شیر گیوتینی , انواع شیر گیوتینی , نمایندگی شیر گیوتینی , شیر , گیوتینی , قیمت شیر گیوتینی , فروش شیر گیوتینی , knife gate valve , شیر گیوتینی پنوماتیک , شیر گیوتینی عملگر بادی , شیر گیوتینی برقی , شیر گیوتینی الکتریکی | کسری ساران

شیر گیوتینی , انواع شیر گیوتینی , نمایندگی شیر گیوتینی , شیر , گیوتینی , قیمت شیر گیوتینی , فروش شیر گیوتینی , knife gate valve , شیر گیوتینی پنوماتیک , شیر گیوتینی عملگر بادی , شیر گیوتینی برقی , شیر گیوتینی الکتریکی | کسری ساران

شیرهای گیوتینی به طور معمول به صورت دستی باز و بسته می‌شوند، اما می‌توانند به صورت اتوماتیک نیز عمل کنند، که برای این منظور نیاز به فرآیندی دارند. در این فرآیند، یک اکچویتور روی شیر نصب می‌شود که به شیر امکان باز و بسته شدن اتوماتیک را می‌دهد. با توجه به این قابلیت، می‌توان از این نوع شیرها برای کنترل سیالات جامد یا سیالاتی با خصوصیات گل مانند استفاده کرد. یک کاربرد دیگر رایج این شیرها، استفاده آنها در ابتدای مخلوط کننده‌ها است. این شیر دارای قابلیت سفت شدن بسیاری در محیطهای حرارتی و اسیدی است که به صورت خاص در صنایع لبنیات و پنیر سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علاوه، شیر گیوتینی به دلیل خواص خود در این قسمت، با سیستم‌های اتوماسیون تولید و ذخیره‌سازی که در این روزها به کار می‌رود، واکنش نمی‌دهد و قابلیت مناسب در زمینه تولید صنعتی را دارد.

  • به دلیل بالا رفتن تیغه بطور کامل مواد جامد از آن به راحتی عبور میکند و میتوان یک آببندی بهتری را به وجود آورد.
  • باید بستری فراهم شود که مصرف شیرخشک کنترل شود و این محصولات واقعا به خانواده‌هایی که مصرف می‌کنند، برسد و جلوی قاچاق گرفته شود.
  • این شیر، از ساختار ساده ای برخوردار است و با یک ولووی صفحه ای برروی محوری کنترل شده می شود که اجازه به عبور آب را با فشارهای بالاتر از حد سربار صحیح می دهد.

نصب آن نیز بسیار ساده است و می تواند به عنوان یک راهکار کم هزینه و موثر برای کنترل فشار و تعادل سیستم های صنعتی در برابر فشارهای ناگهانی مورد استفاده قرار گیرد. شیر گیوتینی یا شیر چاقویی یکی از نوعی شیرهای صنعتی است که برای کنترل جریان مواد در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این شیرها به دلیل ساختاری که دارند، قادر به قطع جریان مواد و رسوب گذاری ناشی از آنها هستند.

شیر سوزنی مدل IV10 و شیر چند راهه مدل IV11

سیلندرهای پنوماتیک از نوع AIRTEC می باشند و یا طبق سفارش خریدار آماده می شوند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با شیر گیوتینی و انواع آن بیشتر آشنا شوید. شیر گیوتینی قابل نصب بین دو فلنج لوله (ویفری) و دارای سیستم آببندی یکطرفه میباشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.به دلیل طراحی خاص این شیر قطعات در حال حرکت کمترین تماس را با یکدیگر دارند. تیغه ما بین لایه ای از پکینگ و بدون اینکه با بدنه تماسی داشته باشد به سمت بالا و پایین میرود.

مشخصات و مزایای عملگر پنوماتیک

در صنعت آرایشی و بهداشتی نیز شیر گیوتینی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع شیر به عنوان یک ماده نرم کننده و مرطوب کننده پوست در تولید لوسیون ها و کرم های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، شیر گیوتینی دارای اثر ضد التهابی و آنتی باکتریالی است که در تولید محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد. در عرصه داروسازی، شیر گیوتینی به عنوان یک ماده فعال در تولید داروهای ضد التهاب و تسکین دهنده درد مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت شیر کشویی – فروش شیر حوضچه دیسکی

و در قسمت انتهایی تراشکاری شده تا بصورت تیغه ای در داخل مواد غلیظ و جامد و پودری نفوذ کند و به بستن مناسب شیر کمک کند. شیر چاقویی یا گیوتینی یکی از انواع شیرهای دروازه ای محسوب میشود که برای قطع و وصل جریان سیالات کاربرد دارد. این شیر به دلیل نوع مجرابند و مکانیزم آن، به دلیل ایجاد ضربات قوچی نمیتواند برای تنظیم جریان مورد استفاده قرار میگیرد و نیمه باز بودن آن منجر به آسیب دیدن قسمت سیت (آب بندی) و مجرابند (دیسک) خواهد شد. برای باز و بسته کردن شیر چاقویی فولادی یا شیر گیوتینی فولادی می توان از حالت های دستی و اتوماتیک مانند پنوماتیکی استفاده کرد یا به صورت تدریجی باز و بسته کرد. همانطور که قبلاً اشاره شد، عملکرد شیر گیوتینی به صورت تدریجی است و برای باز و بسته شدن کامل آن، زمانی نیاز است. شیر گیوتینی دارای ساختاری دو تکه است که در قسمت تماس با فلنچ‌ها، ضخامت بیشتری دارد و این باعث تقویت و مقاومت بیشتر آن می‌شود.