قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال

اما پالیگان و ارز دیجیتال آن این مشکل را حل کرده و در کسری از ثانیه و با امنیت بالا، تراکنش‌های غیرمتمرکز را تکمیل می‌کند. هر چقدر که لایه‌های بیشتری به این شبکه اضافه می‌شود، پلتفرم پالیگان امن‌تر،‌ تطبیق‌پذیرتر و پرکاربردتر می‌شود. زیرا پالیگان اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های جدید به راحتی به آن اضافه شوند تا از اپلیکیشن‌های مختلف پشتیبانی کند. برای مثال، دو اپلیکیشن غیرمتمرکز بزرگ اتریوم یعنی Sushi Swap و Aave روی پالیگان کار می‌کنند. اگر فردی بخواهد در اتریوم، از قابلیت‌ها و سرعت پالیگان استفاده کند، توکن‌های خود را با استفاده از یک قرارداد هوشمند در شبکه قفل می‌کند.

  • در حال حاضر، شبکه مبلغی معادل 0.01 دلار را به عنوان کمیسیون معاملات عادی در نظر گرفته است.
  • از ویژگی های توکن ماتیک می توان به مقیاس پذیری بالا، توان پردازشی زیاد، استفاده از الگوریتم اثبات سهام یا PoS ( قابل استیکینگ) و امنیت بالای شبکه آن اشاره کرد.
  • کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.
  • بالاترین قیمت پال گان رو در May سال 2021 شاهد بودیم که به عدد 2.68 دلار رسید.

تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است. در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد. اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد. برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید.

کاربرد ارز متیک (MATIC)

در واقع، اگر اتریوم به هر دلیلی دچار مشکل شود، رمز ارز ماتیک نیز به دنبال آن ارزش خود را از دست خواهد داد. نرخ بازده بسیار بالای این ارزها در کنار نبود محدودیت های قانونی در خصوص معاملات آن ها این ارزها را به یکی از اصلی ترین مقاصد سرمایه گذاری در دنیا تبدیل نموده است. معامله ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه مدارک و کاغذ بازی های وقت گیر ندارد، بازار آن به صورت شبانه روزی دایر است و رشد و سقوط قیمت ها تابع هیچ سقف و محدودیتی نیست. فروش و خرید کاردانو هاسکینسون از هم‌بنیانگذران بلاک چین اتریوم، شبکه خود را با نام کاردانو ایجاد کرد و در کنار آن کوینی را با نام ADA به عنوان ارز بومی شبکه‌اش ارائه داد.

معرفی ارز دیجیتال میکر (Maker)؛ غیرمتمرکزترین پلتفرم دیفای

توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی تومان بگذارید . چنانچه در امر خرید و فروش با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل احراز هویت و خرید ارز را طی کنید . در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت.

از همین رو برای اینکه بتونید در بازار رمز ارز ها سرمایه گذاری کنین و سود خوبی به دست بیارین نیازمند شناخت بهتری از راه های سرمایه گذاری و خرید و فروش مطمئن هستید که در ادامه به این موضوع میپردازیم. ماتیک امنیت بالایی هم داره چون اپراتور های زنجیره ای Polygon در سیستم Pos نقش دارن و نماینده های یک سیستم اثبات سهام در شبکه هستن. شاید براتون سوال شده باشه که اصلا Pos چیه؟ خیلی راحت و خلاصه بخوام بگم روشیه که مشارکت کننده ها در یک شبکه غیرمتمرکز بر اساس اون با هم توافق میکنن و بر سر تراکنش ها و بلاک ها به اجماع واحد میرسن. اگر به عنوان یک تولید کننده بلاک در شبکه پالیگان فعالیت کنید، ارز دیجیتال ماتیک پاداش می‌گیرید. این ارز سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰.۰۱۷۸ دلار شروع کرد و در ماه می به قیمت ۲.۶۲ دلار رسید.

این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ‌کدام از تحلیل‌های موجود برای ارزهای دیجیتال، قطعیت ندارند ونباید صرفا بر مبنای تحلیل‌ها سرمایه‌ گذاری کنید. بازار ارزهای دیجیتال بازاری پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است؛ بنابراین برای خرید متیک در این بازار جانب احتیاط را رعایت کرده و از اصول مدیریت سرمایه برای کاهش ریسک معاملات خود استفاده کنید. برای خرید بیت کوین در مجموعه پی ام‌ ایکسچنج نیاز به احراز هویت می باشد و برای فروش ماتیک به مجموعه ما نیاز به احراز هویت نخواهید داشت. ارز اِکس، مقایسه کننده قیمت های لحظه ای صرافی های ارز دیجیتال در ایران است.