قیمت لحظه ای ماتیک پالیگان + نمودار تحلیل تکنیکال

در حال حاضر با توجه به شکل گیری اعتماد عمومی به ارز دیجیتال ماتیک و اهداف بزرگ مدنظر آن، به نظر می رسد این رمز ارز حداقل در کوتاه مدت به رشد خود ادامه دهد. تحلیلگران عرصه بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند که تا پنج سال آتی مشکلی در روند رشد ارز دیجیتال matic ایجاد نخواهد شد. نکته بسیار مهم دیگر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این رمز ارز صرافی بایننس می باشد. در نتیجه گمانی زنی ها حاکی از آن است که این غول بزرگ عرصه معاملات رمز ارزها اجازه نخواهد داد ارز دیجیتال ماتیک با سقوط ارزش مواجه شود. مشارکت صرافی کوین بیس در پروژه پالیگان نیز یکی دیگر از مستنداتی است که تحلیلگران در خصوص آینده خوب ارز دیجیتال ماتیک به آن استناد می کنند.

  • SafePal S1این کیف پول بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال متفاوت را پشتیبانی کرده و یکی از کیف پول‌ های معتبر سخت افزاری ارزهای دیجیتال است.
  • پلتفرم پالیگان از زنجیره های جانبی برخوردار است که هر زنجیره قابلیت پردازش تراکنش در ثانیه را دارد.
  • افرادی که تمایل به کسب رایگان ارز متیک دارند، باید وقت قابل توجهی را در این سایت‌ها بگذارنند.
  • هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید.
  • در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم.

بعدها استوارت به کتی حمله می کند و در زیرزمین یک مرکز خرید بزرگ تقریباً متروک به او تجاوز می کند. کریس وقتی از این موضوع باخبر می شود، اسلحه اش را برمی دارد و در پارکینگ مرکز خرید به مهاجمش شلیک می کند. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

قیمت ماتیک

در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم. فروش و خرید اکسی اینفینیتی امکان خرید و فروش ارز بازی آکسی اینفینیتی با نام انگلیسی AXS در اوکی اکسچنج به آسانی و راحتی هر چه تمام تر وجود دارد. بر اساس داده‌های اتراسکن، که حدود ۶ ساعت پیش، یک تریلیون توکن شیبا به ارزش ۱۰.۴میلیون دلار (در زمان انجام تراکنش) از یک نهنگ ناشناس به کیف پول صرافی کوین بیس با هدف فشار احتمالی این توکن منتقل شده است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که توکن شیبا شاهد رشد بیش از ۵درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. صرافی استرالیایی ارزهای دیجیتال Swyftx اعلام کرد که درجهت آماده‌شدن برای «سناریوی بدترین حالت» درنتیجه فروپاشی صرافی FTX و احتمال افت حجم کلی معاملات در سال آینده، ۹۰ نفر از کارکنان خود را برکنار کرده است.

قیمت ارز ماتیک

ارز دیجیتال ماتیک، یک توکن ERC-20 است که قابلیت سازگاری با دیگر رمز‌ارزهای مبتنی بر اتریوم را دارد. رمز ارز ماتیک با هدف تقویت حاکمیت و امنیت شبکه پالیگان و پرداخت کارمزد تراکنش‌های موجود در شبکه راه‌اندازی شده است. پلتفرم پالیگان، با تکیه بر مکانیزم اجماع و بر پایه الگوریتم اثبات سهام فعالیت دارد. همچنین اگر قصد خرید ماتیک با تتر یاخرید تترو معامله با این استیبل کوین را داشته باشید می‌توانید از بازار تتر موجود در این صرافی استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را بر مبنای تتر معامله کنید.

وجه تمایز پالیگان در چیست؟

پس از افزایش قیمت، ماتیک در ۲۳ می به ۱٫۰۹ دلار سقوط کرد، اما به زودی در ۲۶ می ۲۰۲۱ دوباره اصلاح شد و به ۲٫۲۱ دلار رسید. ارز دیجیتال ماتیک به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. قیمت این ارز دیجیتال از ۰٫۰۱ دلار در ژانویه به ۲٫۲۱ دلار در ۹ دسامبر رسید. در صورتی که ساکن ایران باشید، خرید MATIC از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌توانید به‌ راحتی با کارت بانکی خود به‌ طور مستقیم، ارز دیجیتال ماتیک بخرید. این صرافی‌ها در واقع سایت‌هایی روی اینترنت هستند و نیازی مراجعه حضوری، برای خرید نیست. عدم برخورداری از بلاک‌چین خودمختار؛ پالیگان یک پلتفرم لایه دوم محسوب می‌شود که موازی با اتریوم فعالیت دارد.