نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

در اسباب کشی برای بسیاری از افراد مهم است .چرا که سایز گلدان ها ، محافظت از گیاه داخل گلدان ها و جابجایی آن به صورتی که آسیب نبیند عواملی چالش برانگیز محسوب می شود . در غیر اینصورت شما به یک جعبه بزرگ که گیتار در آن جا شود نیاز دارید . گیتار را درون جعبه بگذارید و دور و اطراف و رو و زیر گیتار را با کاغذ بسته بندی مچاله شده بپوشانید . در جعبه را ببندید و با چسب پهن از محکم بودن آن و اتصالات جعبه مطمئن شوید .

  • هرچه تعداد وسایل بیشتر باشد؛ مقدار بیشتری کارتن، پلاستیک حباب دار و… استفاده می شود.
  • قبل از استفاده‌یِ مجدد از دستگاه لباس شویی، حتماً پیچ‌های ویژه حمل و نقل را باز کنید.
  • رسالت ایزی پک از ارائه این محصولات، کاهش مشارکت مشتری در اثاث کشی و سهولت در جابجایی میباشد که به کمک آن بتوانید جابجایی های خود را مدیریت کنید و طبق یک چهارچوب مشخص کل یا بخشی از لوازم خانه خود را برونسپاری نمایید.
  • این وسیله برای بسته بندی و حمل وسایلی همچون پتو و بالش استفاده میشود.
  • گلدان های بزرگ مستقیم جابجا می شوند ولی گلدان های کوچک را می توان گروه گروه در جعبه ها قرار داد .
  • همچنین برای لوازمی با ابعاد بزرگ تر می توان از هال و پذیرایی استفاده کرد.

زیرا که در صورت عدم برخورداری از کیفیت مناسب تمامی لوازم ما مورد آسیب قرار خواهند گرفت و به دنبال آن علاوه بر هزینه‌هایی که برای این اقلام بسته بندی پرداخت کرده‌اید باید خسارت وارده بر لوازم منزل را نیز بر عهده بگیرید. کافیست یکی از روش‌های پرداخت‌ درب منزل یا آنلاین را انتخاب کرده تا بسته بندی وسایل شما در برنامه کاری ایزی پک ثبت شود. برای لیست کامل بسته بندی وسایل منزل از جدول زیر استفاده کنید.

مراحل بسته بندی وسایل شکستنی:

شاخ‌های لیفتراک معمولا مناسب برای بلند کردن پالت‌های باری میباشند و اگر وسایل به درستی بر روی پالت‌ها قرار نگیرند و شیرینگ نشوند به راحتی آسیب میبینند. در اسباب کشی کرج خدمات بسته بندی وسایل منزل به همراه ارسال ماشین ارائه می‌شود و به خاطر دوری امکان ارائه خدمات بسته بندي اثاثيه منزل خالی در کرج برای تعداد کم کارگر بسته بندی اثاثیه منزل وجود ندارد. برای بسته بندی اثاثیه منزل در کرج و دریافت خدمات بسته بندی اسباب کشی کرج می‌توانید با لیست باربری های کرج تماس بگیرید. بیشتر باربری ها در کنار ارسال ماشین، کار بسته بندی اثاث منزل در کرج را هم انجام می‌دهند. بسته بندی اثاثیه منزل یا بسته بندی برای اسباب کشی از پردردسرترین بخش های اسباب کشی برای هر مستاجر است. برای راحتی می‌توانید با تقبل هزینه بسته بندی اثاثیه منزل بخشی از فشار کار اثاث کشی را کم کنید.

کلیه حقوق برای شرکت باربری سپند محفوظ است

زیرا هم به صورت اختصاصی بسته بندی شده است و هم فقط باید همان یکی را حمل کنید. حال شما قصد اسباب کشی دارید و باید تمام اثاث منزل خود را جا به جا کنید. در اینجا حمل و جا به جایی اسباب شما سخت شده و احتمال آسیب دیدن آن ها وجود دارد. ما می‌توانیم وسایل شما را با دقت و حوصله بسته‌بندی کنیم و در مقصد کارتن‌ها باز کنیم و هر چیز را درست سر جای خود قرار دهیم. برای مثال وسایل موجود در هر قفسه کاببینت شما را بعد از پیچیدن در ضربه‌گیر در کارتن مجزایی قرار می‌دهیم و در مقصد با همان ترتیب در کابینت جدید قرار می‌دهیم.

بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و شرکت را به متخصصین ما بسپارید

و برای آینه ها می توانید ابتدا لبه های تیز آن را با روزنامه باطله یا پلاستیک حباب دار بپوشانید و سپس با سلفون یا ملافه به دقت بپوشانید . قبل از شروع و اشاره به نحوه بسته بندی تک تک اشیاء موجود در منزل ایرانی ، به چند نکته و تذکر های قبل از شروع پروسه اسباب کشی می پردازیم . برای بسته بندی وسایل شکستنی بهتر است که بر روی کارتن ها بنویسید ” شکستنی است مواظب باشید ” این کار می تواند خیلی تاثیر گذار باشد. به هر صورت لازم است که تمام موارد فوق را هنگام بسته بندی لوازم شکستنی بررسی کنید رعایت کنید. این موضوع مخصوصا هنگام حمل بار به شهرستان اهمیت بیشتر پیدا می کند زیرا مسافت بیشتر برابر است با تکان های بیشتر و احتمال آسیب بیشتر به وسایل. روش دوم بسته بندی با استفاده از کارتن‌های چند لایه و نایلون‌های حباب دار است.