مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی

با استفاده از این روش شما به مدت 6 تا 8ماه نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید. خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند. به علاوه، نوع واکنش و سازگاری پوست ما با این ترکیبات مسئله بسیار مهمی هست. و بدون استفاده از محصولات آرایشی معمول حالتی از پیش آرایش شده به پوست دهد. این روش علمی و برای خانمها و آقایان است و با استفاده از کوکتل های کاملاً گیاهی برای تغییر دادن رنگدانه های پوست می باشد و شما دارای پوست صاف و درخشان و بشاش خواهید شد. از خصوصیات دیگر آن می‌توان به درخشندگی پوست اشاره نمود و موجب جوانسازی پوست می گردد.

  • تصور کنید که یک روز از خواب بیدار شده‌اید و پوستتان نیازی به آرایش روزانه ندارد!
  • انجام کارهای سنگینی که باعث عرق کردن پوست صورتتان می‌شوند حداقل تا 48 ساعت خودداری نمایید.
  • یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند.
  • کرم پودر دائم نیاز به استراحت و یا بستری شدن ندارد، اما نیازمند مراقبت از پوست ۱۰۰ درصد در تمامی مراحل زندگی جزو واجبات است که چه قبل از تزریق و چه بعد از تزریق دارای اهمیت است.

این نکته رو هم بگم که خود فیس آپ 5 تا هد مخصوص انواع پوست داره و جزو روش های بسیار ملایم و خوش رفتار با پوست و در عین حال فوق العاده موثره. فیس آپ برای رفع تیرگی زانو، کشاله ران، گردن، زیر چشم و این موارد عالی جواب میده. برای افرادی که اهل تزریق مواد خارجی به پوست نیستن، فیس آپ بهترین گزینه هست. می تونین مواد آبرسان غیر تزریقی رو همزمان با فیس آپ استفاده کنین.

طرز تهیه کیک هویج بدون تخم مرغ + ویدیو آموزشی

متخصصین زیبایی توصیه می‌کنند که برای ماندگاری مزوایت لازم است تا جلسه دوم هم برای درمان و تزریق سرم انجام شود. این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می شود. وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می گردد و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود. با این روش شما از زدن کرم پودر به مدت ۶ تا ۸ ماه بی‌نیاز می‌شوید! اگر دوره‌ی درمان را به طور کامل انجام دهید، پوست شما بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد. کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند.

دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند. بسیاری از خانم های برای زیرسازی آرایش خود به منظور داشتن پوستی صاف و یکدست، از کرم پودرها استفاده می کنند. اما روش نوظهوری به نام کرم پودر دائم شکل گرفته که هنوز برای بسیاری از افراد گنگ و نامفهوم است. سرم مزووایت در تمام مناطقی از پوست که رنگ پوست به دلیل ایجاد لک روشن‌تر شده باشد و به‌طورکلی قسمت‌هایی از پوست که دچار تغییر رنگ، کک‌ومک و لکه‌های پیری شده‌اند مانند خود صورت، گردن، دکلته، دست و یا سایر نواحی مورد نیاز قابل ‌استفاده است. از جمله این روش‌ها مزوتوراپی، هایفوتراپی، میکرونیدلینگ و مزووایت است. انجام کرم پودر دائم به تمام افرادی که رنگ پوست خود ناراضی هستند و تمامی افرادی که می‌خواهند رنگ پوست آن‌ها کاملاً یکدست باشد توصیه می‌شود.

هزینه و مراقبت های لازم:

اگر فردی دارای چین و چروک پوستی است، نباید از این روش استفاده کند. همچنین، افراد دارای عارضه‌های شدید پوستی از موارد منع استفاده از این روش هستند. این پودر در قالب مزو با ترکیبات گیاهی، شیمیایی و درمانی برای روشن‌سازی و درخشندگی پوست بکار می‌رود. از ترکیبات این پودر آلبوتین، ناسین، پلی آمید هستند که برای پوست کاملاً بی‌ضرر هستند و عوارضی ندارند.

با تحریک شدن سلول‌های ملانوسیت به دنبال التهاب، در پوست رنگدانه‌های بیشتری تولید می‌شود. این افزایش تولید رنگدانه، در پوست‌های سبزه و تیره بیشتر اتفاق می‌افتد. وقتی رنگدانه‌ها در یک نقطه تجمع پیدا می‌کنند، لک‌های پوستی به وجود می‌آید که از بین بردن آن‌ها زمان زیادی می‌خواهد. آرایشگاه ها تبلیغات زیادی درباره این کرم پودرها می کنند اما درباره ی عوارض خیلی کم حرف می زنند.

کرم پودر دائم به‌منظور کاهش لکه‌هایی نظیر کک‌ومک و روشن شدن پوست، از بین بردن قرمزی، بهبود رنگ‌دانه و پوشاندن نقص جزئی پوست طراحی شده است. آیا به‌اندازه کافی آب می‌نوشید، روزانه ورزش می‌کنید، سیگار نمی‌کشید، سالم غذا می‌خورید و قبل از خواب آرایشتان را پاک می‌کنید، اما همچنان مشکلات پوستی شما را رها نمی‌کنند؟ نگران نباشید خوشبختانه با جادویی به نام کرم پودر دائم می‌توانید همیشه از داشتن پوستی یکدست و روشن لذت ببرید. ماندگاری بالایی دارد و دارای بافت سبکی نیز میباشد که بر خلاف کرم پودر های معمولی که بطور روزانه ازانها استفاده میکنیم باعث بسته شدن منافذ و ایجاد چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی نمیشود. دارای ویتامین Eو ویتامین C میباشد که باعث تغذیه پوست نیز میشود. البته لازم است بدانید گاهی عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد.