مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بِلپو با سال ها سابقه در زمینه واردات و تامین دستگاه ها، کرم ها و مواد مصرفی مشغول فعالیت می‌باشد. همچنین مشاوره و همکاری موفق با کلینیک های پوستی، سالن‌های زیبایی باعث افتخار مجموعه بِلپو می‌باشد. در قسمت پشت دستگاه هیدروفیشیال نیز دو مخزن وجود دارد که یک مخزن برای تولید آب اکسیژنه میباشد.

در این درمان می توانید درمان ترمیم پوست دریافت کنید و بطور همزمان می توانید پوستی صاف، روشن و جوان تر بدست آورید. خب، منتظر چی هستید؟ هر چه زودتر برای دریافت این دستگاه اقدام کنید. این درمان توسط فشار خلاء عمل می کند که درمان را به لایه های سطحی و عمقی پوست ارائه می دهد. همچنین، برای لایه برداری سلول های مرده نیز استفاده می شود و به گردش خون اکسیژنه کمک می کند. تماس مستقیم با پوست به تولید کلاژن جدید و توسعه حالت ارتجاعی کمک می کند. زمانی که حباب های فوق- ریز با پوست برخورد می کنند به خلاصی از صدمات آفتاب سوختگی، رنگ‌پریدگی و سلول های مرده پوست کمک می کند.

از جمله این موارد می توان به آبرسانی، تغذیه و تحریک تولید کلاژن در پوست اشاره کرد. دستگاه هیدروفیشیال تقریبا تمامی موارد ضروری برای بهبود وضعیت عمومی و زیبایی پوست را انجام می دهد. بدین ترتیب میکرونیدلینگ روش خوبی برای افرادی با مشکلات پوستی مشخص است (مثلاً زخم‌های پوستی). طبق اظهارات مجله جراحی پوست و زیبایی در سال ۲۰۰۹ تقریباً همه افرادی که تحت درمان میکرونیدلینگ قرار گرفته‌اند شاهد بهبودی ظاهری زخم‌های پوستی بوده‌اند و هیچ عوارض جانبی را نیز نداشته‌اند. اسکرابر پوست یا همان اتوی صورت بوسیله ارتعاش و لرزش، به تمیز کردن و پاکسازی پوست از سلول های مرده و از بین بردن جوش سرسیاه کمک می کند. موتور دستگاه هیدروفیشیال هفت کاره نسبت به 6 کاره موتور سنگین تری دارد و قدرتمند تر است .

  • در روش هیدروفیشیال از تزریق و یا سایش پوست استفاده نمی‌شود و به همین جهت این روش سبب ایجاد خراشیدگی و یا بروز درد نمی‌شود.
  • آنتی اکسیداسیون هیدروژن بسیار قوی تر از ویتامین C، هویج، لسیتین و غیره است.مردم امروزه با مواد حاوی آنتی اکسیدان آشنا هستند.
  • اگر برای اولین بار است، نام چنین روش درمانی را می شنوید و دقیقا نمی دانید، هیدروفیشیال پوست چیست، این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر را به هیچ عنوان از دست ندهید.
  • تیم نوآوران سلامت با بیست سال تجربه فعالیت در تامین تجهیزات پزشکی و لوازم و مواد مصرفی کلینیکی ، تسهیل در خرید مطمئن و سریع با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را رسالت خود قرار داده است.

کوکتل های تغذیه کننده و جوانسازی پوست به اعماق لایه اپیدرم پوست تزریق شده و سلول ها را آبرسانی و احیا میکنند. منافذ پوست با ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر میشود که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک میکند. این نوع درمان می تواند توسط هر دو جنس استفاده شود و محدودیت سنی وجود ندارد. هر دو نسل جوان و مسن می توانند از دستگاه هیدروفیشیال استفاده کنند. افراد بدون مشکلات پوستی نیز می توانند از این دستگاه زیبایی استفاده کنند زیرا مزایای ضروری دیگری مانند تقویت متابولیسم پوست، سفت سازی پوست گونه و جلوگیری از ایجاد غبغب را ارائه می دهد.

5 ماسک برای جوان سازی پوست صورت در خانه که حتما باید امتحان کنید! گروه بازرگانی نیک NIKTEBCO با هدف واردات و بازرگانی محصولات هیالورونیک اسید و فیلر های زیبایی و محصولات جوانساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است. کسب استاندارد ISO 9001 و ISO و همچنین OHSAS در سال ۱۳۹۴ از جمله دستاوردهای این گروه بازرگانی می باشد. ممکن است برخی از بیماران کمی سفتی و قرمزی پوست را تجربه کنند که نهایتاً تا یک الی دو ساعت پس از درمان به طول می‌انجامد.

دستگاه هیدرافیشیال 6 در 1 پاکساز و جوانساز پوست

هیدروفیشیال موتور سبک و سنگین به لحاظ شکل ظاهری کاملاً مشابه هستند اما نوع موتور سنگین قدرت و کیفیت بسیار بالاتری دارد. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره با موتور سنگین ساخت کشور کره جنوبی می باشد. از لحاظ قیمت ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزو محصولات میان رده محسوب می شود. میکرونیدلینگ یا درمان تحریک کلاژن، یکی از روش‌های بسیار شناخته‌شده و محبوب برای جوان‌سازی پوست است. روند درمان در این روش بدین شکل است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز لایه بیرونی پوست را سوراخ می‌کند تا پوست را وادار کند که کلاژن بیشتری تولید کند.

دسته‌های محصولات

حتی افرادی با پوست حساس می توانند این روش را انتخاب کنند و کسانی که خواهان یک روش نگه داری منظم برای پوست خود هستند نیز می توانند این گزینه را امتحان کنند. از آنجایی که این روش به پوست آسیب نمی رساند و عوارض جانبی ندارد، هر دو جنس و در هر سنی می توانید این درمان را امتحان کنید. این روش ایمن است و بنابراین، نیازی نیست که همیشه از پوستتان مراقبت کنید. کرم ضد- آفتاب استفاده کنید و سعی کنید از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید.

دستگاه هیدروفیشیال 11 کاره 2021 بهمراه هایفو ویمکس

این فرآیند به رفع چروک کمک می کند، کلاژن جدید تولید می کند و بعدا پوستتان متراکم تر خواهد شد. فیشیال آکوا پیل آپ ساخت کشور کره جنوبی بوده و از محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد. قیمت هیدروفیشیال آکوا پیل آپ نسبت به کارایی آن بسیار مناسب بوده و در مقایسه با بسیاری از دستگاه های هیدروفیشیال دیگر، مقرون به صرفه می باشد.