رژ لب جامد،رژ لب صورتی،رژ لب بدون سرب،رژ لب مک،رژ لب قرمز،رژ لب گلدن رز،رژ لب مات،رژ لب اکلیلی،رژ لب 24 ساعته فروشگاه اینترنتی زنونه

رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. جالب است بدانید که خانم‌ها بطور متوسط در کل زندگی، 4 کیلوگرم رژ لب مصرف می‌کنند.

  • به‌طور معمول رژلب‌های جامد نسبت به رژلب‌های مایع از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.
  • بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود.
  • رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند.
  • خانم‌ها با داشتن یک رژ لب پالتی می‌توانند همزمان چندین رنگ رژ لب را در مقابل خود داشته باشند.
  • بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه.

رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است. به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد. اگر از طرفداران پروپاقرص رژلب باشید، قطعاً نام برند مک، رولوشن و مک‌گرث را شنیده‌اید.

یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود. رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است. رژلب یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که لیست لوازم آرایش عروس هم ضروری می باشد. این محصول برای رنگ آمیزی، اصلاح بافت و محافظت لب ها استفاده می‌شود.

پالت رژلب پیکسی ۲۵ عددی لویزرو Pixi Louise Roe

اما برای رژ لب ها سبک آرایش نامنظم لب ها به صورت کره ای با رنگ های سایه دار براق امسال مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که می دانید در هنگام آرایش، زدن رژ لب زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و از اینرو به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد. مواقعی که برای بیرون رفتن از منزل عجله دارید و زمانی کافی برای آرایش ندارید، استفاده از رژ می تواند گزینه ای بسیار کارآمد باشد زیرا با رنگی که به لب می دهد، شادابی و طراوت خاصی به چهره شما می بخشد. احتمالاً متوجه شده‌اید که رژلب‌های جامد قدرت پخش‌کنندگی بهتری دارند، آسان‌تر پاک می‌شوند و برای پاک کردن آن‌ها نیازی نیست لب‌هایتان را به‌زحمت بیندازید. در کنار این‌ها، شما با داشتن چندین رنگ از رژلب‌های جامد می‌توانید ترکیب فوق‌العاده‌ای را بیافرینید که با دیگر مدل‌های رژلب چنین امکانی را نخواهید داشت.

رژ لب جامد شماره 400 مدل Cinnamon این لی

کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. بالم لب نوع پماد یا موم حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده است که باعث آب رسانی به لب‌ها می‌شود. بالم لب، بدون به وجود آوردن چسبندگی و سنگینی، از خشک شدن، ترک خوردن و پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند.

رژ لب جامد کالیستا مدل Hydra Color

رژ لب های کرم دار، براق، رژ مات، مرطوب کننده و رژ لب های شفاف کننده از جمله این موارد هستند. قبل از انتخاب باید بدانید که برای چه مراسمی و چه آب و هوایی و چه مدت زمانی رژ می زنید و به تبع آن بهترین انتخاب را انجام دهید. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود. برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند.