قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال

تمام سعی ما در این مقاله این بود که شما را با یکی از پر طرفدارترین ارزهای دنیای بلاک چین و کریپتوکارنسی آشنا کنیم. مجددا باید بگوییم که برای خرید ارز ماتیک یا بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین و…، می توانید با اطمینان خاطر از پلتفرم معاملاتی و دانش بنیان اوکی اکسچنج استفاده کنید. پالیگان که در ابتدا با نام ماتیک شناخته می‌شد، یکی از پروژه‌های منحصربفرد و روبه رشد دنیای کریپتوکارنسی به شمار می‌رود که امکان اتصال شبکه‌های مختلف به یکدیگر را میسر می‌سازد. اگرچه پرداخت خارجی از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است اما عدم شناخت برخی کاربران با این حوزه، باعث شده است که مورد استقبال کم‌تری قرار بگیرد. ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان با نام اختصاری MATIC و معروف به ماتیک کوین در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.

در صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” خرید آنلاین ماتیک و فروش ماتیک را در امنیت کامل و با خاطری آسوده انجام دهید. اوکی اکسچنج، در حال حاضر بیش از 400 رمز ارز را پشتیبانی می کند و شما می توانید خریداری کنید. فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند. فروش و خرید GMT توکن پلتفرم استپن که یکی از پلتفرم‌های پیشرو در درآمدزایی از طریق ورزش و تحرک است را با نام GMT به راحتی از اوکی اکسچنج بخرید و به آن بفروشید.

فروش و خرید اتریوم کلاسیک خرید و فروش اتریوم کلاسیک به عنوان یک ارز دیجیتال قدیمی و پرطرفدار در صرافی اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است. فروش و خرید ترون با شبکه بلاک چین ترون آشنا شوید و ارز اختصاصی آن را با نام TRX از طریق صرافی اوکی اکسچنج به راحتی معامله کنید. شما می‌توانید برای خرید ماتیک در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید. علاوه بر این نوبیتکس برای نگهداری تمامی رمزارزها از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند و شما می‌توانید از بابت امنیت سرمایه خود در این صرافی خاطرجمع باشید.

  • چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید .
  • توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید .
  • وانایی پردازش سریع تراکنش‌ها؛ مکانیزم اجماع شبکه پالیگان، تاییدیه هر کدام از بلاک‌ها را به صورت جداگانه پردازش می‌کند.
  • کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است.
  • همه این ها این بازار را به یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده و در عین حال بسیار پر ریسک تبدیل نموده است.

هزینه‌های معامله در زنجیره‌های جانبی Polygon نیز به صورت توکن MATIC پرداخت می‌شود. Polygon به طور مؤثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای کامل (معروف به اینترنت بلاک چین) تبدیل می‌کند. قیمت متیک امروز ۱۴ آذر ۱۴۰۱ برابر با 33,827.00 تومان معادل 0.92 تتر در بازار والکس، همگام با بازار جهانی معامله می‌شود.

کارمزد بسیار پایین تراکنش‌ها؛ کارمزد شبکه پالیگان، در مقایسه با پلتفرم‌های دیگر بسیار پایین است. در حال حاضر، شبکه مبلغی معادل 0.01 دلار را به عنوان کمیسیون معاملات عادی در نظر گرفته است. همه این ها این بازار را به یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده و در عین حال بسیار پر ریسک تبدیل نموده است. در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید. همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد.

آینده ارز دیجیتال پالیگان یا همان ماتیک (Matic) چگونه است؟

پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود. این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است. وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند. جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است.

بازارهای معاملاتی متیک

چیزی که اتریوم به‌شدت به آن نیازمند است، یک لایه دوم با فضای بیشتر است تا پاسخگوی نیاز همه کاربران باشد. این دقیقا جایی است که شبکه پالیگان و ارز دیجیتال ماتیک وارد میدان می‌شوند. اگر می‌خواهید به خرید ارز دیجیتال ماتیک فکر کنید، ابتدا باید از نقاط قوت و ضعف این پروژه آگاه باشید.

این مجموعه هیچ‌گونه دخالتی در امور خرید و فروش و اعلام نرخ ارزهای فیزیکی نداشته و نخواهد داشت. مجموعه “پی ام ایکس چنج” تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و تمامی فعالیت‌های آن در چهارچوب قوانین صورت خواهد گرفت. پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد.

او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد. سانديپ نايوال، بنیانگذار و مدیر ارشد عملیات پالی گان، یک برنامه نویس و کارآفرین حوزه بلاکچین است. وی قبل از شروع مشارکت با پالی گان، به عنوان مدیرعامل Scope Weaver و مدیر فنی گروه Welspun فعالیت کرده بود. وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است. MATIC، توکن بومی پالی گان، یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می شود.

لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت. خرید اینترنتی لوازم آرایش به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی atimatic به راحت ترین شکل قابل انجام می باشد پس همین حالا یک قدم به سمت سلامت و زیبایی بردارید. بله؛ متیک در حال حاضر از جمله ارزهای دیجیتال نوظهور محسوب می‌شود که آینده درخشانی برای آن پیش‌بینی شده است. خیر؛ شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی در مبلغ، از صرافی والکس، متیک را با ریال (پایه بازار تومان) یا دلار خریداری کنید. طبق جدول زمان‌بندی، تمامی توکن‌های ارز متیک تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد.