هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند

زیرا ممکن است منجر به آسیب به دستگاه شود و همینطور از آسیب به خودتان اجتناب کنید. پوست شل و همینطور منافذ را سفت می کند که منجر به شفافیت پوست می شود. دلایل زیادی برای پذیرش این روش وجود دارند، ولی دلایل کمی برای متقاعد ساختن مردم برای ادامه این درمان وجود دارد. با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود. هنگام استفاده از این هندپیس حتماً بایستی ژل خنک‌کننده (مثل ژل آلوئه ورا) روی پوست زده شود تا گرما به بافت رویی پوست آسیب وارد نکند. با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

  • استفاده بیش از حد از این هندپیس در یک جلسه باعث آب شدن چربیهای بدن می‌شود، بویژه در ناحیه گونه باید با احتیاط کار شود.
  • اما به نظر ما این هزینه هر چقدر هم باشد، ارزش این را دارد که به کمک آن پوستی زیبا و سالم داشته باشیم.
  • معرفی جدیدترین و بروزترین دستگاه آکوافیشیال حال حاضر دنیا هندپیس میکرودرم هیدرودرمی یا میکرودرم آبریژن اکسیژن رسان درما اف فوق پیشرفته حسگر دار هندپیس کولینگ یا همان سرد Cooling…

ابتدا سطح جریان را با حداکثر شدت انتخاب کنید و سپس سطح فشار را به حداکثر انتخاب کنید. سپس دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید. از طریق 1 تا 3 میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید.

تعداد جلسات درمان، نوع کلینیک یا مرکز انتخاب شده برای این کار، ناحیه تحت درمان، نوع مواد استفاده شده و…. در حقیقت این متخصص پوست است که پس از بررسی ناحیه مورد نظر و انتظارات بیمار، تعداد جلسات درمان، قیمت هیدروفیشیال پوست را مشخص می‌کند. هزینه این روش درمانی به نسبت سایر روش‌های جراحی زیبایی مورد استفاده برای جوان و شاداب‌سازی صورت بسیار کمتر است. اما به نظر ما این هزینه هر چقدر هم باشد، ارزش این را دارد که به کمک آن پوستی زیبا و سالم داشته باشیم.

دستگاه میکرودرم آبریژن بیوتی اسکین مدل Beauty Skin WMZ-0801

این مشکلات نه تنها در زنان شایع هستند بلکه مردان نیز این نوع مشکلات پوستی را تجربه می کنند. به دلیل شرایط جوی و مواد غذایی، نه تنها نسل مسن بلکه نسل جوان نیز مشکلات پوستی را بصورت زودرس تجربه می کنند. گاهی اوقات ممکن است مشکلات پوستی ناشی از مصرف بالای محصولات آرایشی باشند. اگر می خواهید درمانی بدون درد داشته باشید و نتایج موثر دریافت کنید، می توانید درمان پوست با واتر جت را انتخاب کنید.

دستگاه اسکنر و زوم کننده قوی پوست

دسته ار اف دو قطبی یا ار اف رادیو فرکانسی هیدروفیشیال جهت جوانسازی بهبود سلولها و فعال کردن سلولسازی و افزایش گردش خون و افزایش کلاژن سازی . ترکیب آنتی‌اکسیدان و ورتکس- در این مرحله از ورتکس برای آبرسانی پوست و از آنتی‌اکسیدان‌های قوی به منظور لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود. این کار سبب کاهش چین و چروک و خطوط ظریف پوست، رفع تیرگی و چربی پوست می‌شود. حداقل تا دو هفته پس از هیدرودرم صورت، از لایه برداری پوست و استفاده از محصولات مراقبت از پوستی حاوی انواع اسیدها پرهیز نمایید. هیدروفیشیال پوست را آبرسانی کرده و آن را با سرم‌های ضد چروک تغذیه می‌کند. هنگامی که چربی اضافی و سلول‌های مرده روی سطح پوست و همچنین در اعماق منافذ قرار دارند، پوست فرد کدر و ناهموار به نظر می‌رسد.

این اتفاق ناگوار باعث بروز انواع جوش های سرسفید و سرسیاه و یا در مراحل حاد باعث ایجاد آکنه میشود. اینجاست که هیدرودرم صورت با استفاده از لایه برداری سلول‌های مرده پوست، این آلودگی ها را از داخل منافذ بیرون میکشد. به این صورت که پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری پوست، درخشندگی و شفافیت قابل توجهی به آن برمیگردد. هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است. در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند. سرعت بالای این روش به طور موثری سلولهای مرده پوست را در اولین تماس از بین می برد و در همان زمان پوست را لایه برداری و تسکین می بخشد.

۳- هندپیس درم ابریژن (Dermabrasion)

۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. آبرسانی پوست، تغذیه و کلاژن سازی پوست، پایه و اساس سلامت و شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید. با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد.