دستگاه هیدروفیشیال 6n1 فروشگاه اینترنتی حیان طب

سر التراسونیک پوست را فعال کرده و باعث می شود پوست روشن تر بنظر برسد. تمام این عملکردها از این جهت مشابه هستند که در آنها پوست از طریق جریان خلاء با استفاده از محلول های هیدرودرمابراسیون درمان خواهند شد. ولی هر فرآیند ویژگی های اختصاصی دارد که درمان ویژه ای ارائه می دهند. بر اساس نوع پوست و مشکلات پوستی می توانید نوع درمان مورد نظرتان را انتخاب کنید. این دستگاه تماس طولانی با پوستتان را حفظ می کند، مشکلات مرتبط با پوستتان را ترمیم می کند و همچنین کمک می کند پوستی ظریف و روشن داشته باشید.

  • نتیجه این کار این است که عملیات احیا و تغذیه پوست به خوبی انجام میشود.
  • همچنین متابولیسم سلول های پوست صورت و شانس زنده ماندن آن ها را افزایش داده و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد.
  • با گذر زمان و بنا به عوامل متعددی نظیر آب و هوای آلوده، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش، کشیدن سیگار و عدم مصرف آب کافی، پوست سلامتی و زیبایی خود را از دست خواهد داد.
  • شما باید گزینه ای را انتخاب کنید که بتواند بدون عوارض جانبی مشکلاتتان را معالجه کند و بتواند نتیجه فوری برایتان به ارمغان آورد.
  • به غیر از عوامل فوق الذکر، برخی مشکلات پوستی نیز توسط مواد غذایی، صابون ها، باکتری ها، ویروس یا اختلالات ژنتیکی مختلف ایجاد می شوند.
  • همچنین، به بازسازی کلاژن، آبرسانی به پوست و پرسازی دوباره پوستتان کمک می کند.

سپس به کمک خاصیت سایندگی ملایم قلم هیدرودرم، از پوست لایه برداری صورت می‌گیرد. در گام بعدی با کمک سَری مکنده آلودگی‌ها، چربی‌ اضافه و جوش‌های سرسیاه از منافذ عمقی پوست بیرون کشیده می‎شوند. همچنین این مکش ملایم بر روی پوست خاصیتی مانند ماساژ ایفا کرده و افزایش گردش خون در ناحیه صورت را به همراه خواهد داشت. در آخر نیز سرم‌ها و لوسیون‌های حاوی هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان‌ها، مواد مغذی و مواد ضد چروک به عمق منافذ پوست تزریق می‌گردد. از آنجایی که این مواد تنها در سطح پوست قرار نگرفته و به عمق پوست راه می‌یابند، به سرعت جذب شده و اثر خود را بر جای می‌گذارند. در مجموع همه این ۴ مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد زیبایی و شادابی می‌بخشند.

چربی و انباشتگی پوست

با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است. مکش قلم هیدرودرم آلودگی‌ها را از بین می‌برد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند. علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند. این مکش و ماساژ ملایم موجب تحریک سیستم لنفاوی و تقویت گردش خون می‌گردد. داشتن پوستی لطیف، شفاف و سالم برای هر کسی به خصوص خانم‌ها حائز اهمیت است.

مراقبت های بعد از هیدروفیشیال پوست

تمام کاری که این قلم می کند و باعث زیبایی پوست شما می شود به شرح زیر است. در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند. اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند. اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی می‌شود.

صفحه نمایشگر دستگاه هیدروفیشیال

این تنها درمانی است که عملکردهای مختلفی نظیر ترمیم صدمات آفتاب سوختگی، کاهش ظهور آثار زخم و بهبود بافت پوست را ارائه می دهد. در کنار فرآیند ترمیم، این روش پوست را سفید می‌کند، و رنگ پریدگی و زردی پوست را کاهش می دهد. این نوع درمان بدون هیچ دردی عملکرد پوست را افزایش می دهد و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. محلول هیدرو درمابراسیون بدون هیچ مشکلی به درون پوست نفوذ می کند و برای استفاده کاملا بی خطر است. کارشناسان و متخصصان پوست تایید کرده اند که این دستگاه ها کارآمد و کاملا ایمن هستند؛ فقط کافی است بر طبق راهنمای کاربر ارائه شده همراه با محصول عمل کنید. سر التراسونیک بطور عمیق به داخل بافت زیرپوستی نفوذ می کند که ریزگردش خون را تقویت می‌کند.