هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین

از سوی دیگر می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای افرادی که دارای پوست‌های بسیار حساسی هستند استفاده نمود و همچنین برای کسانی که به رزاشیا مبتلا بوده و دارای پوستی خشک هستند، توصیه می‌شود. لایه‌برداری شیمیایی برای بیمارانی که دارای چین و چروک، پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی هستند و پوستی حساس، تیره و مشکل‌دار ندارند خوب است. کسانی که پوستی حساس دارند و دارای مشکلات پوستی نظیر اگزما، التهاب پوست (درماتیت)، رزاشیا، پسوريازيس و … هستند نباید از روش لایه‌برداری شیمیایی برای درمان استفاده کنند. در طول روز پوست انسان در مجاورت با آلودگی هوا و یا تحت تاثیر فشارهای عصبی و عوامل استرس زای محیطی قرار می گیرد. از آن جایی که پوست صورت دارای منافذ است، این آلودگی ها به همراه سلول های مرده ای که توسط چربی پوست محبوس شده اند به دام افتاده و باعث بسته شدن منافذ پوست میشوند.

  • مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی پاکسازی پوست صورت از وبلاگ دترلند بود.
  • خرید دستگاه هیدروفیشیال با عملکرد مناسب در کیفیت انجام جوانسازی پوست به روش هیدرودرم ابریژن بسیار اهمیت دارد.
  • بهترین ویژگی هیدروفیشیال این است که دوره نقاهت ندارد و تأثیر آن بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود.

پس از انجام هیدروفیشیال به هیچ عنوان نباید موهای زائد صورت خود را با وکس از بین ببرید. اگر بعد از اتمام دوره درمان شاهد پوسته پوسته شدن پوست صورتتان بودید، نگران نباشید. این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد .

دستگاه های چند کاره زیبایی و جوانسازی – کلیک کنید

هیدرودرم صورت با انجام مراحل مخصوصی که در قسمت بالا به آنها اشاره شد باعث از بین رفتن سلولهای مرده پوست شده و در نتیجه آن را محکم میکند. سفت شدن پوست صورت به دلیل کوچک شدن اندازه منافذ باز رخ میدهد که باعث میشود پوست صورت جوان تر و شاداب تر به نظر برسد. هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست مناسب است، پوست خشک، چرب، نازک، سالخورده و … با استفاده از این روش می‌توانید روند پیری پوست خود را کندتر کنید. چه بخواهید سلامت پوست خود را حفظ کنید و چه نگران چین و چروک ها، آکنه یا پیگمانتاسیون هستید، هیدرودرم (هیدروفیشیال)می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. 6 ماه پیش از انجام اغلب روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال، مصرف محصولاتی مانند رآکوتان را قطع کنید.

محلول های مخصوص دستگاه های فیشیال

هر چند به درون پوست نفوذ کرده و در تماس با بافت های عمقی قرار می گیرد، هیچ اثر نامطلوبی بر روی بدن ندارد. این دستگاه فقط توسط افراد حرفه ای استفاده نمی شود بلکه می تواند در منزل نیز استفاده شود زیرا کار با آن ساده و آسان است. این روزها حرفه بیوتی‌تراپی جایگاه ویژه‌ای در کلینیک‌های پوست و مو و سالن‌های زیبایی پیدا کرده و به طور گسترده‌ای به نوعی روتین ماهیانه برای خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است. از طرف دیگر هر روزه تجهیزات و دستگاههای زیبایی تازه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که کارایی مختلفی برای جوانسازی و پاکسازی پوست دارند. متخصص پوست پس از لایه برداری کامل پوست، نوک قلم را تنظیم می‌کند و به کمک آن سطح بالایی از ترکیبات آبرسان و آنتی اکسیدان ها را به پوست تزریق می کند. یکی از موادی که تزریق می شود، اسید هیالورونیک است که پوست را به طور کامل آبرسانی می کند.

سوابق پزشکی شما به دقت بررسی می‌شود تا پزشک شما مطمئن شود که هیچ دلیلی برای عدم انجام هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای شما وجود نداشته باشد. میکروقطرات آب دستگاه، سلول های لایه مرده پوست و سایر آلودگی هایی که در پوست نفود کرده را شل میکنند تا منافذ پوست از این آلودگی ها پاک شود. سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود. محصول مراقبت از پوست مایع را برای تمیز کردن صورت را در A/B/C اضافه کنید. و پیشنهاد می شود قبل از درمان صورت را تمیز کنید، صورت باید بدون هیچ گونه باقیمانده لوازم آرایشی باشد.

می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان برخی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود. با این روش سلول‌های مرده و آلودگی‌های سطحی، از روی پوست برداشته می‌شود. در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد.

آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال منطقه درمان را قبل از استفاده از این دسته تمیز کنید. آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال قبل از استفاده از دسته، ناحیه درمان را تمیز کنید. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره باید در یک اتاق تمیز و دارای تهویه قرار گیرد دمای 5 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از 80 درصد مناسب بوده و از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. منافذ پوست را کوچک می کند، پوست را سفت کزده و چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هیپرپلازی کلاژن می شود، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند.

در فیشیال تمام منافذ پوست پاکسازی خواهد شد و سبب جوان سازی پوست میشود. همچنین، به پاکسازی عمیق کمک می کند و در این زمان بستر پوست را تحت تاثیر قرار نمی دهد. برای تمام انواع پوست مناسب است و برای پوست های حساس بهترین گزینه است. در هیدرو دیاموند درمابراسیون، دستگاه دارای نوک الماس رو به جلو و عقب حرکت می کند تا سلول های مرده را حذف کند.