دوره کوتاه‌مدت بازاریابی دیجیتال دانشکده مدیریت دانشگاه تهران | آموزشگاه آپادانا تبریز

دوره کوتاه‌مدت بازاریابی دیجیتال دانشکده مدیریت دانشگاه تهران | آموزشگاه آپادانا تبریز

بازاریاب و فروشنده حضوری (ویزیتوری) شغلی است از حوزه مالی و بازرگانی می باشد و امروزه به قدری اهمیت دارد که آن را به تمام کننده تیم تشبیه کرده اند و در هر سازمانی پرسنل بخش فروش به علت تماس مستقیم با مشتریان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. عادل طالبی عزیز بدون تنگ نظری دانش خودشو در اختیار دیگران قرار داده و میده و در رشد صنعت بازاریابی دیجیتال در کشور سهم عمده‌ای داشته. این دوره برای همین منظور طراحی شده است که این تخصص و هنر را به مدیران و کارکنان یک سازمان یا کسب و کار انتقال دهد.

  • این منابع گاهی کتاب هستند، گاهی ویدئو، گاهی مطالب سایت‌های مختلف.
  • دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، به‌عنوان دیرپاترین دانشکده مدیریت کشور، همگام با آخرین تحولات آموزشی و بر اساس آخرین سرفصل‌ها و روش‌های آموزشی و در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای آموزشی کشور، اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی و کاربردی MBA و DBA نموده است.
  • برای رشد و توسعه کسب و کار خود نیاز به راهنمایی دارید؟ فرم زیر را تکمیل کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.
  • حالا هر کسی می‌خواهد به دنیای کاری ما وارد شود، کانال ایشان رو می‌دهم که برود آنها را گوش کند.
  • پپسی همچنین طی سال‌های اخیر با معرفی محصولات جدید مانند پپسی نکست، دایت و مکس به نیاز بازار به نوشیدنی‌های کم کالری پاسخ داد.
  • تمامی دوره روزهای دوشنبه ساعت 17 الی 21 برگزار می‌شود، به استثناء 8 ساعت از آموزش که به وسیله مهندس امیر ایمن پور تدریس می‌شود و این 2 جلسه (معادل 8 ساعت) در روزهای پنجشنبه برگزار خواهد شد.

شما می‌فهمید که دنیای اینترنت چطور کار می‌کند و چگونه می‌توان یک کسب‌وکار، محصول، خدمت، فرد، رسانه، پیام، تخصص یا هر چیز دیگری را از طریق اینترنت معرفی کرد و فروخت. شما متوجه می‌شوید که کسب و کارهای اینترنتی بزرگ ایرانی، چگونه رشد کردند و به جایگاه‌های امروز خود رسیدند. هزینه کلاس بازاریابی و فروشنده حضوری در مجتمع فنی آریا تهران با توجه به این که این دوره به صورت خصوصی برگزار می شود ساعتی ۱۰۰ هزار تومان می باشد. بازاریابی و فروش محصولات می تواند جهش مناسبی برای کسب و کار های نوپا باشد و شاید پله ترقی شما از انجام همین تکنیک های ساده باشد.

دوره آموزشی مدیریت بازاریابی

به همین دلیل نیز ویژگی‌های شخصیتی و مهارت‌های ارتباطی فروشنده از اهمیت بالائی برخوردار است. از آنجا که یادگیری نیروی فروش بر اثر آزمون و خطا هزینه های جبران ناپذیری برای سازمان خواهد داشت می توان به لزوم آموزش هدفمند نیروی تخصصی فروش در سازمان ها پی برد. آمارهای علمی و روز جهان نشان دهنده آن است که بیشترین تاثیر در ایجاد وفاداری مشتریان، مربوط به عملکرد فروشندگان حضوری است.

آکادمی آموزشی نوین

که در پایان دوره مدرک معتبر بین المللی دوره آموزشی بازاریابی حرفه ای تجهیزات پزشکی به متقاضی اهدا خواهد شد. مدرک دوره آموزشی بازاریابی حرفه ای تجهیزات پزشکی برای رزومه کاری شما بسیار مفید است و همچنین می توانید از مدارک بین المللی آکادامی آموزش ایرانیان برای مهاجرت و کاریابی در سراسر جهان استفاده نمایید. دوره آموزشی اصول مدیریت و سرپرستی مناسب برای کلیه علاقه مندان ، اساتید، مربیان و … است. که در پایان دوره مدرک معتبر بین المللی دوره آموزشی اصول مدیریت و سرپرستی به متقاضی اهدا خواهد شد.

معرفی دوره بازاریابی و فروش

در بروشور دوره جزئیات سرفصل‌ها و نکات دوره به تفصیل قید شده است، همچنین ویدئو معرفی دوره را هم نکات کلی را توضیح می‌دهد. در صورتی که تمایل دارید دوره را بصورت اقساطی خریداری کنید روی دکمه زیر کلیک کرده و اطلاعات خود را ثبت کنید. فرم مشاوره پایین صفحه رو پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرن. ما به کیفیت دوره های خود اطمینان داریم و برای اینکه به شما نیز اطمینان دهیم برای دوره مارکتینگ پلاس گارانتی بازگشت وجه در نظرگرفته ایم.