هر آنچه که باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید؛ از عوارض تا فواید شگفت‌انگیز آن میس و مستر

با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است. پس از یک جلسه درمان فوراً شاهد بهبودی خواهید بود و نتایج درمان جلسه به جلسه پیشرفت داشته و بهتر خواهد شد. پس از ۲۴ ساعت از درمان می‌توانید بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهید.

  • سَری (Hydro-Fusion) مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق می کند و باعث جوانسازی و ترمیم پوست می شود.
  • گروه بازرگانی نیک NIKTEBCO با هدف واردات و بازرگانی محصولات هیالورونیک اسید و فیلر های زیبایی و محصولات جوانساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود.
  • توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد.
  • این هندپیس در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است.
  • این روش بدون دوره نقاهت، تحریک یا ناراحتی نتایج مطلوب را ارائه می دهد.

تیم نوآوران سلامت با بیست سال تجربه فعالیت در تامین تجهیزات پزشکی و لوازم و مواد مصرفی کلینیکی ، تسهیل در خرید مطمئن و سریع با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را رسالت خود قرار داده است. یکی از ارزش های نهادی ما ارائه مقالات کاربردی روز دنیا و ارتقای سطح دانش کاربران در عرصه سلامت می باشد تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در بالا بردن سطح کیفی زندگی مردم ایران سرافراز برداریم. در حال حاضر دستگاه های هیدروفیشیال زیادی در بازار موجود هسستند که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند. قیمت دستگاه ها نیز بر اساس کاربرد و کیفیت ساخت محصول، بسیار متفاوت می باشد.

چرا خرید از سایان سنتر ؟

آنزیم های دستگاه، سلولهای خشک و مرده پوست و سایر کثیفی های پوست را شل می کنند تا منافذ پوست را از آلودگی ها پاک کند. جلسات ماهانه برای افرادی که تمایل دارند روند پیری پوستشان به تعویق بیوفتد و همواره پوستی روشن و شفاف داشته باشند، توصیه میشود. اغلب افراد بعد از یک جلسه هیدروفیشیال متوجه یکنواختی و شفافیت پوست خود میشوند. بسته به نوع پوست، سن فرد و هدف درمان ، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب متفاوت خواهد بود. سری هیدرودرم که به شکل تیغه الماسی است لایه مرده پوست را تراشیده و صاف میکند. توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد.

ماسک ال ای دی(LED Mask):

این روش درمانی بدون درد است و برای تمام انواع پوست مناسب می باشد که منجر به آبرسانی قوی و سرزندگی چهره شما می شود. ویژگی های دستگاه پاکسازی پوست آکواشور مدل H2 میکرودرم هیدروژنه جهت پاکسازی و لایه برداری عمیق و ابرسانی پوست ماساژور غلطکی جهت لیفتینگ، افزایش جریان خون و جوانسازی پوست صورت دسته اتصال بدنه، روشن… ویژگی های هیدرافیشیال 10 کاره موتور سنگین و هیدروفیشیال مجهز آر اف سرد، تفنگ مزوگان دیجیتالی با مارک سایان سفید کننده و مرطوب کننده پوست جوان سازی پوست واز بین بردن چین و چروک ها تزریق و… قلم هیدرودرم با داشتن چند قطعه مختلف که بر روی سر آن نصب میشود، عملیات مختلف و خاصی را روی صورت پیاده سازی میکند. برای انجام هیدرودرم ابتدا باید صورت پاکسازی شود؛ سپس قلم هیدرودرم با سایش آهسته و خیلی ملایم لایه برداری پوست را شروع میکند. پس از از اینکه لایه سلولهای مرده پوست صورت برداشته شد؛ آلودگی و چربی اضافه پوست و جوشهای سرسیاه از منافذ عمیق روی پوست صورت توسط خاصیت مکش قلم هیدرودرم بیرون آورده میشوند.

دست دولت در جیب معلولان/ «حقوق افراد دارای معلولیت درحال پسرفت است»

بله، این درمان برای تمام انواع پوست از جمله برای آکنه، پیری و پوست رنگدانه دار و تحریک پذیر مناسب است. اگر در پی یک روش غیرتهاجمی هستید و به نتایج موثر و عالی نیاز دارید، این درمان برای شما بهترین گزینه است. به غیر از پاکسازی، دستگاه هیدروفیشیال ظهور خطوط صورت را کاهش می دهد و ظاهر پوستتان را بهبود می‌دهد. این دستگاه عیوب پوستی را کاهش می دهد که شامل آثار آکنه، زخم جراحی و لکه های پیری هستند. حباب های ریز لایه مرده، چربی اضافی و سایر ناخالصی های پوست را شل می کنند. از طرف دیگر، این حباب ها به عمق پوست نفوذ کرده و منافذ را پاک می کنند.