قطعات دکل لیفتراک لیفتراک دی | توکو لیفتراک

قطعات دکل لیفتراک لیفتراک دی | توکو لیفتراک

مانند دکل، کریج ممکن است دارای غلتک‌ها یا بوش‌هایی باشد تا آن را در راستای ریل‌های دکل هدایت کند. شرکت اپال ماشین علاوه بر قطعات لیفتراک‌های خود قطعات و لوازم یدکی سایر برندها را نیز تامین می‌کند. لیفتراک ، یک وسیله صنعتی  است که به وسیله دکل خود به بلندکردن و جابه‌جایی کالاها در محوطه انبارها، کارگاه های تولیدی و صنایع ساختمانی استفاده می‌شود.

  • لیفتراک دستگاهی است دارای یک دکل برای جابجائی و انبارنمودن بار که بلبرینگ دکل با اهمیت ترین قطعه در عملکرد دکل لیفتراک می باشد.
  • پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه از لیفتراک استفاده کنید، اطلاعات کاملی در مورد دکل لیفتراک به دست بیاورید.
  • در دکل لیفتراک تک جک میزان دید راننده محدودتر است زیرا جک هیدرولیکی در وسط ستون آن قرار گرفته است.
  • اپراتورهای لیفتراک معمولاً برای استفاده از این نوع دکل، که به ارتفاعات بسیار بالاتری می رسد و ممکن است دید محدودی داشته باشد، نیاز به آموزش پیشرفته دارند.
  • یک لیفتراک بدون وجود دکل نمی تواند بارهای سنگین را بالا ببرد.

هنگامی که دستگیره شیب به عقب منتقل می شود، هوا به آرامی از سیلندر خارج شده و به قسمت دیگر سیلندرهای متصل به دکل پمپ می‌شود. دکل‌ها از نظر ارتفاع بالابری و تعداد کشوها به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارتند از دکل دو کشو، دکل سه کشو، دکل ۴ کشو، دکل کانتیر رو، دکل تک جک و جفت جک. در دکل لیفتراک یک ریل بیرونی ثابت و ریل های داخلی متحرک تو در تو وجود دارد. ریل های واقع در لیفتراک، سبب پیوستگی و پایداری در آن می‌شوند. ریل ها باعث دسترسی دکل لیفتراک به بیشترین ارتفاع دو شاخه خود می‌شوند. همانطور که در بالا گفته شد دکل لیفتراک از اجزای متفاوتی تشکیل شده است در متن زیر مختصری از قطعات دکل لیفتراک را ارائه می‌دهیم.

دکل‌های تک مرحله‌ای ( یا دکل ساده )

دپارتمان تأمین و فروش قطعات یدکی تهران لیفتراک ضمن تعیین اهداف و استراتژی های خود به شرح ذیل ، بصورت مجدانه درصدد تأمین نیاز و پشتیبانی کامل از مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن است. این نوع دکل از سه قسمت تشکیل شده است (یک بخش خارجی و دو قسمت درونی). همانطور که ارتفاع دکل افزایش پیدا می کند، دو قسمت داخلی نیز به سمت بیرون حرکت می کنند.

شرکت های برتر تولید کننده لیفتراک در ایران و خارج

ولی قیمت تمام‌ شده‌ در کارافن منصفانه و مقرون به صرفه است که رضایت همه‌ی مشتریان را تا به حال به همراه داشته است. 🔘مدیریت قالب سازی کارافن مهندس مهرداد رادمهر با مدرک فوق لیسانس هستند. استفاده از دکل ساده برای طی کردن مسیرهای طولانی اصلا مناسب نیست. یک لیفتراک بدون وجود دکل نمی تواند بارهای سنگین را بالا ببرد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای کاهش بار اپراتور دستگیره را به سمت عقب می‌کشد که به یک سوپاپ مخصوص برای تخلیه گاز از سیلندرها سیگنال می‌دهد.

در ادامه به معرفی قطعات اصلی لیفتراک و مشاوره بابت خرید قطعات لیفتراک می‌پردازیم. همانطور که می دانید دکل، یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده لیفتراک است. دکل در حقیقت نقش اساسی را در بالا بردن و حمل بار ایفا می کند. در حالت دمنده هنگامی‌که پشت رادیاتور قرار می‌گیرد هوا را از سمت موتور کشیده با گذر از رادیاتورها به بیرون انتقال می‌دهد.