببرید .
  • فیشیال آکوا پیل آپ ساخت کشور کره جنوبی بوده و از محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد.

این دستگاه بطور ویژه با یک دهانه مارپیچی کوچک طراحی شده است که از طریق آن محلول هیدرو درمابراسیون مستقیما در تماس با پوست قرار می گیرد. این محلول ها برای مدت طولانی در تماس با پوست قرار می گیرند و ریزحباب هایی در حدود 10 میکرون تولید می کنند. این امر در ابتدا از طریق پاکسازی لایه سطحی فرآیند لایه برداری را تقویت می کند و سپس آلودگی موجود در منافذ را حذف می کند. دستگاه هیدروفیشیال حباب ساز فوق ریز یکی از بهترین روش ها برای درمان پوست است. چندین گزینه برای درمان پوست وجود دارد ولی فرآیند هیدرو درمابراسیون بهترین شیوه برای درمان پوست است.

دسته چکش سرد

در واقع شما فقط یک قلم سرد را حس میکنید که به آرامی روی پوست صورت حرکت میکند و آن را غلغلک میدهد. این روش درمانی هیچ دوره نقاهتی ندارد و فقط احتمال التهاب و قرمز شدن یک ساعته پوست وجود دارد که به سرعت از بین میرود و روز بعد میتوانید بدون نگرانی پوستتان را آرایش کنید و به کارهای روزمره خود بپردارید. حساس ترین انواع پوست هم میتواند به راحتی هیروفیشیال پوست را تحمل کند. حتی با وجود بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس و اگزما میتوانید بدون نگرانی از این روش درمانی استفاده نمایید.

سالن داران و کلینیک های زیبایی

هر کدام از این هندپیس ها ، دارای کارایی خاصی می باشند که در ادامه کارایی های هر کدام را برایتان توضیح می دهیم . اگر این محصول را خریداری کرده‌اید و یا تجربه استفاده از آن را دارید، می‌توانید نظر خود ثبت کنید. ، را با بهترین کارایی و کیفیت عالی خدمت شما عزیزان عرضه می نماید. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

آیا این روش برای من مناسب است؟

این هندپیس در بین سایر هندپیس ها محبوب ترین بین زیبایی شناسان است. ارتعاش الکتریکی را با بار در ثانیه به ارتعاش مکانیکی با هزاران هزار بار در ثانیه تغییر می دهد. به این صورت که آب داخل مخزن رفته و اکسیژن و هیدروژن تولید می کند.مخزن دوم برای مایع کثیف دستگاه می باشد. ترکیبی از هر دو موج آبی و قرمز بوده و مزایای هر دو را دارد به خصوص تاثیر به سزایی در بهبود از بین بردن جوش و جای جوش دارد. جریان اکسیژن به سلول های پوست را افزایش میدهد وانرژی دوباره به سلول های پوست میدهد. این نور پوست را روشن میکند و از تغییر رنگ زودری پوست جلوگیری میکند.

اگر تحمل درد را ندارید پس هیدرودرم (هیدروفیشیال) راهی بسیار بهتر خواهد بود. هیدرودرم (هیدروفیشیال) گاهی اوقات با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می‌شود زیرا بسیار شبیه به درمان‌های میکرودرم ابریژنی است که توسط متخصص پوست صورت می‌گیرد. قطعا بهری بری از دستگاه لیزر موهای زائد در این زمینه کمک شایانی به شما خواهد کرد. می خواهیم معرفی کوتاهی در مورد دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره داشته باشیم تا شما اطلاعات کافی را کسب کنید. این که شما به چند جلسه هیدروفیشیال نیاز دارید، به هدف شما از انجام آن و وضعیت پوستتان بستگی دارد.