دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین لوکس تبریز

سرم ها فقط مانند لوسیون یا کرم در بالای لایه ی اپیدرم پوست قرار نمی گیرند، بلکه سرم ها به راحتی جذب پوست می شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم می کنند. هیدروفیشیال روشی غیرتهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوانسازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد. در کل درمان، نوک دستگاه در امتداد پوست سر می خورد که حباب های کوچکی تولید می کند.

  • بسیاری از افراد حس ناشی از هیدروفیشیال را با ماساژ ملایم مقایسه می‌کنند.
  • سرعت بالای این روش به طور موثری سلولهای مرده پوست را در اولین تماس از بین می برد و در همان زمان پوست را لایه برداری و تسکین می بخشد.
  • بنابراین برای مقایسه دستگاه های مختلف هیدروفیشیال 6 کاره و 7 کاره می بایست تمام این عوامل را در کنارهم در نظر گرفت.
  • در سراسر این فرآیند، نوک هیدرو بدون اصطکاک و آزردگی در امتداد پوست سر می خورد.
  • به این صورت که آب داخل مخزن رفته و اکسیژن و هیدروژن تولید می کند.مخزن دوم برای مایع کثیف دستگاه می باشد.

پس از انجام هیدروفیشیال به هیچ عنوان نباید موهای زائد صورت خود را با وکس از بین ببرید. اگر بعد از اتمام دوره درمان شاهد پوسته پوسته شدن پوست صورتتان بودید، نگران نباشید. این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد .

علائم پیشرفته پیری پوست

در واقع این دستگاه با حرکت و یک فشار بسیار آرام و ملایم بر روی پوست دقیقاً مثل یک ماساژور عمل میکند که این ماساژ به صورت آهسته باعث افزایش گردش خون شده و غدد لنفاوی را تحریک میکند. وقتی سلول های مرده و چربی اضافی که روی پوست صورت وجود دارند توسط لایه برداری از بین بروند؛ کدری و ناهمواری پوست دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و شفافیت و درخشندگی با بهبود بافت پوست صورت به آن برمیگردد. این تغییر ات به نحوی صورت میگیرند که شما بلافاصله پس از انجام هیدرودرم متوجه آن میشوید. در واقع میل طبیعی انسان به زیبا بودن او را به سمت استفاده از روش‌های طبیعی یا عمل‌های زیبایی سوق میدهد. برخی افراد برای داشتن چنین پوست رویایی از محصولات مراقبت پوستی یا سایر روش های دیگر مانند هیدروفیشیال استفاده میکنند. این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند.

پوست را سفید و بازسازی می کند، منافذ خشن را بهبود می بخشد و عروق ریز را درمان می کند. این می تواند بافت سلولی را تخریب کرده، بیماری ژنتیکی و پیری بدن را به دنبال داشته باشد. هیدروژن می تواند رادیکال های آزاد را در بدن به طور موثری حذف کند. آنتی اکسیداسیون هیدروژن بسیار قوی تر از ویتامین C، هویج، لسیتین و غیره است.مردم امروزه با مواد حاوی آنتی اکسیدان آشنا هستند. که از گذشته هم ثابت شده که باعث افزایش جریان خون میشود که خود باعث تحریک فرایند کلاژن سازی و افزایش الاستین میشود. باید خود را با حذف آرایش آماده کنید و قبل از درمان از محصولات شیمیایی استفاده نکنید.

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.

هیدروفیشیال یکی از روش های جوانسازی پوست است که حتی برای پوست های نازک و حساس قابل استفاده است. آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال دکمه LED را انتخاب کنید، کار خواهد کرد. هنگام استفاده از هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس ، اگر صدای ساز “بیپ بیپ” به گوش می رسد، لطفاً بطری زباله دان را مشاهده کنید. اگر چشمک می زند، لطفاً آب هدر رفته را بیرون بریزید و پس از ریختن کامل بطری را روی دستگاه نصب کنید. دستگاه هیدروفشیال دستگاه آبریژن و اکسیژن رسان است که در کلینیک های زیبایی استفاده میشود.

درباره لیفت ابرو چه می دانید؟

به همین علت این روش می‌تواند بخشی از روتین مراقبت از پوست ماهانه شما باشد؛ بدون اینکه به درس یا کار شما لطمه وارد کند. هیدروفیشیال که هیدرودرم صورت نیز نامیده می‎شود، یک روش غیر تهاجمی و غیر لیزری است که برای شما پوستی نرم‌تر، شفاف‌تر و جوان‌تر به ارمغان می‌آورد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نتیجه این روش فوری است و نیاز نیست ماه‌ها برای دیدن تغییرات پوست خود صبر کنید. در این مقاله از سایت ایده آل مگ همه اطلاعات لازم را درباره این روش شگفت‌انگیز بیان کرده‌ایم.