مشاوره مالیات اشخاص و اصناف مشاوره تلفنی مالیات اشخاص و اصناف | تکس مپ

مشاوره مالیات اشخاص و اصناف مشاوره تلفنی مالیات اشخاص و اصناف | تکس مپ

این مسیر بهترین راه حل برای شرح موضوع مالیاتی و ارائه راه حل آن به کمک مشاور مالیاتی حضوری می باشد. برای دریافت خدمات مشاوره مالیاتی حضوری می توانید با ارسال درخواست در سایت یا قسمت تماس با ما ، موضوع یا سوالتان را مطرح کنید. بررسی ها و تجربه در صنایع مختلف نشان می دهد که شرکت ها و اشخاص حقوقی نسبت به اشخاص حقیقی اهمیت بیشتری به امور مالی و مالیاتی خود می دهند. به دلیل سازمانی بودن و داشتن ساختار نظام مند شرکت ها و همچنین حساسیت های بیشتر سازمان امور مالیاتی بر آنها باعث شده است که مشاوران مالیاتی بیشتر در شرکت ها مشغول به کار و ارائه خدمات باشند تا برای اشخاص حقیقی. صاحبان مشاغل در سال های قبل خیلی دغدغه مالیات دادن نداشتند و در زمان خود به هر روشی امور را پیش می بردند. ولی تقریبا از سال های 1399 و 1400 شرایط کمی تغییر کرد و فرآیندهای نسبتا جدیدی مانند مالیات و بررسی تراکنش های مرتبط با پایانه های فروشگاهی مانند پوزها و درگاه های الکترونیک، کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داد.

  • در مجموعه مالی کده برای مشاور مالیاتی تهران می توان از سه روش مشاور مالیاتی آنلاین ، تلفنی و حضوری اقدام نمود و برای مشاور مالیاتی شهرستان می توان با روش های مشاور مالیاتی آنلاین و مشاور مالیاتی تلفنی با این مجموعه ارتباط برقرار کرد.
  • چنانچه مبلغی به عنوان پیش پرداخت برای پرونده‌های مالیاتی واریز شود و آن پرونده در طی مراحل دادرسی به نتیجه‌ای نرسد، آن مبلغ عودت داده خواهد شد.
  • با توجه به اینکه هر شرکت و کسب و کاری ممکن است به مشکل مالی بزرگی برخورد کند، استفاده از مشاور مالیاتی باتجربه و حرفه‌ای ضروری خواهد بود.
  • هزینه مشاوره مالیاتی بر اساس نوع مشکل و زمان لازم برای رفع مشکل متفاوت است.

این مالیات ها، به دو گروه کلی مالیات مشاغل و مالیات اشخاص حقوقی، تقسیم می شوند. پیش از آنکه به این سوال، پاسخ دهیم که مشاور مالیاتی کیست؟ لازم است تا کمی در مورد دلایل لزوم استفاده از این مشاور، توضیح دهیم. مشاوران مالیاتیهمواره به عنوان یک شریک برنامه ریز برای صاحبان کسب و کارها می باشد. اشخاص حقیقی و حقوقی همواره بایستی در برنامه ریزی و سازماندهی برای مسائل مالی، پروژه های سرمایه گذاری و پس انداز اشخاص و برای تصمیم گیری در رابطه با بودجه شرکت ها و موفقیت در رسیدن به اهداف مالی در دنیای امروز از مشاوران مالیاتی کمک بگیرند. با افتخار به استحضار شما می رسانیم تیم مشاوره مالیاتی ثبت بهارستان حساب با ارائه مشاوره مالیاتی رایگان، 24 ساعته، قابل دسترس بودن با اینترنت و یا تلفنی و داشتن متخصصان مالیاتی برتر در سطح کشور، جزوء ارائه دهندگانبهترین مشاوره مالیاتیدر ایران می باشد. قابلیت های لازمبهترین مشاوره مالیاتیمی توانند شامل 24 ساعته بودن یا رایگان بودن و یا وجود متخصصان پاسخگو باشد که ما در ثبت بهارستان حساب تمامی این ویژگی ها را در ارائه مشاوره مالیاتی به کار برده ایم.

آیا وجود یک وکیل مالیاتی در مجموعه کاری من ضروری است؟

نرم افزارهای حسابداری مورد قبول آئین نامه تحریر و نگهداری دفاتر است، لیکن بایستی اطلاعات از دفاتر به نرم افزار منتقل گردد و ثبت خلاصه در دفاتر انجام شود. معمولا اشخاص با توجه به کیفیت خدماتشان دستمزد دریافت می نمایند و اگر در مواقعی با یک مشاور مالیاتی با مهارت بالا و همچنین دستمزد نسبتا بیشتر به سایرین برخورد کردید به راحتی ایشان را از دست ندهید. به همین موجب طی زمان بعدا متوجه خواهید شد که استخدام مشاور مالیاتی قوی و خوب برای شما صرفه بیشتری خواهد داشت تا یک مشاور مالیاتی با عملکرد ضعیف و دستمزد کمتر. بله، ما دارای مشاور مالیاتی متخصص هستیم که مشاوره برای مالیات بر املاک و مستغلات، مالیات سکه، مالیات بر دارایی و درآمد ارائه می‌دهد.

وکیل مالیاتی

اما پرونده چه به صورت انفرادی یا شراکتی برای عملکرد 1400 صرفا تا سقف 4،800،000،000 تومان میتوانید از فرم تبصره 100 مالیات استفاده کنید. من اخیرا( از خرداد 1401 ) جایی استخدام شدم که طبق توافقی که باهاشون داشتم بنا شد حقوق ماهیانه 20 میلیون تومان در ماه رو دریافت بکنم. خوشحالیم که مطالب و اطلاعات ارائه شده توسط سایت پرشین حساب برای شما مفید بوده است. کارت پیله‌وری چیست؟ تفاوت کارت بازرگانی با کارت پیله‌وری چیست؟ چه کسانی مجاز به دریافت کارت بازرگانی هستند؟ این‌ها سؤالاتی است که برای پاسخ به آن‌ها این مقاله را گردآوری کرده‌ایم. در صورتی که تا موعد مقرر ترازنامه و حساب سود و زیان و یا حساب درآمد و هزینه و حساب سود و زیان، تسلیم ‌نشده باشد.

بله، در گزارش معاملات فصلی تمامی رویدادهای حسابداری اعم از خرید، فروش و هزینه باید گزارش شود. اشخاص حقیقی که شخص طبیعی نیز نامیده می شوند، از اعضای جامعه است که دارای شخصیت بوده و حق و حقوقی دارد. در حقیقت هر انسانی یک شخص حقیقی می باشد که برای آن در جامعه تکالیفی تعریف شده است. افراد حقیقی به طور مستقیم یا غیر مستقیم باید تکالیف و حقوق خود را اجرا کند. امروزه با گسترش و پیچیده تر شدن امور اقتصادی و تجارت و همچنین نیاز به اطلاعات برای تصمیم گیری،اهمیت وجود حسابداران با تجربه و کاردان برای تولید اطلاعات مالی بیش از پیش می باشد. سلام کاربر گرامی این بدهی نهایت به خاطر ملک است و در ادامه دردرسر ساز میشود.